Ritualul curățeniei în spațiile de birou cu produse profesionale de curățenie – Cum planificăm sesiunile de curățenie în spațiile de birou

Curățenia este unul din cele mai importante activități administrative de zi cu zi. Dacă spațiile nu sunt curățate impecabil, pot apărea situații neplăcute cum sunt, de exemplu, alergiile la praf, un mediu nesănătos pentru desfășurarea activităților, supunerea angajaților la anumite riscuri care îi pot îmbolnăvi. Un aspect atât de important ar putea afecta atât mediul de lucru al angajaților cât și compania în sine, creând percepții negative în rândul colaboratorilor și partenerilor.

Știm bine că un spațiu curat în cadrul companiei reprezintă o etichetă pe care fie angajații, fie vizitatorii o acordă organizației. Astfel, IgienaPHS recomandă planificarea unei strategii de curățenie într-un mod inteligent, simplu, bine coordonat. Însă, fie că vrei să cureți o sală de întâlniri sau câteva camere de lucru, trebuie să ai în vedere utilizarea unor  produse de curățenie profesionale de calitate, cu anumite beneficii pe care produsele obișnuite de curățenie nu le au:

  • Sunt mai avantajoase din punct de vedere financiar. În general, vorbim despre produse concentrate care, după ce sunt diluate își păstrează capacitatea de curățenie la aceeași parametri cu produsul nediluat, însă permit obținerea unor cantități mult mai mari;
  • Au o calitate net superioară față de produsele de curățenie care se găsesc, în mod obișnuit, pe rafturile magazinelor;
  • Sunt produse profesionale de curățenie destinate special pentru spațiile de birouri, domeniul HoReCa si alte domenii profesionale, fiind împărțite pe zone de curățare și coduri de culori de care ar trebui să se țină cont în permanență în procesul de curățenie.

Organizarea sesiunilor de curățenie poate fi la început ceva mai greu de controlat însă doar astfel se poate calcula și un necesar de produsele profesionale pentru curățenie dar și estimarea unui timp pentru desfășurarea activității personalului administrativ. Prin urmare, se stabilesc mai multe tipuri de programe – pentru a ști în avans ce cantități și genuri de soluții sau materiale ai putea planifica. Organizarea personalului menajer se poate face după un orar prestabilit, astfel încât toate activitățile de curățenie să fie acoperite:

  1. Curățenia de zi cu zi – Aici putem discuta despre ștergerea prafului, aspirarea podelelor (în zonele în care este nevoie) și datul cu mopul, curățarea spațiilor sanitare, a sălilor de mese și aruncarea gunoiului.
  2. Curățenia de weekend – Este momentul ideal din timpul săptămânii când se dă cu mopul și se șterge praful mai în detaliu, se îngrijesc florile, se spală frigiderele și se igienizează coșurile de gunoi, se șterg geamurile folosind produse profesionale de curățenie, de la detergenți și soluții până la lavete, mopuri și racletele profesionale.
  3. Curățenia lunară – Implică curățarea și lustruirea în detaliu a podelelor și a mochetei, ștergerea ușilor, a dulapurilor, dezinfectarea liftului, lupta împotriva prafului în general, aspirarea canapelelor din sălile de așteptare etc.
  4. Curățenia bianuală – Necesită spălarea geamurilor exterioare, aspirarea și spălarea mochetei și podelelor cu mașinile de curățat și aspirat pardoselile dure și lustruirea acestora cu tratamente de întreținere.

În cazul în care vrei să eficientizezi la maxim procesul de igienizare, poți opta pentru un cărucior profesional de curățenie care reduce timpul substanțial și elimină timpii morți ce țin de mutarea detergenților dintr-un loc în altul, aprovizionarea etc. Cărucioarele de curățenie sunt  ajutorul ideal prin care poți salva timpul și efortul pe care le-ai fi pierdut pentru deplasarea dintr-o sală în alta cu produsele de curățenie. Având o structură de bază mai mică sau mai mare, poți alege modele de cărucioare modulare, pe care le poți adapta perfect nevoilor tale, în funcție de suprafața spațiului de birouri.

Fie că ai în grijă o clădire mai mică, fie una de dimensiuni considerabile, când e vorba de controlarea mirosurilor, de la posibilele mirosuri neplăcute din baie, până la mirosul detergenților sau al produselor de dezinfectare, mereu avem bătăi de cap. De aceea, este recomandat să găsim acele produse care pot îmbina cu succes o putere mare de curățare cu un miros plăcut. Recomandarea noastră este un detergent profesional pentru pardoseală precum Esenia Pro Line Floor Cleaner ce curăță cu succes diferite suprafețe din marmură, gresie, faianță, PVC și linoleum. Această soluție profesională este ideală pentru curățarea și degresarea pardoselilor fără a mai necesita clătire. Mirosul său floral este persistent și o încântare pentru simțuri. Un alt avantaj al acestui detergent profesional este că se folosește diluat, astfel că este economic și eficient.

Ca regulă general valabilă, curățenia în birouri implică un plan bine stabilit și produse profesionale de curățenie care sunt adecvate nevoilor tale, pentru că totul ar trebui să fie impecabil și de durată. Dacă nu știi sigur ce tip sau ce cantitate anume de produse ai putea comanda, poți lua legătura cu unul dintre consultanții IgienaPHS care îți va oferi suport în procesul de achiziție, transformând întreaga experiență într-una personalizată!

loading...
loading...