Omorarea cainilor comunitari, o afacere de milioane de euro pentru stat Stiri.rol.ro


Adaugat: Vineri, 08 aprilie 2011


Omorarea cainilor comunitari, o afacere de milioane de euro pentru stat

Organizatiile non-guvernamentale considera ca autoritatile romane nu vor o lege pentru sterilizarea cainilor comunitari, pentru ca doresc perpetuarea situatiei actuale, care este o "afacere" de milioane de euro, relateaza Mediafax.
Omorarea cainilor comunitari, o afacere de milioane de euro pentru stat

 

Reprezentantii ONG-urilor sustin ca eutanasierea in masa este o modalitate facila si imposibil de controlat in deturnarea fondurilor publice.

"Este evident ca toate fondurile sustrase in urma declaratiilor false (cantitati de hrana, produse farmaceutice, incinerare cadavrelor) ajung in buzunarele autoritatilor si persoanelor implicate", a declarat vicepresedintele Federatiei Nationale pentru Protectia Animalelor, Carmen Arsene.

Ea a adaugat ca hingherii sunt primii profitori ai acestei afaceri, care percep o taxa de protectie pentru cainii din fata blocului, apoi persoanele care deservesc adaposturile primariilor, care vand hrana si medicamente care ar trebui date cainilor din adapost, apoi cei de la firma Protan, "varful icebergului", pentru care cainii ucisi sunt cea mai importanta materie prima, incinerarea unui caine costand 15-20 de euro.

Reprezentantul Vier Photen Romania, Kuki Barbucenu, a declarat ca vinovate pentru oamenii omorati sau muscati de caini pe strada sunt doar autoritatile, care au interese uriase pentru mentinerea situatiei actuale.

Comisia pentru administratie publica a Camerei Deputatilor a adoptat, marti, cu amendamente, proiectul de lege privind cainii fara stapan, stabilind ca animalele vor fi tinute 30 de zile in adaposturi, dupa care autoritatile locale vor decide ce fac cu acestea - le sterilizeaza sau le eutanasiaza.

Legea a fost retrimisa Comisiei de catre plen, dupa ce primise aviz pozitiv, cu modificari prin care decizia privind tratamentul aplicat cainilor fara stapan revenea autoritatilor locale, ceea ce facea posibila inclusiv eutanasierea animalelor.

In forma initiala, legea prevedea doar posibilitatea eutanasierii cainilor bolnavi sau batrani, ceilalti urmand sa fie dusi in locurile de unde au fost ridicati dupa sterilizare si deparazitare.

Potrivit ONG-urilor, intre 2001 si 2007 in Bucuresti au fost eutanasiati 144.339 de caini pentru care s-au cheltuit noua milioane de euro, in Brasov intre 2002 si 2008 au fost eutanasiati 20.000 de caini si s-au cheltuit 2 milioane de euro, in Arad intre 2008-2010 s-au eutanasiat 2.986 de caini cheltuindu-se 308.408 de euro, in Slatina intre 2008 si 2010 au fost eutanasiati 1.111 caini si s-au cheltuit 242.500 de euro, iar in Constanta intre 2008 si 2010 s/au cheltuit 1,5 milioane de euro pentru eutanasierea a 20.000 de caini.

Singurele localitati unde numarul cainilor de pe strada s-a redus drastic sunt cele care au aplicat sterilizarea in masa, ca de exemplu Oradea si Lugoj. In Oradea s-a redus numarul de caini de la 4.000 la 600 in 4 ani cu 50.000 de euro de la buget, adica 14 euro pe caine. In Lugoj s-a redus numarul de caini de la 2.500 la 235, pe o perioada de trei ani.



Sursa: vezi articolul original

 








Comentarii

Adaugat de Doina la data 2011-04-20, 11:36

SI CATE MILIOANE DE EURO AU PAPAT ACESTE ONG-URI????....MULTUMITA NENOROCITEI ACTIVITATI A ONG-URILOR BUCURESTIUL ESTE PLIN DE SUTE DE MII E MAIDANEZI!...ORASUL ARE ASPECTUL UNUI MAIDAN MURDAR, NESIGUR PT OAMENI SI ZGOMOTOS 24 DE ORE DIN 24. OAMENI OMORATI DE MAIDANEZI, OAMENI MUTILATI DE MAIDANEZI....ASA CEVA NU MAI EXISTA IN EUROPA.....ONG-URILE AU MANCAT O PAINE ALBA DIN PROTEJAREA MAIDANEZILOR PE CARE, DIN PACATE, NU I-A PROTEJAT. AU UMPLUT STRAZILE CU HAITE.....EUTANASIEREA URGENTA ESTE SINGURA SOLUTIE DE A DEVENI COMPRABILI CU EUROPA DIN CARE FACEM PARTE.....PESTE 90% DIN BUCURESTENI CER EUTANASIEREA URGENTA............
bucuresteanul
@pentru cei care nu stiu: (si sunt sistematic pacaliti): In fapt: ............O.N.G.-urile au oferit mereu autoritatilor solutii eficiente si rationale, bazate pe recomandari ale Organizatiei Mondiale a Sanatatii (controlul reproducerii prin inregistrare/sterilizare, vaccinare antirabica si intoarcere in teritoriu a cainilor neagresivi) DAR autoritatile au respins in mod sistematic legiferarea si aplicarea coerenta a acestei solutii. Nu societatea civila blocheaza autoritatile ci autoritatile blocheaza de trei ani de zile un proiect de lege elaborat in colaborare cu societatea civila, proiect care ar fi rezolvat, prin sterilizare, identificare, inregistrare, returnare, problema cainilor fara stapan (PL 912/2007 blocata la Comisia de Administratie Publica, amenajarea teritoriului si echilibru ecologic din Camera Deputatilor); Nu Societatea Civila a ingropat cca 40 milioane de euro (bani publici) (din care mai mult de 10 milioane numai in Bucuresti) in â徭olutiaâ falimentara, cruda si stupida a omorarii fara sfarsit, ci autoritatile. Nu ONG-urile au interesul de a ramane cainii pe strazi pentru inca 50 de ani ci autoritatile(cu mici exceptii) care revin obsesiv asupra eutanasierii/incarcerarii stiind ca aceste metode vor perpetua problema si, in felul acesta, se vor putea rula bugete generoase, pe termen nelimitat; Nu ONG-urile au incalcat timp de 7 ani de zile Legea nr. 60/2004 (de ratificare a Conventiei Europene privind protectia animalelor de companie) refuzand sa inregistreze cainii cu detinator (masura indispensabila pentru combaterea abandonului) si sa impiedice reproducerea neplanificata a cainilor (impunand un impozit pe cainele nesterilizat) ci autoritatile publice centrale si locale; Nu societatea civila este impermeabila la dialog, la argumente si la judecati de bun-simt ci anumiti politicieni pentru care propaganda obtuza si incremenirea in proiecte falimentare (obligatoriu pe bani publici) au devenit o veritabila profesiune de credinta.................



Adaugat de Doina la data 2011-04-20, 11:33

SI CATE MILIOANE DE EURO AU PAPAT ACESTE ONG-URI????....MULTUMITA NENOROCITEI ACTIVITATI A ONG-URILOR BUCURESTIUL ESTE PLIN DE SUTE DE MII E MAIDANEZI!...ORASUL ARE ASPECTUL UNUI MAIDAN MURDAR, NESIGUR PT OAMENI SI ZGOMOTOS 24 DE ORE DIN 24. OAMENI OMORATI DE MAIDANEZI, OAMENI MUTILATI DE MAIDANEZI....ASA CEVA NU MAI EXISTA IN EUROPA.....ONG-URILE AU MANCAT O PAINE ALBA DIN PROTEJAREA MAIDANEZILOR PE CARE, DIN PACATE, NU I-A PROTEJAT. AU UMPLUT STRAZILE CU HAITE.....EUTANASIEREA URGENTA ESTE SINGURA SOLUTIE DE A DEVENI COMPRABILI CU EUROPA DIN CARE FACEM PARTE.....PESTE 90% DIN BUCURESTENI CER EUTANASIEREA URGENTA............
bucuresteanul
@pentru cei dezinformati (sau fals informati; sau pacaliti):



Adaugat de Doina la data 2011-04-20, 11:25

Ca tot suntem in Postul Mare, hai sa discutam mai Crestinilor de un alt GENOCID!!! Celor care va place atat EUROPA de ce nu plecati pe alte meleaguri mai civilizate , daca o viata stearpa fara un suflet si o privire calda de animal e nivelul suprem al existentei la care visati?
CB
Pentru ca suntem in Postul Mare si se apropie Pastele, hai sa discutam si un alt aspect : Stimati iubitori de caini vagabonzi, voi nu mancati carne de miel ? Deci se vor sacrifica zeci de mii de mieluti, animale dragute, inocente si care nu musca si nu fac rau la nimeni ! Dar noua trebuie sa ne pese de haitele de caini vagabonzi care musca, ataca copii si chiar au omorat oameni ! Sunteti niste demagogi ! Si tampiti pe deasupra !
Anastasia
Cum pot unii oameni sã fie asa de cruzi! Vã e teamã de haitele de câini vagabonzi? Dar de adevãratii vagabonzi - bipezi! care fac rãul în jurul lor nu vã interesazã sau socheazã!??? Ã始vãtati sã cunoasteti aceste animale care trãiesc in haite! Adoptatii si o sã aveti mult mai multã recunostintã si dragoste din partea lor ca din partea oamenilor care vã musscã pe sub ascuns! Eu am adoptat un maidanez, a fost greu si Ã君CA foarte greu! Dar câtã recunostintã din partea lui! e ADORABIL!!!!!
Adriana
PENTRU ANIMALE, EU NU MAI MANANC NICI UN FEL DE CARNE! Si Dumnezeu ma rasplateste, ca asta se vede la analize! Mai afla, tu si altii ca tine, care va laudati ca sunteti crestini de 2000 de ani , ca asa va invata popii, ca taierea mielului de Paste - care mi se pare monstuoasa - NU ESTE OBICEI CRESTIN, ci evreesc, care ar fi trebuit SA INCETEZE LA CRUCE! (adica la rastignirea lui Isus). De ce? Pentru ca pana la rastignirea lui Isus, sacrificarea mielului reprezenta in SIMBOL, pe Isus ( mielul lui Dumnezeu, care ridica pacatele lumii ), pentru poporul ales (evreii); dupa ce a venit Isus, NU MAI E NEVOIE DE ACEST SIMBOL, ca a avut loc sacrificiul pe care il simboliza. (studiati Biblia. oriunde numai la ortodocsi nu, ca preotii habar n-au de ea; ei au traditii ). Dar lacomia omului, poftele burtii.... Aflati ca iubitorii de animale din lumea civilizata lupta impotriva cruzimii fata de ORICE ANIMAL; numai ca, unii oameni nevrand sa renunte la carne, ramane ca animalele de sacrificiu sa fie sacrificate fara chin, iar pana la sacrificiu sa traiasca decent, nu chinuite. Pentru aceasta lupta iubitorii deanimale din intreaga lume. Dar ce sa stiti voi, cei care sariti imediat, cu idei tampite, meschine si ipocrite, ca mai bine aveti grija de un copil , sau dar miel mancati de Paste , sau altele de acest fel! Vreti sa spuneti ca in tarile in care exita LEGI REALE CARE CONDAMNA CRUZIMEA FATA DE ANIMALE , acolo nu sunt ingrijiti copiii si batranii? Pai daca ati gandi macar putin si ati lasa deoparte un minut macar rautatea. ipocrizia si egoismul de care dati dovada, pentru a va scuza lipsa totala a milei fata de alte fiinte, ati vedea ca TOCMAI IN ACESTE TARI sunt mai bine ingrijiti si copiii si batranii, oamenii in general. Sa invatati odata pentru totdeauna: CINE NU ARE MILA DE ANIMALE, NU ARE MILA NICI DE OAMENI. In tara in care animalele sunt tratate cum sunt la noi, nici oamenii nu sunt tratati mai bine!!!! Cei ce sunt de acord cu eutanasierea - care NU E IN RALITATE ASA CEVA, CI E O UCIDERE CRUNTA, IN CHINURI, A TUTUROR CAINILOR, CHIAR PUI - cine e de acord cu aceasta eutanasiere si sustine aceasta, semneaza si sustine, de fapt, la eutanasierea oamenilor; pentru ca sustine o idee stupida, aberanta si dezavuata in intreaga lume, idee a unor autoritati meschine si lacome, care face afaceri chiar pe banii celor care-i sustin. Asa ca, cei ce sustin eutanasierea sunt pacaliti de doia ori: odata ca din banii publici (care sunt si ai lor) se fac crime gratis (banii intra in alte buzunare); a doua oara, ca niciodata nu vom avea strazi fara caini, deoarece NUMAI STERILIZAREA OPRESTE IMNULTIREA LOR! Asa ca, daca nu sunteti milosi si buni, fiti macar destepti!



Adaugat de Doina la data 2011-04-20, 11:09

Stimata Anastasia, desi ai un nume frumos, ai un suflet urat. Pentru ca un suflet fara mila fata de ORICE FIINTA, este un suflet urat. Afla ca DIN MILA PENTRU ANIMALE, EU NU MAI MANANC NICI UN FEL DE CARNE! Si Dumnezeu ma rasplateste, ca asta se vede la analize! Mai afla, tu si altii ca tine, care va laudati ca sunteti crestini de 2000 de ani , ca asa va invata popii, ca taierea mielului de Paste - care mi se pare monstuoasa - NU ESTE OBICEI CRESTIN, ci evreesc, care ar fi trebuit SA INCETEZE LA CRUCE! (adica la rastignirea lui Isus). De ce? Pentru ca pana la rastignirea lui Isus, sacrificarea mielului reprezenta in SIMBOL, pe Isus ( mielul lui Dumnezeu, care ridica pacatele lumii ), pentru poporul ales (evreii); dupa ce a venit Isus, NU MAI E NEVOIE DE ACEST SIMBOL, ca a avut loc sacrificiul pe care il simboliza. (studiati Biblia. oriunde numai la ortodocsi nu, ca preotii habar n-au de ea; ei au traditii ). Dar lacomia omului, poftele burtii.... Aflati ca iubitorii de animale din lumea civilizata lupta impotriva cruzimii fata de ORICE ANIMAL; numai ca, unii oameni nevrand sa renunte la carne, ramane ca animalele de sacrificiu sa fie sacrificate fara chin, iar pana la sacrificiu sa traiasca decent, nu chinuite. Pentru aceasta lupta iubitorii deanimale din intreaga lume. Dar ce sa stiti voi, cei care sariti imediat, cu idei tampite, meschine si ipocrite, ca mai bine aveti grija de un copil , sau dar miel mancati de Paste , sau altele de acest fel! Vreti sa spuneti ca in tarile in care exita LEGI REALE CARE CONDAMNA CRUZIMEA FATA DE ANIMALE , acolo nu sunt ingrijiti copiii si batranii? Pai daca ati gandi macar putin si ati lasa deoparte un minut macar rautatea. ipocrizia si egoismul de care dati dovada, pentru a va scuza lipsa totala a milei fata de alte fiinte, ati vedea ca TOCMAI IN ACESTE TARI sunt mai bine ingrijiti si copiii si batranii, oamenii in general. Sa invatati odata pentru totdeauna: CINE NU ARE MILA DE ANIMALE, NU ARE MILA NICI DE OAMENI. In tara in care animalele sunt tratate cum sunt la noi, nici oamenii nu sunt tratati mai bine!!!! Cei ce sunt de acord cu eutanasierea - care NU E IN RALITATE ASA CEVA, CI E O UCIDERE CRUNTA, IN CHINURI, A TUTUROR CAINILOR, CHIAR PUI - cine e de acord cu aceasta eutanasiere si sustine aceasta, semneaza si sustine, de fapt, la eutanasierea oamenilor; pentru ca sustine o idee stupida, aberanta si dezavuata in intreaga lume, idee a unor autoritati meschine si lacome, care face afaceri chiar pe banii celor care-i sustin. Asa ca, cei ce sustin eutanasierea sunt pacaliti de doia ori: odata ca din banii publici (care sunt si ai lor) se fac crime gratis (banii intra in alte buzunare); a doua oara, ca niciodata nu vom avea strazi fara caini, deoarece NUMAI STERILIZAREA OPRESTE IMNULTIREA LOR! Asa ca, daca nu sunteti milosi si buni, fiti macar destepti!



Adaugat de Mihnea la data 2011-04-11, 15:40

nu sunt de acord cu eutanasierea! trebuie sa aratam ca suntem oameni. fiecare bucurestean va trebui sa adopte prin lege un maidanez. sa-l aiba in grija si sa raspunda pentru el. daca ii va da drumul sa fie pedepsit! numai asa vom scapa de cainii de pe strazi si vom convietui civilizat cu animalele precum indienii convietuiesc cu maimutele si vacile.
andrei
Nici in dictaturile cele mai cumplite nu s-a legiferat o astfel de tampenie : sa fim obligati prin lege sa adoptam un caine !!! De ce nu si o gaina si un miel, un porc etc , pentru ca si ele sunt sacrificate de oameni ? Esti dus rau, prietene ! Si inca ceva : aspectul strazilor indiene nu e deloc de admirat ! Imputiciunea dusa la extrem in India nu este deloc un ideal pentru oamenii civilizati!



Adaugat de Ilie la data 2011-04-09, 14:56

Sa lasam OMG-urile sa-si rezolve singure problemele, ADEVARUL este ca acesti maidanezi deja sunt un pericol national in ceia ce priveste sanatatea, integritatea corporala si chiar VIATA semenilor nostrii. De ce unii cred ca maidanezii sunt mai importanti decat oamenii? Pentru ca au interese financiare si pentru ei nu conteaza semenii lor si numai...BANUL



Adaugat de Iosim Claudiu la data 2011-04-09, 9:57

Animed Arad sterilizeaza pisici si caini comunitari. Programari, donatii si adoptii la 0766 581 545, 0768 777 711, aradanimals@yahoo.com, www.animed.ro, luni-vineri 10-18. Ca si corectie, acestea sunt datele pe care le-am primit recent de la primaria Arad: sume alocate pt gestionarea cainilor comunitari in 2008 - 365.000 lei, in 2009 - 448.000 lei, in 2010 - 450.000 lei, in 2011 - 420.000 lei; animale declarate a fi colectate de catre GCA in 2008 - 2.412, in 2009 - 3.004, in 2010 - 2.352. Atentie! Aceste sume au fost alocate de catre primaria Arad, dar fiecare primarie din judetul Arad isi plateste separat facturile pentru colectarea cainilor de catre Gospodarirea Comunala Arad. De exemplu, primaria Vladimirescu a platit recent aproape 25.000 lei pt 85 de caini ... care mai devreme sau mai tarziu se intorc ... nesterilizati !!! Evidenta activitatii noastre o gasiti pe www.animed.ro



Adaugat de Razvan la data 2011-04-09, 1:15

Nu sunt de acord cu Eutanasierea sunt si ei SUFLETE !! Daca doriti sa reduceti nr cainilor de pe strazi trebuie sa supravechiatzi cu atentie sterilizarea lor ! Gasesti caini in bucuresti cu acel ecuson prins de ureche care idica sterilizarea lui el find nesterilizat banii intrand in buzunarele celor care ar trebui sa isi faca treaba !



Adaugat de andrei la data 2011-04-08, 20:21

nu sunt de acord cu eutanasierea! trebuie sa aratam ca suntem oameni. fiecare bucurestean va trebui sa adopte prin lege un maidanez. sa-l aiba in grija si sa raspunda pentru el. daca ii va da drumul sa fie pedepsit! numai asa vom scapa de cainii de pe strazi si vom convietui civilizat cu animalele precum indienii convietuiesc cu maimutele si vacile.



Adaugat de Moi la data 2011-04-08, 20:11

Pe langa banii care vor intra in buzunarul statului pentru eutanasierea cainilor fara stapan, cate societati de ...marochinarie vor castiga poate zeci, sute de milioane de euro? NEMERNICI! Tot acest carnagiu se va intoarce impotriva bietului bobor care doarme in nadragi. Si cainii sunt tot suflete, iar sufletele lor se vor razbuna! Nu sunt de acord ca strazile sa fie pline de caini fara stapan, insa se puteau gasi alte solutii, civilizate, omenesti si nu... cainesti ! Dar, unii o omoara si pe masa daca e sa le intre bani in cont. Si dupa 2000 de ani, aceiasi barbari! ne suparam cand citim ca romanii ne considerau barbari! Pacat, insa, ca din nou toti romanii vor fi bagati in aceaisi oala de opinia publica internationala! Tembelii care nu isi sterilizeaza cainii din ograda, si lasa cateii abia fatati prin parcuri, etc, de ce nu au fost amendati? Cu amenzi mai mari decat ar costa casa lor din paie si lut? Primitivism! Eutanasierea cainilor si taierea mieilor! Bravos natiune!



Adaugat de vasile la data 2011-04-08, 19:03

Am citit de sus pana jos parerile cetatenilor din aceasta tara numita...Romania...Ma simt rau...Multi dintre d-stra sunteti pentru eutanasiere....Concluzie:sistemul de existenta de 50 de ani ne-a adus aici.Ucideti ca sa traiti mai bine ?Cainii sunt cauza prostiei ?Nu aveti onoare;cainii sunt vinovati de ce ati facut in ultimi 20de ani (mai ales).Cand te gandesti ca D-zeu ne-a lasat pe acest pamant sa ocrotim tot ce reprezinta viata...Asa gandim,asa simtim.asa existam...Atat ati invatat...Marii hoti parlamentari au tot interesul sa va tina la acest nivel ; va pot insela cum le convine.Degeaba va spun,tot nu ...Cetateni normali ai acestei TARI :sa nu-i lasam sa ucida !!!



Adaugat de Stefan la data 2011-04-08, 18:41

Scuze de dublura; de la browser si de la mouse-ul meu, si mai ales de la mine! :)



Adaugat de Stefan la data 2011-04-08, 18:40

Nu sunt de acord cu eutanasierea! ...decat de data asta! Dar sa-i prinda domne pe toti, sa nu mai ramana unul! Saracele animale, sa nu mai stea in strada si sa indure foamea si frigul! Iar dupa cele 30 de zile, dupa ce-i scapa pe toti de chinuri, sa investeasca dome statul in sterilizare, adica sa subventioneze cabinetele veterinare si medicii veterinari de la tara sa se faca sterilizarea gratuit si sa fie chiar obligatoriu, iar cei care nu vor, sa semneze sa-si asume raspunderea pentru pui. Astfel, tanti Floarea nu o sa mai faca buletin de Bucuresti odraslelor cand vine cu lapte si branza la coltul blocului, sau nea Ion nu o sa mai aduca pe curva aia de Laica la piata, ca a imbatranit si tot ii arde de dulai, de l-a innebunit pe bietul om cu puietul.



Adaugat de Stefan la data 2011-04-08, 18:35

Nu sunt de acord cu eutanasierea! ...decat de data asta! Dar sa-i prinda domne pe toti, sa nu mai ramana unul! Saracele animale, sa nu mai stea in strada si sa indure foamea si frigul! Iar dupa cele 30 de zile, dupa ce-i scapa pe toti de chinuri, sa investeasca dome statul in sterilizare, adica sa subventioneze cabinetele veterinare si medicii veterinari de la tara sa se faca sterilizarea gratuit si sa fie chiar obligatoriu, iar cei care nu vor, sa semneze sa-si asume raspunderea pentru pui. Astfel, tanti Floarea nu o sa mai faca buletin de Bucuresti odraslelor cand vine cu lapte si branza la coltul blocului, sau nea Ion nu o sa mai aduca pe curva aia de Laica la piata, ca a imbatranit si tot ii arde de dulai, de l-a innebunit pe bietul om cu puietul.



Adaugat de oana la data 2011-04-08, 17:15

Trebuie avuta rabdare,castare in masa,si amedati cei care ii parasesc.



Adaugat de Paula la data 2011-04-08, 16:38

Pe Å殪sea, l-am vÄホut, hÄナtuit de maÅ殃ni, A fugit spre-a uita sÄビÄツia din sat, Pe-un asfalt unde-ai lui sunt aÅ歛 de puÅ£ini Å枴-i vacarm, de te poÅ£i sÄフura de urlat. Cei bogaÅ£i s-au oprit sÄ mÄハânce-n pÄヅuri Å枴 mâncau elegant cu tacâmul frumos, L-au vÄホut Å殃 pe el, i-au privit ochii puri Å枴 i-au dat generos niÅ殳e pâine Å殃-un os. Ã始tr-o zi, când trecea dintr-un loc în alt loc, L-a lovit cineva ce grÄッea cÄフre scop, Carnea lui de bÄビbat a simÅ£it cÄ ia foc Å枴 s-a tras din Å殪sea plin de sânge Å殃 Å歡hiop. Tot ce-avea a pierdut, nu mai simte nimic, Ar muÅ歡a disperat porÅ£iuni de Å殪sea, Dac-ar Å殳i unde e satul lui trist Å殃 mic Ar pleca spre-un cioban ce-l minÅ£ea Å殃-l bÄフea. Trepied aberant, de cÄÅ£el emigrant, Å枴 lÄフrat pervertit la Å殪sele cu fum Ar pleca înapoi, s-ar topi în neant Å枴-ar mai vrea doar atât, pacea-ntâiului drum. Pe Å殪sea sunt, acum, câini mai ageri Å殃 noi, Mai mâncând ce gÄピesc, fÄビÄ apÄ un strop, Numai el, neaflând nici un drum înapoi, A ajuns trei perechi de mÄハuÅ殃 într-un shop. DacÄ, totuÅ殃, va fi vreun lÄフrat pe pÄノânt Pentru câini viaÅ£a-n veci va fi asprÄ Å殃 grea, Câine Å歡hiop eu te plâng cÄ spinarea Å£i-au frânt Dar de ce ai fugit sÄ cerÅ歹Å殳i pe Å殪sea ? (Catel emigrant - de Adrian Paunescu)



Adaugat de Zooterra la data 2011-04-08, 15:58

Singura solutie pentru rezolvarea acestei situatii este STERILIZAREA in MASA insotita de stoparea abandonului si incurajarea adoptiilor. Ne opunem vehement eutanasiei pt ca este INEFICIENTA, scumpa si inumana. Eutanasia nu ataca PRINCIPALA cauza a existentei cainilor pe domeniul public si anume: ritmul mare de inmultire al acestora. Organizatia Mondiala a Sanatatii recomanda sterilizarea in masa ca fiind singura metoda EFICIENTA de gestionare a populatiilor de caini comunitari. Metoda eutansiei s-a aplicat deja si si-a dovedit inutilitatea. Autoritatile continua sa aplice metode ineficiente si sa risipeasca banii publici doar pt a castiga capital electoral (bani si voturi) si in nici un caz sa obtina rezultate concrete (diminuarea numarului de caini). Autoritatile trebuie trase la raspundere si sanctionate pt risipirea banului public si perpetuarea la nesfarsit a problemei!



Adaugat de Ciuf la data 2011-04-08, 15:57

Noi, iubitorii de animale, suntem primii care militam pentru DISPARITIA cainilor de pe domeniul public. Ne opunem eutanasiei NU neaparat pt ca este inumana ci pt ca este INEFICIENTA. S-a practicat atatia ani si si-a dovedit inutilitatea. In al doilea rand este mult mai scumpa. Eutanasia presupune pe langa sterilizare si vaccinare, niste costuri in plus care sunt: cazarea in adapost 30 de zile (hrana, ingrijitori, asistenta veterinara) plus costurile incinerarii. In cazul sterilizarii se reduce costul cazarii in adapost (reintoarcerea in teritoriu se poate face a doua zi), al incinerarii si se fac economii majore prin participarea ONG-urilor si al volutarilor/iubitorilor de animale care ar aduce singuri cainii la sterilizat. Un alt aspect e ca ONG-urile lupta pt solutii corecte, documentate si recomadate de Organizatia Mondiala a Sanatatii si se opun multitudinii de sondaje de opinie care au aparut in ultima vreme. Este ft adevarat ca nimeni nu vrea caini pe strazi dar modalitatea, care asigura succesul actiunii, trebuie data de specialistii in domeniu, nu de simplii cetateni care nu cunosc datele tehnice. S-a dovedit ca politicienii iau masuri care le asigura capital electoral si nu masuri care sa asigure REZULTATE. Exista orase in Ro ca Oradea, unde s-a practicat sterilizarea masiva si s-au obtinut rezultate excelente. Daca s-ar fi aplicat la scara larga, inca de acum 20 de ani, cainii pe strazi deveneau istorie. Pt nepasarea si cinismul lor, autoritatile trebuie sa fie trase la raspundere, nu iubitorii de animale sau ONG-urile care nu fac decat sa incerce (partial) sa rezolve aceasta situatie.



Adaugat de Zooterra la data 2011-04-08, 15:56

* cainele sterilizat nu mai musca? Nu. S-a dovedit ca cele mai multe cazuri de atacuri s-au inregistrat in perioadele de monta (cand masculii sunt agresivi) sau in perioadele cand femelele au pui si firesc, ii apara. Evident exista si exceptii dar aceste exceptii reprezinta sub 1% din totalul cainilor fara stapan. Aceste exemplare agresive vor fi or eutanasiate ori duse in adaposturi private. â廩aiteleâ se formeaza tot pe perioada montelor, altfel cainii fara instinct de reproducere nu traiesc in haita! * Termen 6 luni ca sa se vada rezultate: la o problema care s-a dezvoltat in cel putin 30 de ani (din anii 80 au inceput demolarile) NU SE POT cere rezultate in numai 6 luni! * iubitorii de animale cat si cei care vor sa se omore cainii sunt de aceeasi parte a baricadei. Nimeni nu vrea caini pe strada dar autoritatile au adoptat o metoda scumpa si total ineficienta. Banul public a fost risipit degeaba si cel mai grav s-au pierdut multi ani in care se putea rezolva problema. * trebuie de urgenta sa se opreasca abandonul cainilor de la curti. Este deja un obicei ca oamenii sa arunce puii nascuti in propria curte in cea mai apropiata padure, piata etc Proiectul legislativ PLx912 adoptat cu unanimitate de voturi in Senat, a zacut 3 ani!!!! in Camera Deputatilor iar acum au modificat-o si vor sa reintroduca metoda total ineficienta si anume eutanasia. Acesta propunere legislativa isi propunea sa oblige toti proprietarii sa-si sterilizeze cainii fara valoare chinologica (caine de rasa cu drept de monta). Astfel toti metisii ar fi sterilizati si s-ar opri robinetul care face ca generatii intregi de caini sa fie abandonati. * bani multi alocati cainilor: o sterilizare costa 20 euro o eutansie a costat statul roman 62 de euro! (9 milioane de euro alocati cu care s-au eutansiat 144 000 de caini).Daca animalele se reintorc in teritoriu, acestia sunt in continuare hraniti de comunitate si nu se platesc sume uriase care s-ar plati in cazul unor adaposturi gigant. La nivelul Bucurestiului si al intregii tari, sumele necesare pentru construirea acestor adaposturi â gigant ar fi fabuloase iar pe masura ce s-ar popula cu animale, restul exemplarelor s-ar inmulti nestingherite, profitand de spatiul si resursele ramase. In acest fel, ar trebui construite alte si alte adaposturi. Exceptand costurile constructiilor, ar mai exista costurile prinderii, sterilizarii animalelor din adaposturi plus, cel mai substantial, cel al asigurarii hranei si asistentei medicale pe tot parcursul vietii. Daca adaugam si costurile administrarii (ingrijitori, produse pt. igienizare, medic vet, medicamente etc), nici un consiliu local nu si-ar putea permite asemenea buget. * Rabia: o data cu sterilizarea, orice caine va fi vaccinat si inregistrat intr-o baza de date. Se elimina riscul imprastierii de boli contagioase cum ar fi rabia. * Notiunea de caine â忻agabondâ este total gresita. Cainii comunitari isi pastreaza teritoriul daca isi gasesc un spatiu optim (ca suprafata si surse de hrana) iar prin sterilizare si reintoarcere in teritoriu se previne aparitia unor noi caini nesterilizati si neimblanziti. Fenomenul de vagabondaj apare numai atunci cand exista spatii nepopulate si surse de hrana disponibile iar exemplarele proaspat abandonate isi cauta un loc. Odata ce l-au gasit il populeaza si il apara de aparitia unor noi exemplare. * ONG-urile! Organizatiile sunt finantate de catre donatori din strainatate. Aceste organizatii au sterilizat zeci de mii de cainii (numai Vier Pfoten a sterilizat 70 000) fara sa aiba nicio obligatie. Autoritatile in schimb, cu toate ca AU OBLIGATIA sa rezolve aceasta problema si sunt platite din bani publici, au risipit miloane de euro nefacand altceva decat sa prelungeasca la nesfarsit inmultirea cainilor aplicand o metoda total eronata! Autoritatile ar trebui sa raspunda public pentru situatia creata si pentru faptul ca au refuzat ajutorul (absolut benevol) al organizatiilor si nu au rezolvat pana acum problema. ONG-urile nu au acces la banii publici si singura obligatie pe care o au, e fata de donatorii proprii. Cu toate ca ong-urile au adus in tara fonduri uriase (private) si au sterilizat animale fara stapan, de cele mai multe ori, tot acestea sunt trase la raspundere de catre cetateni. Autoritatile care gestioneaza banul public sunt uitate in schimb!



Adaugat de Roxana Radu la data 2011-04-08, 15:55

SITUATIA CAINILOR FARA STAPAN Sursa initiala: demolarile din anii â80 care au provocat un prim val de animale ramase fara stapan la care se adauga indiferenta autoritatilor fata de inmultirea necontrolata a acestora. Cauza actuala: persoane care locuiesc in medii rurale ori urbane, preponderent la casa cu curte, care in loc sa-si sterilizeze animalele, prefera sa le lase sa-si urmeze instinctul iar puii rezultati sunt abandonati in piete aglomerate, paduri de la periferii, pe langa restaurante, scoli, gradinite etc. In ultimii ani s-a marit si numarul cazurilor de abandon al cainilor de apartament. Au aparut pet shop-urile iar tentatia sau insistentele copiilor au facut ca multe animale sa fie achizitionate pe baza unui impuls de moment iar urmatorul pas sa fie abandonul. Totodata familii intregi au plecat sa munceasca in strainatate lasand in urma animale fara adapost. Factorii care contribuie la amplificarea fenomenului: - sursele de hrana (resturi menajere care abunda) - persoane care hranesc generatii intregi de pui proveniti de la cateii din zona blocului, in loc sa-i sterilizeze si sa le ofere ingrijire, afectiune si hrana. - lipsa educatiei privind necesitatea sterilizarii, lipsa fenomenului de adoptie, slaba informare, nepasarea. - absenta unor programe eficiente de gestionare a populatiei canine sau mai rau, aplicarea unor masuri total nedocumentate si ca atare, gresite. Metode de rezolvare a situatiei actuale: 1. Omorarea cainilor. O metoda care la prima vedere pare cea mai eficienta si rapida. La o examinare mai atenta, vom constata ca prinderea si eutanasierea cainilor prin metode â忖maneâ se dovedesc a fi operatiuni foarte scumpe si de multe ori imposibile. Iubitorii de animale isi vor ascunde â徘rotejatiiâ ori de cate ori se vor organiza prinderi, urletele unui caine prins de hingheri ii fac pe ceilalti â彡omunitariâ sa fuga. O alta metoda este otravirea cainilor: ilegala si periculoasa, cu posibile victime colaterale (pasari sau alte animale salbatice, animale cu stapan, oameni fara adapost, copii nesupravegheati etc). 2. Infiintarea unor adaposturi care ar putea gazdui toti cainii fara stapan. Pare o idee buna si mult mai umana decat omorarea cainilor. Insa adaposturile si-au dovedit eficienta numai in situatia unui numar redus de caini. La nivelul Bucurestiului si al intregii tari, sumele necesare pentru construirea acestor adaposturi â gigant ar fi fabuloase. Pe langa banii necesari construirii adaposturilor e nevoie de sume mari pentru prinderea, hranirea, asistenta medicala si sterilizarea. Daca adaugam si costurile administrarii (ingrijitori, produse pt. igienizare, medic veterinar, medicamente etc), nici un consiliu local nu si-ar putea permite asemenea buget. 3. Controlul reproducerii. Cu toate ca pare cea mai lenta metoda, cu efecte care nu se vad instantaneu, aceasta este singura solutie care s-a dovedit eficienta in cazul unei populatii mari de animale fara stapan, ca cea cu care ne confruntam de zeci de ani in Romania. Controlul reproducerii presupune: prinderea animalelor, deparazitarea, vaccinarea si sterilizarea lor, identificarea si marcarea intr-un mod vizibil de la distanta iar apoi eliberarea acestora in locul de unde au fost capturate. Avantaje: creste eficienta prinderilor (iubitorii de animale vor ajuta echipajele sa ia cainii daca vor stii ca acestia se vor reintoarce si nu vor fi omorata) iar de multe ori cainii vor fi adusi pentru sterilizare chiar de catre cei care ii ocrotesc. Prin vaccinare se elimina riscul producerii unor zoonoze periculoase (rabie). Numarul exemplarelor agresive (masculi in perioada de monta, femele cu pui) va scadea drastic. In urma sterilizarii comportamentul animalelor se schimba in totalitate, cel mai puternic instinct, cel de reproducere, dispare, nu se mai formeaza haite (in perioadele de monta s-au inregistrat cele mai multe cazuri de agresivitate). In plus, cainii nu mai migreaza, fiind mai facila o pastrare a evidentei acestora si depistarea unor exemplare cu probleme (caini agresivi, bolnavi etc). Sterilizarea in masa este singura solutie care da rezultate pe termen mediu si lung, mai mult decat atat, este o solutie decenta, umana si pentru care s-ar primi sprijinul organizatiilor de protectie a animalelor cat si al cetatenilor. Argumentul care face din aceasta metoda una ideala pentru Romania este faptul ca densitatea animalelor depasit numarul critic, rata de inmultire fiind mult mai rapida decat capacitatea autoritatilor de a prinde si omori animalele. Chiar daca s-ar reusi exterminarea a 50% din populatia canina, tot nu s-ar face nimic mai mult decat imbunatatirea conditiilor de inmultire si supravietuire a celeilalte jumatati ramase si implicit dublarea spatiului disponibil si a cantitatii de hrana. Acest lucru ar spori imediat rata de inmultire si conform studiilor efectuate, in numai un anotimp de imperechere s-ar ajunge la numarul initial de caini. Astfel, metoda uciderii animalelor ar putea fi aplicata la nesfarsit fara nici un fel de rezulatat. Un argument puternic este dat de numarul mare de eutanasieri in perioada 2001-2007 si anume 144.339 si dupa cum se vede pe strazi numarul cainilor fara stapan este foarte mare, daci rezultatul scontat nu a fost obtinut. Mai mult aceasta operatiune a costat statul 9 milioane de euro. Rezulta ca pentru eutanasia unui caine s-au cheltuit peste 60 euro in timp ce o sterilizare costa 20 euro. In prezent in Capitala, in urma unor calcule bazate pe metode stiintifice, Organizatia Vier Pfoten estimeaza ca traiesc aproximativ 40 000 de caini fara stapan. Dintre acestia, aproximativ 40% sunt deja sterilizati. Constatam ca pe parcursul celor 7 ani, plecand de la cei 90 000 de caini existenti in anul 2001, au fost omorati 144 399, alti aproximativ 50 000 au murit din cauza naturale (batranete, boli, accidente) iar numarul lor s-a redus numai la 40 000. Se deduce clar ca rata inmultirii si supravietuirii creste o data cu rata omorarii. Practic, prin metoda omorarii, nu se poate elimina mai mult de 50% din efectivul de caini dintr-o anumita arie, atata timp cat numarul lor a depasit un prag critic. Metoda sterilizarii masive si rapide, â彿n covorâ, micsoreaza drastic rata de inmultire in timp ce procentul deceselor din cauze normale ramane constant. In plus ar fi benefica aparitia unui act normativ care, pe langa reglementarile necesare gestionarii populatiei animalelor fara stapan, sa oblige si proprietarii sa-si sterilizeze exemplarele fara valoare chinologica/drept de monta. Aceasta este singura metoda pentru a stopa fenomenul masiv de abandon al puilor, atat de raspandit la aceata ora. Este regretabil ca in Romania, singura solutie gasita de autoritati este uciderea cainilor sau ignorarea problemei atata timp cat aceste rapoarte exista de foarte multi ani iar autoritatile au fost informate de catre diverse organizatii internationale de protectia animalelor cu privire la metoda sterilizarii masive, ba mai mult decat atat, aceste organizatii au oferit sprijin care presupunea ajutoare materiale, sterilizari gratuite si punerea la dispozitia autoritatilor de personal specializat in vederea demararii unui amplu program de control al reproductiei canine. Sterilizarea unui caine de talie medie costa aprox.20 euro care inseamna: - 12 euro medicamentele si materiale utilizate (tranchilizant, anestezic,dezinfectant, instrumentar chirurgical, materiale sutura, antibiotic, antiinflamator, manusi chirurgicale, materiale identificare etc). - 8 euro regia (salariul medicului si asistentului veteterinar, al prinzatorului, transportul pana la baza unde se fac sterilizarile si retur). Eutanasia unui caine costa 62 de euro, facand un calcul simplu prin impartirea bugetului ASA pe 7 ani la numarul de eutanasii efectuate. Din cele de mai sus, reiese cat de important este sa se porneasca, de urgenta, un program de control a reproductiei canine, atat la nivelul capitalei cat si la nivelul intregii tari.



Adaugat de Roxana Radu la data 2011-04-08, 15:54

Daca o baza de ecarisaj are 1000 de locuri, ce alegem? Sa o umplem pt 30 de zile cu caini care vor fi vaccinati, sterilizati, tinuti 30 de zile pt adoptie si apoi eutanasiati sau sa sterilizam zilnic 1000 de caini cu reintoarcere in 24 de ore? Daca o umplem pt 30 de zile pt ca vrem noi neaparat sa MOARA, ce se intampla in aceste 30 de zile cu cei de pe domeniul public, ii lasam sa se inmulteasca nestingheriti? In acest ritm n-o sa rezolvam niciodata problema cainilor comunitari..De asta OMS-ul recomanda STERILIZAREA MASIVA si nu eutanasia!



Adaugat de one for all la data 2011-04-08, 15:48

Costa mai mult tinerea cainilor in pension, iar eu nu sunt de acord sa platesc pentru asta. Cainii trebuie sa dispara de pe strazi. Nu vreau sa-i mai vad cu matele insirate pe asfalt dupa ce sunt loviti de masini.
Ticolino
Cum am mai scris...nu crezi ca intretinerea tuturor demnitarilor costa si MAI MULT ? nu ar fi mai bine sa dispara ei de acolo de unde sunt ? M-as simti mai bine. Mult mai bine...Ce zici amice Ticolino ?



Adaugat de one for all la data 2011-04-08, 15:39

Iubitorii de caini sa se inghesuie, sa-i adopte si sa raspunda de ei. Cainii fara stapan n-au ce cauta pe strazi. Aruncatul mancarii de la etaj pentru animale nu mi se pare o manifestare de dragoste pentru animale. Banii care se ruleaza pe animale fara stapan pot fi dati pentru un copil bolnav, pentru un pacient de pe lista de asteptare pentru transplant...
anda
vad ca te intereseaza banii care se ruleaza pentru animalele fara stapan...nu-ti psa de banii care se cheltuie pentru ingrasarea dragilor nostii conducatori ...nu-ti psa ca din banii nosrii le platim : hotel,masa,telefon,sofer,plimbari in tara si afara,amante , ammanti,distractii...sunt de acord sa se doneze pentru copii,bolnavi.batrani...dar sa nu mai fie platiti din banii publici niciun demnitar ca nu merita NU FAC NIMIC BUN !



Adaugat de CB la data 2011-04-08, 13:45

Ca tot suntem in Postul Mare, hai sa discutam mai Crestinilor de un alt GENOCID!!! Celor care va place atat EUROPA de ce nu plecati pe alte meleaguri mai civilizate , daca o viata stearpa fara un suflet si o privire calda de animal e nivelul suprem al existentei la care visati?
CB
Pentru ca suntem in Postul Mare si se apropie Pastele, hai sa discutam si un alt aspect : Stimati iubitori de caini vagabonzi, voi nu mancati carne de miel ? Deci se vor sacrifica zeci de mii de mieluti, animale dragute, inocente si care nu musca si nu fac rau la nimeni ! Dar noua trebuie sa ne pese de haitele de caini vagabonzi care musca, ataca copii si chiar au omorat oameni ! Sunteti niste demagogi ! Si tampiti pe deasupra !
Anastasia
Stimata Anastasia, Cu draga inima as vota interzicerea sacrificarii mieilor, desi este un ritual crestin! Nu mi-e deloc indiferent faptul ca o HAITA HULPAVA DE OAMENI se napusteste asupra bietelor suflete care abia au deschis ochii! In ceea ce priveste atacurile la care te referi, poti fi sigura ca nu au facut decat sa se apere conform instinctului de conservare; au fost batuti, infometati, insetati, infrigurati si... multi asteptau doar o mangaiere si o vorba buna, nu un bocanc in coaste!!! Mai reflecteaza...daca ai timp! * Adauga Comentariu * Raspunde



Adaugat de CB la data 2011-04-08, 13:43

Pentru ca suntem in Postul Mare si se apropie Pastele, hai sa discutam si un alt aspect : Stimati iubitori de caini vagabonzi, voi nu mancati carne de miel ? Deci se vor sacrifica zeci de mii de mieluti, animale dragute, inocente si care nu musca si nu fac rau la nimeni ! Dar noua trebuie sa ne pese de haitele de caini vagabonzi care musca, ataca copii si chiar au omorat oameni ! Sunteti niste demagogi ! Si tampiti pe deasupra ! Anastasia Stimata Anastasia, Cu draga inima as vota interzicerea sacrificarii mieilor, desi este un ritual crestin! Nu mi-e deloc indiferent faptul ca o HAITA HULPAVA DE OAMENI se napusteste asupra bietelor suflete care abia au deschis ochii! In ceea ce priveste atacurile la care te referi, poti fi sigura ca nu au facut decat sa se apere conform instinctului de conservare; au fost batuti, infometati, insetati, infrigurati si... multi asteptau doar o mangaiere si o vorba buna, nu un bocanc in coaste!!! Mai reflecteaza...daca ai timp!



Adaugat de Anca la data 2011-04-08, 13:19

unde ai vazut tu sute de mii de caini in bucuresti mai retardatule? eutanasierea o cer poate 90% din echipa ta de puberi nasoi jucatori de CStrike.Ar rebui sa tre preocupe ca ai de platit o viata datoria externa a tarii, ce au furat toate scursurile perindate pe la putere, ar trebui sa te preocupe faptul ca ai putea ramane fara pensie , nu omoratul cainilor. Sau ar trebui sa te preocupe ca l`a inselat ma`ta pe tac`tu cu un lakiet , adulter din care a rezultat bastarudul de tine
vilyfort
:-)) Corect... E posibil...o fi tras pe nas... o fi de la polar sau altceva la pet de 2l... Efect :sute de mii de caini...:-)))))))
one for all
Dupa limbajul folosit, mai degraba prietenul tau cu nume de fort, cort, mort, etc , cred ca s-a drogat sau imbatat inainte de a posta. Desi, eu inclin sa cred ca asta este starea lui naturala.



Adaugat de Lixandru la data 2011-04-08, 13:15

unde ai vazut tu sute de mii de caini in bucuresti mai retardatule? eutanasierea o cer poate 90% din echipa ta de puberi nasoi jucatori de CStrike.Ar rebui sa tre preocupe ca ai de platit o viata datoria externa a tarii, ce au furat toate scursurile perindate pe la putere, ar trebui sa te preocupe faptul ca ai putea ramane fara pensie , nu omoratul cainilor. Sau ar trebui sa te preocupe ca l`a inselat ma`ta pe tac`tu cu un lakiet , adulter din care a rezultat bastarudul de tine
vilyfort
Tu cu cine de certi bai abulicule ? Nu vad nici o alta postare care sa justifice indignarea ta ! Cat priveste ultima ta propozitie, e atat de josnica incat probabil te defineste in totalitate ! Esti un mitocan !



Adaugat de Ticolino la data 2011-04-08, 13:09

Costa mai mult tinerea cainilor in pension, iar eu nu sunt de acord sa platesc pentru asta. Cainii trebuie sa dispara de pe strazi. Nu vreau sa-i mai vad cu matele insirate pe asfalt dupa ce sunt loviti de masini.



Adaugat de popa vlad la data 2011-04-08, 12:19

unde ai vazut tu sute de mii de caini in bucuresti mai retardatule? eutanasierea o cer poate 90% din echipa ta de puberi nasoi jucatori de CStrike.Ar rebui sa tre preocupe ca ai de platit o viata datoria externa a tarii, ce au furat toate scursurile perindate pe la putere, ar trebui sa te preocupe faptul ca ai putea ramane fara pensie , nu omoratul cainilor. Sau ar trebui sa te preocupe ca l`a inselat ma`ta pe tac`tu cu un lakiet , adulter din care a rezultat bastarudul de tine
vilyfort
De acord cu tine vilyfort...100% de acord cu postul tau!



Adaugat de one for all la data 2011-04-08, 12:19

unde ai vazut tu sute de mii de caini in bucuresti mai retardatule? eutanasierea o cer poate 90% din echipa ta de puberi nasoi jucatori de CStrike.Ar rebui sa tre preocupe ca ai de platit o viata datoria externa a tarii, ce au furat toate scursurile perindate pe la putere, ar trebui sa te preocupe faptul ca ai putea ramane fara pensie , nu omoratul cainilor. Sau ar trebui sa te preocupe ca l`a inselat ma`ta pe tac`tu cu un lakiet , adulter din care a rezultat bastarudul de tine
vilyfort
:-)) Corect... E posibil...o fi tras pe nas... o fi de la polar sau altceva la pet de 2l... Efect :sute de mii de caini...:-)))))))



Adaugat de one for all la data 2011-04-08, 12:09

Mai nene daca tot consideri ca Ong-urile au papat bani de ce nu-ti faci Ong sa papi si tu un os? Cata prostie si rauatate in natia asta de romani...daca tot esti preocupat de activitatea unui Ong de ce nu te duci sa-i tragi la rspundere? sa vezi ce-au facut cu banii si apoi sa comentezi...esti mare prost!!zau!!
Gogu
Ai dreptate Gogu !Comenteaza si ei sa se afle in treaba si sa fie bagati in seama...nu realizeaza inca, in ce tara traiesc si nici nu vor sa priceapa ca , si eutanasierea cainilor comunitari este o afacere grasa o a unuia sau mai multi alesi ai neamului ca si de altfe si inchiderea spitalelor e tot o afacere..nu relizeaza ca o mana de neaveniti din fruntea tarii au dus Romania de rapa nu relizeaza ca incultura a ajuns la rang de fala sanatate trupeasca si spirituala e luata in deradere si mai bine zis ignorata nu ii intereseaza de educatie, cultura, invatamant, sanatate...traiesc in ignorata...sunt foarte multe de scris si spus...DESCHIDETI OCHII SI MINTEA NU VA MAI LASATI PROSTITI...NU MAI INGHITITI TOATE BALIVERNELE LOR ...VEDETI RELITATEA IN CARE TRAIM... Partidele care s-au perindat pe la guvernare de unde au avut bani in campaniile electorale...unde sunt banii primiti de la organizatiile internationale pentru sterilizarea cainlor comunitari ,de prin 95 ...de ce nu mai trimit 1euro,macar ...multe intrebari ?



Adaugat de vilyfort la data 2011-04-08, 11:54

unde ai vazut tu sute de mii de caini in bucuresti mai retardatule? eutanasierea o cer poate 90% din echipa ta de puberi nasoi jucatori de CStrike.Ar rebui sa tre preocupe ca ai de platit o viata datoria externa a tarii, ce au furat toate scursurile perindate pe la putere, ar trebui sa te preocupe faptul ca ai putea ramane fara pensie , nu omoratul cainilor. Sau ar trebui sa te preocupe ca l`a inselat ma`ta pe tac`tu cu un lakiet , adulter din care a rezultat bastarudul de tine



Adaugat de Adriana la data 2011-04-08, 10:47

Ca tot suntem in Postul Mare, hai sa discutam mai Crestinilor de un alt GENOCID!!! Celor care va place atat EUROPA de ce nu plecati pe alte meleaguri mai civilizate , daca o viata stearpa fara un suflet si o privire calda de animal e nivelul suprem al existentei la care visati?
CB
Pentru ca suntem in Postul Mare si se apropie Pastele, hai sa discutam si un alt aspect : Stimati iubitori de caini vagabonzi, voi nu mancati carne de miel ? Deci se vor sacrifica zeci de mii de mieluti, animale dragute, inocente si care nu musca si nu fac rau la nimeni ! Dar noua trebuie sa ne pese de haitele de caini vagabonzi care musca, ataca copii si chiar au omorat oameni ! Sunteti niste demagogi ! Si tampiti pe deasupra !
Anastasia
Cum pot unii oameni sã fie asa de cruzi! Vã e teamã de haitele de câini vagabonzi? Dar de adevãratii vagabonzi - bipezi! care fac rãul în jurul lor nu vã interesazã sau socheazã!??? Ã始vãtati sã cunoasteti aceste animale care trãiesc in haite! Adoptatii si o sã aveti mult mai multã recunostintã si dragoste din partea lor ca din partea oamenilor care vã musscã pe sub ascuns! Eu am adoptat un maidanez, a fost greu si Ã君CA foarte greu! Dar câtã recunostintã din partea lui! e ADORABIL!!!!!



Adaugat de Anastasia la data 2011-04-08, 10:33

Ca tot suntem in Postul Mare, hai sa discutam mai Crestinilor de un alt GENOCID!!! Celor care va place atat EUROPA de ce nu plecati pe alte meleaguri mai civilizate , daca o viata stearpa fara un suflet si o privire calda de animal e nivelul suprem al existentei la care visati?
CB
Pentru ca suntem in Postul Mare si se apropie Pastele, hai sa discutam si un alt aspect : Stimati iubitori de caini vagabonzi, voi nu mancati carne de miel ? Deci se vor sacrifica zeci de mii de mieluti, animale dragute, inocente si care nu musca si nu fac rau la nimeni ! Dar noua trebuie sa ne pese de haitele de caini vagabonzi care musca, ataca copii si chiar au omorat oameni ! Sunteti niste demagogi ! Si tampiti pe deasupra !



Adaugat de Virgil la data 2011-04-08, 10:26

SI CATE MILIOANE DE EURO AU PAPAT ACESTE ONG-URI????....MULTUMITA NENOROCITEI ACTIVITATI A ONG-URILOR BUCURESTIUL ESTE PLIN DE SUTE DE MII E MAIDANEZI!...ORASUL ARE ASPECTUL UNUI MAIDAN MURDAR, NESIGUR PT OAMENI SI ZGOMOTOS 24 DE ORE DIN 24. OAMENI OMORATI DE MAIDANEZI, OAMENI MUTILATI DE MAIDANEZI....ASA CEVA NU MAI EXISTA IN EUROPA.....ONG-URILE AU MANCAT O PAINE ALBA DIN PROTEJAREA MAIDANEZILOR PE CARE, DIN PACATE, NU I-A PROTEJAT. AU UMPLUT STRAZILE CU HAITE.....EUTANASIEREA URGENTA ESTE SINGURA SOLUTIE DE A DEVENI COMPRABILI CU EUROPA DIN CARE FACEM PARTE.....PESTE 90% DIN BUCURESTENI CER EUTANASIEREA URGENTA............
bucuresteanul
Mai bucurestene cat de deshtept esti!!!! Cam dai pe dinafara! Habar nu ai ce se intampla in jurul tau, dar comentezi! cat de mult semeni cu un parlamentar roman tipic!
Ioana
Ioana, prostuta familiei, omul are perfecta dreptate. Tu insa, il contrazici doar de dragul contrazicerii ! Nu ai nici un argument, nimic!



Adaugat de Dan Vasilescu la data 2011-04-08, 10:25

una din multiplele fete hidoase ale societatii romanesti actuale : afacerile imputitilor de politicieni locali si nationali si uciderea bestiala a cainilor fara stapân ! sÄ nu mai aud ca romanii astia sunt crestin-ortodocsi...
vladimir
Sa inteleg ca nu mananci niciun fel de carne???????



Adaugat de Olga la data 2011-04-08, 10:24

Sigur ca da...suntem o natie de oameni care nu mai avem mila de nimic....nu mai avem mila de batranii nostri (pe care-i scoatem din spitale, care cu ochii rataciti, c-o sacosa de plastic in mana si cu disperare si - uneori cu resemnare), ies pe portile spitalelor INCHISE (?!), impleticindu-se....Nu mai avem mila pt.copiii, pentru lauze...pentru nimic. Ce ne-a mai ramas pentru restructurarea si modernizarea Statului ? Pai, ce sa ne mai ramana, decat sa ucidem - fara mila - cainii...Acesti prieteni ai omului - din toate timpurile - prieteni care nu au nicio vina ca s-au inmultit peste masura....S-au toocat bani seriosi, pe vremea cand Primar general era Basescu....SI ? Si, NIMIC. Sa scriu c-ar putea sa ne fie rusine ? NU ! NU, pt.ca rusine nu mai exista de foarte multi ani.
Paula
Cainii vagabonzi care musca si chiar ucid oameni, in mod sigur, nu sunt prietenii oamenilor ! Sunt de acord insa cu argumentul tau cu lipsa de bani pentru batrani si pentru spitale! Doar ca eu privesc din alt unghi : daca nu avem destui bani pentru batrani si pentru spitale, trebuie sa fim idioti sa-i cheltuim cu cainii !



Adaugat de Dan Vasilescu la data 2011-04-08, 10:23

Sa inteleg ca nu mananci niciun fel de carne???????



Adaugat de Vasile la data 2011-04-08, 10:19

Daca pentru eutanasierea a 20.000 de caini s-au cheltuit 2 milioane de euro, adica 100 euro pentru un caine, inseamna ca e ceva putred in Danemarca!!!, chiar bataie de joc cu banii publici. In alta ordine de idei: un caine sterilizat musca mai bine sau mai rau decat unul nesterilizat ???, dar unul eutanasiat ?!



Adaugat de Gogu la data 2011-04-08, 9:49

Mai nene daca tot consideri ca Ong-urile au papat bani de ce nu-ti faci Ong sa papi si tu un os? Cata prostie si rauatate in natia asta de romani...daca tot esti preocupat de activitatea unui Ong de ce nu te duci sa-i tragi la rspundere? sa vezi ce-au facut cu banii si apoi sa comentezi...esti mare prost!!zau!!



Adaugat de Paula la data 2011-04-08, 9:44

Sigur ca da...suntem o natie de oameni care nu mai avem mila de nimic....nu mai avem mila de batranii nostri (pe care-i scoatem din spitale, care cu ochii rataciti, c-o sacosa de plastic in mana si cu disperare si - uneori cu resemnare), ies pe portile spitalelor INCHISE (?!), impleticindu-se....Nu mai avem mila pt.copiii, pentru lauze...pentru nimic. Ce ne-a mai ramas pentru restructurarea si modernizarea Statului ? Pai, ce sa ne mai ramana, decat sa ucidem - fara mila - cainii...Acesti prieteni ai omului - din toate timpurile - prieteni care nu au nicio vina ca s-au inmultit peste masura....S-au toocat bani seriosi, pe vremea cand Primar general era Basescu....SI ? Si, NIMIC. Sa scriu c-ar putea sa ne fie rusine ? NU ! NU, pt.ca rusine nu mai exista de foarte multi ani.



Adaugat de Ioana la data 2011-04-08, 9:30

SI CATE MILIOANE DE EURO AU PAPAT ACESTE ONG-URI????....MULTUMITA NENOROCITEI ACTIVITATI A ONG-URILOR BUCURESTIUL ESTE PLIN DE SUTE DE MII E MAIDANEZI!...ORASUL ARE ASPECTUL UNUI MAIDAN MURDAR, NESIGUR PT OAMENI SI ZGOMOTOS 24 DE ORE DIN 24. OAMENI OMORATI DE MAIDANEZI, OAMENI MUTILATI DE MAIDANEZI....ASA CEVA NU MAI EXISTA IN EUROPA.....ONG-URILE AU MANCAT O PAINE ALBA DIN PROTEJAREA MAIDANEZILOR PE CARE, DIN PACATE, NU I-A PROTEJAT. AU UMPLUT STRAZILE CU HAITE.....EUTANASIEREA URGENTA ESTE SINGURA SOLUTIE DE A DEVENI COMPRABILI CU EUROPA DIN CARE FACEM PARTE.....PESTE 90% DIN BUCURESTENI CER EUTANASIEREA URGENTA............
bucuresteanul
Mai bucurestene cat de deshtept esti!!!! Cam dai pe dinafara! Habar nu ai ce se intampla in jurul tau, dar comentezi! cat de mult semeni cu un parlamentar roman tipic!



Adaugat de anda la data 2011-04-08, 9:22

Iubitorii de caini sa se inghesuie, sa-i adopte si sa raspunda de ei. Cainii fara stapan n-au ce cauta pe strazi. Aruncatul mancarii de la etaj pentru animale nu mi se pare o manifestare de dragoste pentru animale. Banii care se ruleaza pe animale fara stapan pot fi dati pentru un copil bolnav, pentru un pacient de pe lista de asteptare pentru transplant...



Adaugat de eu la data 2011-04-08, 9:11

stimati iubitori de caini si ONG-uri sunteti niste oameni falsi si ipocriti. Atata timp cat in Bucuresti s-au inmultit cainii necontrolat de mult (in conditiile in care se fac sterilizari) numarul de persoane muscate sunt de ordinul zecilor de mii, eu personal stiu 3 oameni morti din cauza muscaturilor, este timpul ca aceste animale nedorite sa dispara din spatiul public. Daca ii iubiti LUATII ACASA, BAGATI ACESTE FIARE IN SPATII CONTROLATE DE VOI. NU IN SPATIUL PUBLIC. Multumesc.



Adaugat de vladimir la data 2011-04-08, 8:58

una din multiplele fete hidoase ale societatii romanesti actuale : afacerile imputitilor de politicieni locali si nationali si uciderea bestiala a cainilor fara stapân ! sÄ nu mai aud ca romanii astia sunt crestin-ortodocsi...



Adaugat de BAMBUCEA la data 2011-04-08, 8:38

Fiecare comunitate trebuie sa aiba un serviciu de ecarisaj bine organizat si eficient.Nici un caine fara stapin pe strazile localitatilor din Romania! ONG-urile sa-si faca treaba pentru care s-au infiintat,nu sa imprastie prin orase, prin curtile intreprinderilor si institutiilor caini scosi din adaposturi. Cainii vagabonzi la sapun si la manusi!



Adaugat de ana la data 2011-04-08, 8:38

domnilor cum puteti sa omorati atatea suflete ei sant mai credinciosi ca voi.faceti ceva ptr ei cati bani nu ati pisat voi.credeti ca faceti bine?ganditi-va ca exista un dumnezeu si va pedepseste tare de tot ori pe voi ori pe cei dragi din jurul vostru.imi pare rau ca spun asta dar asa o sa fie va garantez.



Adaugat de maria la data 2011-04-08, 8:32

Niste criminali fara inima! Dupa ce au pus tara pe butuci, invatamantul l-au distrus, spitalele le-au inchis, acum uneltesc si impotriva bietelor animale, prietenii cei mai devotati omului! Rusine politicienilor si guvernantilor incapabili! Mi-e sila ca sunt romanca acum cu asemenea conducatori!



Adaugat de CB la data 2011-04-08, 8:24

Ca tot suntem in Postul Mare, hai sa discutam mai Crestinilor de un alt GENOCID!!! Celor care va place atat EUROPA de ce nu plecati pe alte meleaguri mai civilizate , daca o viata stearpa fara un suflet si o privire calda de animal e nivelul suprem al existentei la care visati?



Adaugat de instalatoru la data 2011-04-08, 7:56

D-nule Bucurestean, ca sa fim europeni, trebuie sa fim noi oamenii intii europeni si abia apoi ciinii. Cum am locuit citiva ani in Bucuresti, pot afirma in cunostinta de cauza ca multi dintre cei care cu emfaza isi spun bucuresteni sunt ca atiturdine È冓 comportament, in afara Europei si asa cum nu trebuie sa fie niste oameni. Prin urmare fiti intii voi oameni cu sentimente umane È冓 un pic de rusine si abia apoi cereti altora sa aiba un comportament decent. Ca nu ONG-urile au lasat ciini pe strazi si fura banii publici, ca ei nu primesc bani publici, domnule Bucurestean!



Adaugat de Mih la data 2011-04-08, 7:40

Mai Miticule sau bucuresteanule daca asa iti place, ONG-urile macar fac ceva lucurri dovedite pe cand administratiile iti papa banii si tu nici nu simti! Daca nu te duce capul, lasa-i pe cei care stiu sa se implice. Stai deoparte si zi pass!



Adaugat de cv la data 2011-04-08, 7:40

Este exact invers. Existenta acestor caini si asa zisa sterilizare inghite zeci de milioane.



Adaugat de bucuresteanul la data 2011-04-08, 6:18

SI CATE MILIOANE DE EURO AU PAPAT ACESTE ONG-URI????....MULTUMITA NENOROCITEI ACTIVITATI A ONG-URILOR BUCURESTIUL ESTE PLIN DE SUTE DE MII E MAIDANEZI!...ORASUL ARE ASPECTUL UNUI MAIDAN MURDAR, NESIGUR PT OAMENI SI ZGOMOTOS 24 DE ORE DIN 24. OAMENI OMORATI DE MAIDANEZI, OAMENI MUTILATI DE MAIDANEZI....ASA CEVA NU MAI EXISTA IN EUROPA.....ONG-URILE AU MANCAT O PAINE ALBA DIN PROTEJAREA MAIDANEZILOR PE CARE, DIN PACATE, NU I-A PROTEJAT. AU UMPLUT STRAZILE CU HAITE.....EUTANASIEREA URGENTA ESTE SINGURA SOLUTIE DE A DEVENI COMPRABILI CU EUROPA DIN CARE FACEM PARTE.....PESTE 90% DIN BUCURESTENI CER EUTANASIEREA URGENTA............



citeste ultimele comentarii adaugate pe site






Alte Stiri

Cele mai citite azi

















Kunden Broker



Ultima Ora

17:51 Reuters: Grecii au miliarde de euro ascunsi in case si devin tinte foarte atractive pentru hoti

Grecii au miliarde de euro ascunşi în case, prin dulapuri, lăzi frigorifice, sub pod ...

17:15 Antena 1 a primit amenda maxima posibila de la CNA: 200.000 lei, din cauza emisiunii lui Capatos

CNA a decis, vineri, să aplice amenda maximă posibilă - 200.000 de lei - televiziunii ...

16:05 Cepoi: Spitalele care au fost inchise eronat ar putea fi redeschise, dar cazurile sunt putine

Ministrul Sănătăţii, Vasile Cepoi, susţine că în prezent analize ...

15:10 Guvernul poate lua doar banii neutilizati de la primariile fara datorii si fara proiecte in derulare

CC spune că măsurile financiare din OUG 15 sunt constituţionale dacă se aplic ...

14:44 Donatiile de campanie pentru partide au depasit 2 milioane euro, USL cumuleaza aproape jumatate

Donaţiile de campanie pentru alegerile locale au atins, la două săptămâni ...

14:08 Macovei: Ponta sa demisioneze, a creat o schema cu premeditare pentru a-i scapa pe USL-isti

Vicepreşedintele PDL Monica Macovei a cerut, vineri, demisia premierului Victor Ponta pe motiv ...

13:39 Directorul Spitalului "Dimitrie Gerota" din Bucuresti, Doru Badescu, a fost numit sef al CNAS

Directorul general al Spitalului de Urgenţă "Dimitrie Gerota" din Bucureşti ...

13:33 Basescu il numeste pe Funeriu in locul lui Turcan in Consiliul de conducere al ICR

Preşedintele Traian Băsescu l-a numit, vineri, pe Daniel Funeriu în locul lui Valeri ...

13:27 Trafic aerian record pe cele doua aeroporturi din Bucuresti la finala Europa League 2012

Aeroporturile Henri Coandă Bucureşti (Otopeni) şi Aurel Vlaicu (Băneasa) au &ici ...

13:05 Sute de gospodarii au fost inundate in intreaga tara

Un număr de 15 localităţi din judeţul Bacău au fost afectate de inundaţ ...










Bancul Zilei

De ziua unui vames, colegii se sfatuiesc ce cadou sa-i faca. - Hai ...


Poza Zilei

Ai conduce asa ceva?


Clipul Zilei

Gafa jurnalistica: Furtuna de nisip la malul marii


Horoscop Zilnic

Berbec

Taur

Gemeni

Rac

Balanta

Leu

Fecioara

Scorpion

Capricorn

Sagetator

Varsator

Pesti


Subiecte HOT


















Anunturi ImobiliareOferte TuristiceScoala Romaneasca | jocuri online UTILE: Taguri | Cautari | index tv | index | calendar | ieri | azi | imobiliare | horoscop zilnic |

SUBIECTE HOT: Frumusetea in aceasta primavara: Cum sa te machiezi si ce sa porti | Cum sa obtii un abdomen perfect plat | Cele mai bune si cele mai rele alimente pentru digestie | Louis Vuitton, noua colectie de genti "Epi is magic" | Ce cred barbatii despre culoarea rujului tau | Cea mai mare teama a femeilor? Sa fie vazute fara machiaj | Extrem? Dieta KEN: slabeste cu un tub nazal si doar lichide timp de zece zile | Exercitiile fizice necesare oricarei femei
HOROSCOP: Horoscop zilnic: Horoscop zilnic | Horoscop saptamanal | Horoscopul primaverii | Horoscop Berbec Horoscop Taur Horoscop Gemeni Horoscop Rac Horoscop Leu Horoscop Fecioara Horoscop Balanta Horoscop Scorpion Horoscop Sagetator Horoscop Capricorn Horoscop Varsator Horoscop Pesti
Download: download internet explorer 10 | Download Yahoo Messenger 10 | Download WinRar 4 | Download Firefox 4


Omorarea cainilor comunitari, o afacere de milioane de euro pentru stat