Flotila 71 Aeriană din Câmpia Turzii a confirmat, miercuri, că în Consiliul de judecată al apelului, reunit în şedinţă, s-a decis cu unanimitate menţinerea hotărârii iniţiale referitoare la locotenentul Gheorghe Alexandru, respectiv "vinovat, cu propunerea de trecere în rezervă".
"Consiliul de judecată al apelului din Flotila 71 Aeriană din Câmpia Turzii, întrunit în şedinţă miercuri, 15 februarie, pentru soluţionarea cererii de apel formulată de locotenentul Gheorghe Alexandru, împotriva Hotărârii Consiliului de judecată al ofiţerilor, pronunţată la data de 6 februarie, a decis menţinerea hotărârii iniţiale - vinovat, cu propunerea de trecere în rezervă", se arată într-un comunicat al Flotilei 71 Aeriană, remis agenţiei MEDIAFAX.
Conform sursei citate, potrivit prevederilor legale, Consiliul a fost format din trei ofiţeri, dintre care doi colegi de unitate ai locotenentului Gheorghe Alexandru şi unul de la Statul Major al Forţelor Aeriene.
"Decizia a fost luată în unanimitate, iar la şedinţă şi la pronunţare a fost prezent ofiţerul care a formulat cererea de apel", se mai arată în comunicat.
Locotenentul Alexandru Gheorghe, care a protestat în uniformă militară în Piaţa Unirii din Bucureşti, declarase anterior că Statul Major al Forţelor Aeriene a decis, miercuri, excluderea sa din Armată, el susţinând că va ataca decizia în contencios, la Curtea de Apel Cluj.
Consiliul de judecată al Statului Major al Forţelor Aeriene reunit, miercuri, la Flotila 71 Aeriană Câmpia Turzii a judecat apelul formulat de Alexandru Gheorghe la decizia unui Consiliu de judecată care a propus excluderea acestuia din Armată şi l-a respins.
Ion Panaitescu, avocatul lui Alexandru Gheorghe, a declarat corespondentului MEDIAFAX că decizia este ilegală şi că va fi atacată în contencios, la Curtea de Apel Cluj.
"Hotărârile acestor fantomatice colegii de judecată sunt lovite de nulitate, pentru că aceste consilii şi complete s-au întrunit în mod ilegal", a spus Panaitescu.
Alexandru Gheorghe a declarat, la rândul său, corespondentului MEDIAFAX, că apelul său a fost respins, astfel că urmează să fie exclus din Armată.
Consiliul de judecată al ofiţerilor din Flotila 71 Aeriană din Câmpia Turzii a propus, în 6 februarie, cu unanimitate, trecerea în rezervă a locotenentului Gheorghe Alexandru, care a protestat la Piaţa Universităţii, după ce a constatat că acesta a încălcat Legea 80/1995.
Consiliul de judecată al ofiţerilor din Flotila 71 Aeriană din Câmpia Turzii, întrunit în şedinţă pentru a analiza abaterile de la ordinea şi disciplina militară comise de locotenentul Gheorghe Alexandru, a constatat că ofiţerul este vinovat de încălcarea prevederilor Legii nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare şi a altor prevederi ale regulamentelor militare şi a propus trecerea în rezervă a acestuia, se arăta într-un comunicat MApN.
Măsura a fost adoptată în conformitate cu dispoziţiile articolului 85 din Legea nr. 80/1995.
Locotenentul Gheorghe Alexandru a fost găsit vinovat de către Consiliul de judecată al ofiţerilor din Flotila 71 Aeriană de mai multe fapte. Astfel, s-a stabilit că participarea sa, în data de 23 ianuarie, la mitingul din Piaţa Universităţii, este faptă interzisă de regulile militare.
De asemenea, el a fost găsit vinovat de purtarea uniformei militare pe timpul participării, în data de 23 ianuarie, la mitingul din Piaţa Universităţii din Bucureşti, cu nerespectarea prevederilor Regulamentului de ordine interioară în unitate şi Dispoziţia şefului Statului Major General privind unele reguli pentru portul uniformelor militare.
Totodată, el a fost găsit vinovat pentru neînştiinţarea comandantului despre deplasarea şi în alte localităţi pe timpul părăsirii garnizoanei în 23 ianuarie, respectiv în Bucureşti.
Consiliul de judecată al ofiţerilor din Flotila 71 Aeriană l-a mai găsit vinovat şi de "acordarea de interviuri şi declaraţii reprezentanţilor mass-media civilă, fără a păstra echidistanţa politică a armatei şi fără aprobarea comandantului unităţii, şi, totodată, furnizarea unor informaţii exceptate de la liberul acces, respectiv denumirea funcţiei şi a structurii unde se găseşte aceasta".
Consiliul de judecată, format din cinci ofiţeri, cu grade de la locotenent la comandor, colegi de unitate ai locotenentului Gheorghe Alexandru, a propus trecerea în rezervă a acestuia, hotărârea fiind luată în unanimitate. Procedural, această decizie se înaintează spre aprobare comandantului unităţii militare căreia îi aparţine locotenentul şi apoi, pe cale ierarhică, la conducerea Statului Major al Forţelor Aeriene.
Avocatul locotenentului Alexandru Gheorghe, Ion Panaitescu, declara corespondentului MEDIAFAX că soldatul a fost găsit vinovat la toate capetele de acuzare.
Locotenentul Gheorghe Alexandru şi-a facut apariţia, îmbrăcat în uniformă militară, în Piaţa Universităţii, cu declaraţii de susţinere la adresa protestatarilor, afirmând că "s-a săturat de batjocura din această ţară".
El le-a reamintit protestatarilor din piaţă că 24 Ianuarie este Ziua Unirii, i-a îndemnat să nu aibă încredere în clasa politică şi să continue manifestaţiile, precizând că nu a venit să scandeze împotriva preşedintelui Traian Băsescu, pentru că acesta este comandantul suprem, însă "deasupra lui este poporul".
Militarul s-a recomandat Alexandru Gheorghe, locotenent, în vârstă de 27 de ani, încadrat la Flotila 71 Aeriană Câmpia Turzii. El declara că ştie exact la ce se expune venind în Piaţa Universităţii El preciza că avea voie de la superiori să meargă doar până la Sibiu, însă a decis să ia trenul până la Bucureşti, asumându-şi toate consecinţele, şi că nu a mai comunicat cu superiorii săi, ba chiar şi-a dezactivat telefoanele şi le-a scos bateria, de teama de a nu fi ascultat. El spunea că exprimă solidaritatea Armatei cu protestatarii şi că vorbeşte în numele unui grup de colegi, cărora le-a şi încredinţat "un document de 12 pagini pe un stick" în cazul în care el va fi arestat.
Locotenentul a declarat, într-un interviu la un post de televiziune, că a fost inspirat să vină la protest de "gestul pe care l-a făcut Raed Arafat", care a fost catalizatorul acţiunii lui, şi de faptul că Armata este instituţia în care populaţia are cea mai mare încredere.
Ulterior, Alexandru Gheorghe declara că se simte ameninţat şi că nu mai doarme acasă deoarece este urmărit de o maşină neagră.
ROL.ro
Adaugat de Miuta
la data 2012-02-20, 16:13
Doamne, dar nu stati deloc bine cu "exprimarea" si nici cu.... 'ortografia' ! Stiam ca problemele astea le aveau si .......inca le mai au, cei din politie. Se pare ca nici cei din armata nu stau prea bine..............
Adaugat de sculptorpuiu
la data 2012-02-17, 19:29
Pentru R v
Exprimare frumoasa,ceia ce dovedeste ca aveti oarece scoala.
Deci sunt convins ca sunteti de acord ca fiecare individ trebuie sa se ghideze dupa anumite reguli care trebuiesc respectate,atata tinp cat faci parte dintr'un sistem ALES DE TINE.
In consecinta cand NU mai esti de acord cu un anumit stil care nu corespunde principiilor tale ,ITI DAI DEMISIA .
NU POTI FI MARTORII LUI iEHOVA si sa faci si sfanta cruce,sa respecti pe cei care au fost sfinti [considerati de oameni,inclusiv la apostolii lui Isus]sa respecti pe sf.Marie?
In cazul ofiterului mi'am spus parerea ,dar am mai citit copmentarii si ma ingrozesc,ce prostii se pot asterne gratis pe conputer.
Adaugat de Ion Ionescu
la data 2012-02-17, 18:36
Domnule IONEL,te rog,cu respect,sa nu mistifici cele comentate de mine,ca sa nu te acuz de manipulare,din interese obscure.Nu suntem,amundoi,mai destepti si in mod deosebit competenti,prin a da verdicte,contrare COMPLETELOR,din care au facut parte si CADRE colegi ai fostului individ,din greseala numit MILITAR.Daca avea aplicatii si atitudini de revolutionar,nu ca minerii de astazi,ci ca cei manipulati de un alt nevolnic,numit Cosma,trebuia sa dezbrace HAINA MILITARA,si sa faca ce doreste,chiar ca era aproape de Dambovita,ca doar este DEMOCRATIE,indiferent cum o interpretam.Cand judeci si mai ales postezi ceeace gandesti,uitete in jurul Tariisi compara starea sociala, sigura,anoastra si a altor Tari,care au procedat,pentru populism,asa cum s-a procedat si la noi in 2007-2008.Acum,mai laudai protestul manipulat al acestui individ,IN HAINA ARMATEI ROMANE,sau plangeai?.Poate m-ai inteles,daca nu,nu.Multumesc.
Adaugat de Crisan
la data 2012-02-17, 18:30
Ati spus bine un adevarat Roman.
De aceia s'a luat puterea in aceasta tara de Iliescu si ne'a distrus tot ,orase intregi au fost rase ,rafinarii vandute,gazul,apa,IAS-urile,sistemul de irigatii,fabrici de stofe,incaltaminte,ciment,si tot.Acum PSD-ul lui Mitrea marele lider care era in fruntea sindicatului??a convins oamenii din steagu Brasov vrio 20.000 ca sa'l faca cadou lui Nicolaie pe un euro
ce se mai lupta saracul cu cei din PSD ,a,era tot ei??
Un adevarat Roman acest militar ,am si eu un vecin este pensionar si a fost maistru militar cam 20 de ani a luat ordonanta 200 de milioane,si la 48 de ani a iesit saracu la pensie are cam...39 de milioane cam cat trei salarii de oameni care muncesc trei schinburi la strainii care au preluat tara de la cei care au vanduto.
Daca pe acest magar il pune cineva in functie,atunci chiar ca suntem cu totii adevarati Romani ca la fotbal ,nu batem pe nimeni dar avem sustinatori care devasteaza magazine,sparg capete,iar reprezentantii fotbalului au toti vile,hoteluri,de ce?ca normal acest sport la noi nu exista.
-
Adaugat de sculptorpuiu
la data 2012-02-17, 18:11
Mi'am pus adresa ca daca cineva sa ma injure ,poate sa o faca.Acest,individ,nu are nici o treaba cu armata ,si cu respectul pentru virtutea de a reprezenta aceasta tara,numita Romania.Din aceaqsta cauza suntem de rasul Europei ;Presedintele este in trecere prin aceasta functie poate sa fie bun ,s'au mai putin bun dar un cadru militar reprezinta Tara.Acesta nu'si da cu parerea,ca la un SRL El este mai mult decat un preot ,[si cei care aruncau caschetele trebuiau demisi in masa]Nu avem disciplina si seriozitate din aceiasi cauza si presedintele,si guvernul si parlamentul,sunt o imitatie,pentru ca sunt la fel ca acest ,n'am cuvinte sa'l numesc.Cum ar fi sa fie un razboi,si in tinpul luptei un ofiter sa zica,..unde ziceati sa o iau?spre sud? ba ieu zic ca mai bine ar fi spre nord.Nu are nici o treaba demonstrantii ,ca au dreptate s'au nu.Vai tara cu asa urmasi ne calca srainii in picioare se sterg la fund cu noi popor de tarfe si gunoi.
Adaugat de erik
la data 2012-02-16, 17:45
Vezi ca nu mai e locotenent, e pus pe liber. Asa cum merita. De-acum poate sa iasa-n piata cind i s-o ridica motul de necaz. Sau poate sa mearga sa-i deschida portiera masinii lui Poanta, cind mere mongoloidul la parlament.
Adaugat de closca
la data 2012-02-16, 17:42
Da, au murit in Afganistan pentru bani, iar "ieroii" din Piata Universitatii erau sa moara de frig pentru 50 de RON, manifestand pentru "patria" aia cu pensii de peste 3000 de lei, pe care ati vrea s-o vedeti in frunte cu un chiulangiu, un lombrozian si-un turnator Secu... Dar, bine ca mi-ai spus ca esti inginer. Chestia asta scuza multe...
Adaugat de iulia
la data 2012-02-16, 14:23
Locotenentul este un adevarat roman, indiferent ca a incalcat sau nu ordinele militare, fata de voi toti care scrieti impotriva lui numai prostii. cred aproape toti sunteti niste fricosi, care va dati mari in fata tastaturii, sau niste baeti de la secu care vor sa scoata in evidenta, ca si prostimea il judeca...dar de ce nu l judecati pe somnambulul de ministru Oprea , care si a facut campania electorala in uniforma, iar Succesele odraslei lui Base, ar trebui sa faca parnaie ca a purtat uniforma militara ilegal....asa ca cacatilor nu mai barfiti un om care nu mai poate suporta batjocora la care suntem supusi noi romanii de jigodiile politice indiferent din ce partid sunt....
Adaugat de horea
la data 2012-02-16, 14:14
Esti prost cum am mai spus! Nu sunt militar, sunt inginer.Am prieteni care au fost in Afganistan si mi-au spus cum au murit soldatii acolo, din bravada si nesabuinta.La televizor s-a spus altceva.Mai bine stateau acasa si manifestau si ei in P-ta Universitatii. Dar s-au dus acolo pentru bani nu ca sa fie eroi.Eroi sunt cei care lupta pentru patrie.Asta daca notiunea de "patrie" ti-a fost explicata de cineva!!!!
Adaugat de closca
la data 2012-02-16, 12:43
Multa zapaceala-n capul tau si-al racanului astuia! Ce eroism? Singurii eroi cu adevarat in armata asta romana actuala au fost cei care au luptat si murit in Afganistan si Irak. Ailalti, ati halit din mancarea recrutilor.
Adaugat de ERIKA
la data 2012-02-16, 12:20
un idealist, ASA CUM SUNT EROII
TREBUIE SA LUPTI locotenente Gheorghe Alexandru!
Adaugat de horea
la data 2012-02-16, 11:41
Stii domnule mar123 in lumea asta plina de clisee si reguli toti ne dorim macar o singura data sa iesim din tipare sa fim eroi, dar suntem prea lasi sa facem ceea ce simtim ca e bine pentru noi si pentru cei ce ne inconjoara.Atunci cand vedem pe altcineva ca face un act de curaj la care noi tanjim de mult timp spunem ca acela este un fraier, un prost sau un " tampitel" cum a zis cineva din caldura camerei in care are netul , care isi merita soarta( in acest caz de a fi dat afara din armata). Ar trebui sa iesim si pentru el asa cum am iesit pentru Arafat.Asa cum pentru copii exista Fat Frumos, Prazlea cel Voinic asa si pentru adulti trebuie sa existe locotenentul Gheorghe Alexandru.Fara cei ca el vom deveni simple masini de vot si productie pentru stapanii de sclavi.Tara asta e a noastra si nu a celor care o inchina vestului rapace
Adaugat de radu v
la data 2012-02-16, 11:12
conform acelei prevederi legale a fost vinovat. Dar ce reprezinta legea? Reprezinta regulile unei singure parti din structura sociala si anume regulile administratorului. Armata este o institutie a statului care este cu rol de administrator in societate. la fel se justifica si daca primeste ordin de la niste descreierati sa traga in popor. acest stat a preluat 100% puterea in societate, lasand poporul cu 0% putere dupa momentul alegerilor. acum aceia joaca cartea respectarii legii, dar legile nu incllud si o lege a revoltei poporului, nu includ si o lege a revolutiei. Prin urmare, ca sa nu mai lungim vorba, legislatia de dupa 1800, indiferent de unde si indiferent de forma de organizare sociala, arata doar regulile puterii acestui administrator. Lipsesc criminal reguliel celeilalte puteri din structura sociala si anume regulile poporului. In plus, pentru a dovedi complet caracterul injust al sistemului de legi, trebuie sa ne amintim ca pe preoti ii judeca preotii, pe medici ii judeca medicii, pe militari ii judeca militari etc. cat de prost trebuie sa fii sa excelezi intr-o scoala, profesie sau intr-un business dar sa fii incapabil sa observi asta. Prostia este definita gresit.
Adaugat de Mar123
la data 2012-02-16, 10:57
Horea, in situatia in care te-ai referit si la mine cu asertiunea de la inceputul comentariului tau, as vrea sa subliniez inca odata faptul ca, eu faceam referire exclusiva la regulamente. NU la unii oameni din armata care te-au dezgustat pe tine in decembrie 89, care in mod cert au dezamagit multi alti tineri in acea perioada. Astfel de oameni (ca si categorie, nu ca persoane in sine) probabil ca si astazi "slujesc" in armata romana dar, nu trebuie sa generalizam. Daca gestul lui Alexandru a fost generat exclusiv de vointa si crezul personal, fara a se exercita nici un fel de influenta asupra sa, in mod cert este de apreciat, dar nu poate ramane nesanctionat. Alexandru nu este un militar tabu. Imi cer scuze daca te-am iritat. Cu stima.
Adaugat de horea
la data 2012-02-16, 10:36
Cand faci ceva desi cunosti riscurile( pe care ti le asumi) inseamna curaj.Cand faci ceva fara sa te informezi si fara sa cunosti care ar fi rezultatul actiunilor tale inseamna prostie.Locotenentul Gheorghe Alexandru a dat dovada de curaj.Putea fi doar degradat sau destituit din functia pe care o detinea, fara sa fie dat afara din armata.Dar completul de judecata loial unui regim politic si nu unui popor a dat dovada de incompetenta si servilism, care nu face decat sa scada increderea populatiei in armata. sper ca locotenentul curajos sa fie reabilitat iar cei incopetenti angajati la cotroceni si modrogan ca lingai!
Adaugat de horea
la data 2012-02-16, 10:24
Intre comentatorii acestui articol vad multi prosti!!!!!!!!! care nu stiu ce inseamna armata.Eu am facut armata in 1989 la Sibiu iar la revolutie am primit ordin sa tragem in populatie.Toti colegii am refuzat desi fiecare aveam cate patru incarcatoare pline cu munitie de razboi. dupa data de 22 Decembrie 1989 comandantii ( maiori , colonei, grade superioare) care in data de 16 decembrie ne dadusera ordin sa tragem in polpulatie il injurau pe ceausescu cel mai abitir dintre toti! Asa ca cea a facut locotenentul acela este demn de toata lauda.Sunt sigur ca in caz de razboi el ar fi in primele randuri de lupta iar cei care l-au judecat ar sta in birouri si ar comenta cati soldati romani au mai murit pe front executand ordinele tampite pe care ei le-au dat!!!
Adaugat de Mar123
la data 2012-02-16, 10:15
Masura este justa, legala si fireasca. Alexandru nu a dat dovada nici de curaj si nici de onestitate, permitandu-mi sa fac aceasta afirmatie considerand ca ii sunt foarte bine cunoscute regulamentele militare. Astfel, ma intreb cu parere de rau, de ce a facut gestul nefiresc de a epata in uniforma militara?
Armata are regulamente stricte, istorice, care trebuiesc respectate tocmai pentru buna si fireasca ei functionare. Armata nu este un ONG, nu este o fundatie de caritate, nu este un club.
Gestul lui Alexandru si afirmatiile sale, in acel context si in acea postura, sunt realmente incompatibile cu statutul de militar. Probabil, in perspectiva, se va descurca mult mai bine intr-o companie multinationala.
Succes Alexandru, te apreciez dar nu pot fi de acord cu tine!
Adaugat de v
la data 2012-02-16, 8:36
mai maresale.armata are nevoie de oameni curajosi dar nu are nevoie de oameni tampiti,care se dau curajosi in strada la mitinguri politice si imbracati in uniforma.si e normal sa iei apararea institutiei care respecta niste norme.mai iesi si tu din tara si nu mai fa comentarii cretine.putea prostul sa mearga la miting in haine de strada si sa nu iasa in fata.a vrut s fie vedeta.ma repet.cam tampitel baiatul.
Adaugat de vasy54
la data 2012-02-16, 8:32
indiferent de ce a vrut sa faca sau ce spera sa rezolve armata e armata si oriunde in lumea asta te supui regulilor.daca vroia sa fie activist trebuia sa se inscrie intr-un partid.totusi ca sa nu-l jignim sa spunem doar ca si in armata sunt multi care ajung din greseala.foarte justa excluderea.era mai rau daca nu se facea.altfel spus cam tampitel baiatul.
Adaugat de Maresalul
la data 2012-02-16, 8:08
Mai comunistilor, Alexandru nu s-a dus la miting pt. ca nu-i place in armata.In 1989 armata n-a avut reguli? Acum v-ati gasit multi sa luati apararea institutiei.Stati linistiti ca va va veni si voua randul sa intelegeti care este rolul armatei.Armata are nevoie de oameni curajosi si onesti nu de lingai.
Adaugat de sile
la data 2012-02-16, 7:46
DOMNILOR INTR_UN CUVINT ARMATA CU CAI DE LEMN
O situatie deranjanta
Adaugat de simionescu alexandru
la data 2012-02-16, 7:40
bai ioane ionescule sa o feliciti pe mata care te-a facut ca daca la revolutia din 1989 armata nu se alatura poporului probabil tu erai un avorton
Adaugat de Ion Ionescu
la data 2012-02-15, 23:45
Felicitari Complexului de Judecata si fostilor colegi ai acestui individ,care s-a strecurat,nu stiu cum,intr-e CADRELE ARMATEI ROMANE,au luat hotararea justa,in comformitate cu Regulamentele Militare,solutionare urgenta,ceeace nu se intampla in acest moment prin Tribunale,fapt detestabil,aduce prestigiul ARMATEI ROMANE,pe primul loc al increderii,locul ce i se cuvine de drept si au sters PATA de pe haina Militara,pe care o poarta,cei din teatrele de lupta,cat si cei care,astazi,cu lopata in mana salveaza vietile Romanilor nepastuiti de zapezi,alaturi de MINERI,niciodata nu credeam,acest miracol,care totusi s-a infaptuit.Pe acest individ(avorton),sunt sigur ca nu il vedeam cu o lopata in mana,la zapada,mai comod,poate si rentabil,manifestand,in HAINA MILITARA,iar dupa ce Tara ar fi ajuns ca Grecia,etc,scotea paftaua de la chipiu si se ascundea sub fusta mamicii.Acesta este portretul psihologic al acestui individ,care ne spurca prestigiul Tarii si Armatei,precum vaca si cireada,comform zicalei batranesti,adecvata,ca manusa,acestei situatii,nesperata,nedorita,urata,dar petrecuta,rezolvata prompt de adevaratii Militari,carora le MULTUMESC,in numele meu,poate si in al altora,care gandesc cu capul,nu cu interesele materiale stirbite,fiind NECUVENITE.Felicitari intregii Armate Romana si COMPLETELOR care au Judecat acest caz urat.
Adaugat de dan
la data 2012-02-15, 22:43
Esti un imbecil!!!
Fricosule!!!
Ai facut armata prostule!!!???
Adaugat de dan
la data 2012-02-15, 22:41
Adaugat de Ionel
la data 2012-02-15, 22:06
E atat de usor sa arunci cu piatara!
Foarte multi considera, pe buna dreptate, ca militarul trebuie sa respecte cu strictete legile si regulamentele, sa suporte cu tarie toate privatiunile serviciului militar (si se vede ca nu sunt putine), dar cand vine vorba ca aceste sacrificii sa fe recompensate, militarul se treezeste injurat, bruftuluit de politicieni, de mass-media si de oricine poate sa ingaime doua-trei cuvinte.
Da, tanarul ofiter a incalcat regulamentele militare dar si-a asumat intreaga responsabilitate pentru gestul.
Va accepta cu demnitate si solutia data de instante.
De ce il blamati?
In fond a iesit si a spus ceea ce majoritatea oamenilor gandesc, dar nu au curajul sa se exprime public. Este mult mai simplu sa injuri pe bloguri, sa-ti exprimi nemultumirea la crasma sau la colt de strada, in conditiile in care nefiind sub un juramant militar, constitutia iti apara dreptul de a te exrpima liber, de a te organiza, de a manifesta.
In toata tara daca au fost 15-20000 de protestari.
Celelate milioane au stat in fata televizoarelor si dintre acestia se gasesc acum sa vina sa dea lectii unui ofiter care si-a sacrificat cariera pentru idealul de libertate si demnitate.
Cu asemena atitudine, este normal ca sa fim batjocoriti si umiliti de cei ce ne conduc.
Adaugat de gogo
la data 2012-02-15, 21:52
In sfarsit vad comentariii bine judecate de catre oameni cu capul pe umeri.Asa trebuie sa fie.Nu e frumoasa si nici usoara viata noastra dar hai sa nu amestecam lucrurile.Ori militar ori protestar.
Adaugat de Generalul
la data 2012-02-15, 20:50
Baiatul respectiv era un carlan cam dobitoc. Pe unul ca ala eu nu l-as angaja nici paznic la ratze...! E un cacanar. Afaraaaaaaaa!
Adaugat de gicu65
la data 2012-02-15, 20:31
trezestete!
uiti ca vb de armata romana care nici pe vremea lui ceau.....nu prezenta incredere ,darmite acum ordinele se reflecte in banuti
Adaugat de gicu
la data 2012-02-15, 20:27
Adaugat de batrinu
la data 2012-02-15, 20:21
Am fact armata mai demult.Si mi-au placut, in primul rand :DISCIPLINA SI ORDINEA.Mi-au ramas in minte, si m-au ghidat in viata. Ce-a facut baietandrul asta nu este compatibil cu ARMATA.Eroi de cinci parale.Punct.
Adaugat de Mira
la data 2012-02-15, 20:19
Excelenta hotararea de a-l exclude din armata. Nu-i asa ca armata si cultele nu fac politica? Asa e regula. Sunt fara apartenenta. Daca vrea sa protesteze sa devina civil. Cine sustine altceva nu cunoaste legile si nu stie rolul armatei.
Adaugat de sebastiano
la data 2012-02-15, 20:03
Prin aplicarea acestei sanctiuni grave, Domnul Alexandru Ghoerghe tocmai a devenit un erou. Va veni in curand vremea cand el ii va judeca pe colegii sai din completul de judecata, care cu slugarnica lasitate, au propus trecerea sa in rezerva. Curaj, EROULE! Sebastiano.
Adaugat de Ellias
la data 2012-02-15, 19:29
Mai Mihai se vede ca nu "pay attention to details" adica nu te-ai uitat la semnele de arma care le are acest "Itzic" pe epoleti. Sunt semnele de infanterie nu de aviatie. Da, ca lucreaza la Flotila 71 aeriana, nu inseamna insa ca e si pilot. Nu are cum sa fie pilot acest limbricutz mic, ca e "doi la leu" daca te uiti la el...care vrea sa iasa in fatza. Pai ce a facut el este inadmisibil in armata. Ce incredere sa mai avem noi, cetatenii de rand, cand vine vorba sa "ne apere" armata, daca toti ar face ca el? Ce a facut el, se numeste "dezertare" din garnizoana si ca a purtat si a denigrat haina militara, a pus capac la tot. Conform Legii 80/1995, articolul 29, litera g, cadrelor militare în activitate nu le este permisă "participarea la mitinguri, demonstraţii, procesiuni sau întruniri cu caracter politic ori sindical, cu excepţia activităilor la care se participă în misiune".
Deci el trebuia sa stie mai bine ce face. Desi era incadrat pe functie de maior, amaratul de locotenent a zis ca a dat lovitura si gata... il avanseaza la grad de colonel. Mai putza, pai trebuie sa mai mananci inca instructie ca sa ai asemenea pretentii: lingau politic ce esti. Rusinea armatei romane. Acum mergi la draga ta familie care te crede "erou" pai daca toti eroii fac ca tine, ne pot cotropi toti inamicii, ca "eroii" se duc in Piata Universitatii la miting, n-au vreme de apararea tarii.
Adaugat de ares
la data 2012-02-15, 19:16
Civili! Habar nu aveti cu ce se mananca cariera militara, nu soldatia pe care am facut-o toti. "Civilu" Oprea trebuie degradat, judecat, lipsit de orice drepturi. Face politica, fura impreuna cu sleahta basista, l-a facut pe Ontanu general la apelul bocancilor. Lt Alexandru are dreptate. Armata trebuie condusa de militari nu de UNPR-ul lui Oprea, sluga lui Base si a altor regimuri de hotie politica. Civili gura! Ca armata v-a salveaza la necaz. Locotente? Cinste tie si o onoare!
Adaugat de valentin
la data 2012-02-15, 19:14
corect! a incalcat prea multe reguli din armata si a dovedit prin asta ca nu merita sa fie militar; acum ca e civil poate intra in politica linistit; ii mai trebui un instructaj la grivco ;-)
Adaugat de liviu
la data 2012-02-15, 19:13
Daca nu ia placut in armata trebuia sa_si dea demisia si sa stea tot in piata ca acolo nu trebuie sa asculte de nici un ordin ,astfel de elemente nu au ce cauta in rindul militarilor romini care totdeauna au fost bravi in toate locurile unde au fost trimisi au dat dovada de eroism .ARMATA ESTE CARACTERIZATA PRIN DISCIPLINA. Sa-i para bine ca a scapat foarte usor asenenea elemente ar trebui ascunse pe viata sa aiba timp sa invete regulamente.
Adaugat de roman pana la moarte
la data 2012-02-15, 19:13
sincer imi pare rau ptr cariera lui dar nu ai ce sa faci sunt regulamente despre care el stia, probabil ca a fost bagat de cineva la inaintare, il cataloghez drept un tanar naiv.
Adaugat de mihai
la data 2012-02-15, 18:56
FB, ce-ar fi vrut omul sa-l avanseze in grad? Regulamentele militare sunt stricte si se respecta ad literam.
Adaugat de crutescu marin
la data 2012-02-15, 18:30
Cand a intrat in scoala de ofiteri, dl. locotenent a invatat regulamentele si legile care guverneaza in armata, a depus un juramant fata de tara , pe care o parte le-a incalcat prin prezenta si interventia din Piata Universitatii; in caz de razboi o asemenea fapta insemna condamnarea la moarte.
Daca simtea nevoia sa fie la Universitate, trebuia sa-si dea demisia, nu sa terfeleasca uniforma armatei.
Adaugat de augustin
la data 2012-02-15, 18:28
Acest militar este dus cu sorcova , credea ca singur face ce nu au reusit sa faca in operatiunea Valkirie ofiterii armatei naziste cu Hitler. Un om bine intentionat dealtfel , insa de la a avea intentii bune ,si a fi in cadrul unei institutii cu regim strict cum este armata ,este diametral opus convingerilor militare si doctrinelor acestei institutii .Cat a fost el de constient de repercursiunile gestului sau ? este greu de stiut ,din moment ce in cadrul institutiei militare sunt militari in varsta care intradevar au probleme ,si care ar fi avut motive mult mai temeinice decat acest locotenent . Pentru astfel de gesturi intradevar trecerea in rezerva este singura solutie mai omenoasa , se putea lasa cu inchisoare ,iar cine este in cadrul armatei stie foarte bine despre ce este vorba , putea fi declarat dezertor si BD era solutia ,asa ca sa fie multumit cu sanctiunea data .Cat de legitima a fost insa alcatuirea acelei comisi care l-a judecat ,nu pot sti , insa ,sunt sigur ca nu a fost omascarada , deoarece armata nu se joaca cu astfel de lucruri .
Adaugat de yes
la data 2012-02-15, 18:27
pacat,pare copil istet,dar... deacum poate sa mearga la demontratii oriunde,cred ca asta a dorit(unde-i minte e si prostie)nu stiu daca are familie,nevasta,copii,dar poate gaseste undeva un loc de munca ,asta e...
Adaugat de Dinu
la data 2012-02-15, 18:23
Daca era capabil de ceva isi vedea de treaba lui. Intotdeauna ies in fatza propagandistii, cei ce nu stiu sa faca mai nimic, doar gura mare. Dar va fi bun sa care bagaje la Otopeni mesagerie.
Adaugat de Dinu
la data 2012-02-15, 18:20
Si eu strig "Hotzul" cu directia Nastase 7 case si ce daca... este liber si-l consiliaza pe Tonta.
Daca il urmareste o masina neagra si-n pat ete cu advarat grav. Naspa!
Adaugat de mihai
la data 2012-02-15, 18:15
F.B.
Dl lt,fa ceva pe salariul lor de 200 lei.Ai calificare super te poti angaja usor la companii private de calatori pe salariu de 10 ori mai mare. Ce daca faci scoala pe alt avion 6 luni!Il vei duce pe base si coana mare elenka (va Udrez)cu avionul la Viena la AKH si- vei avea onoarea sa-i aduci pe nasalie de acolo.SUCCES!
Adaugat de Gabi
la data 2012-02-15, 18:06
Foarte buna masura. Ori e armata, ori e circ...
Adaugat de elvil
la data 2012-02-15, 18:00
foarte bine ca astia sint multi in armata la revolutie soldatii erau bagati in fata iar ei stateau ascunsi sub mese
Adaugat de Minel
la data 2012-02-15, 17:54
Imi pare sincer rau pentru el, dar exista reguli militare pe care nu le-am facut noi si nici nu le vom putea schimba...
Si nici nu se putea plange ca nu le cunoaste, dupa 3 ani de Scoala de ofiteri... si ca nu stia la ce se poate astepta !
Banuiesc ca si ceilalti, care posteaza aici, au facut armata...
Adaugat de Ticolino
la data 2012-02-15, 17:45
Nu numai ca vde o masina neagra care-l urmareste, dar uneori aude si voci. Poate unele dintre ele-i spun ca a facut o prostie.
Adaugat de mures
la data 2012-02-15, 17:37
Armata are regulile ei, intr-adevar.
Ma bucur ca a scapat fara puscarie. In comunism, daca ajungeai la un asemenea tribunal, iti dadeau 20 ani doar daca erai nevinovat ... si din pacate tot aia ne conduc ...
Sper sa scape si de acea masina neagra ...
Adaugat de Sorin
la data 2012-02-15, 17:12
normal ca il trec in rezerva. Altii fura tara cu totul si nu patesc nimic, iar el ca a tipat hotu este trecut in rezerva. Oameni fara simt civic, respect pentru tara sau macar pentru cei care se lupta in locul lor. Indolenti mai sunteti dragi romani!