Maidanezii pot fi eutanasiati. Legea a fost adoptata! CUM COMENTATI? Stiri.rol.ro


Adaugat: Marti, 22 noiembrie 2011 , ora 13:26, de Bogdan Enache


Maidanezii pot fi eutanasiati. Legea a fost adoptata! CUM COMENTATI?
Legea care permite eutanasierea cainilor a fost adoptata astazi de Camera Deputatilor. Aplicarea actului normativ intra in sarcina autoritatilor locale, care pot decide eutanasierea cainilor care nu sunt revendicati timp de 30 de zile

Legea a fost adoptata cu 168 de voturi "pentru", 111 voturi "impotriva" si 14 abtineri, dupa mai multe saptamani de amanari, relateaza MEDIAFAX .
Viceliderul grupului PSD, Aura Vasile, a propus si de aceasta data retrimiterea proiectului la comisie, insa propunerea a fost respinsa prin vot de catre plen.

Camera Deputatilor este forul decizional in privinta acestui act normativ.

Aproximativ o sută de persoane reprezentând organizaţii de protecţie a animalelor au stat la lojele destinate invitaţilor, cei mai mulţi fiind coordonaţi de Marius Marinescu.

Mai multe persoane care au asistat la votul final din Camera Deputaţilor au izbucnit în plâns în momentul în care legea a fost adoptată şi au strigat: "Ucigaşilor!" sau "Ruşine să vă fie!".

 

Proiectul privind gestionarea câinilor fără stăpân, adoptat marţi de deputaţi, prevede că eutanasierea câinilor fără stăpân se va putea realiza după ce autorităţile locale vor consulta populaţia prin sondaje de opinie, referendumuri sau adunări de cartier şi că toţi câinii vor fi "cipaţi".

Potrivit prevederilor adoptate de deputaţi, consiliile locale vor avea obligaţia de a înfiinţa, în funcţie de necesităţi, în termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a acestei legi, servicii specializate pentru gestionarea câinilor fără stăpân şi vor trebui să amenajeze şi să suplimenteze din fonduri proprii în funcţie de necesităţi adăposturile publice pentru câini.

Câinii vor fi ţinuţi în adăposturile înfiinţate de consilii timp de 30 de zile, cu excepţia celor revendicaţi de proprietari.

În situaţia în care după expirarea termenului de cazare câinii nu au fost revendicaţi sau adoptaţi, aceştia pot fi păstraţi în adăposturi, returnaţi în teritoriu, eutanasiaţi sau se poate găsi o soluţie combinată, conform hotărârii consiliilor locale, respectiv ale CGMB, după consultarea populaţiei din raza unităţii administrativ-teritoriale respective, se precizeză în proiect.

Proprietarul va suporta contravaloarea cheltuielilor de întreţinere în cuantumul stabilit prin hotărâre de consiliul local.

În cazul câinilor nerevendicaţi, se prevede posibilitatea adoptării acestora în termen de şapte zile de către persoane fizice, juridice sau de centrele de adopţie înfiinţate de organizaţiile şi fundaţiile pentru protecţia animalelor.

Adoptarea câinilor din adăposturi trebuie să se facă în anumite condiţii, cum ar fi prezentarea dovezii spaţiului cu condiţii corespunzătoare de creştere şi adăpostire, a resurselor materiale necesare pentru întreţinere, a acordului asociaţiei de proprietari sau vecinilor în cazul adoptării a mai mult de doi câini, precum şi achitarea unei taxe stabilită de consiliul local, înregistrarea imediat după adopţie a câinelui în Registrul de evidenţă a câinilor cu stăpân.

Proprietarii vor avea obligaţia identificării câinilor prin microcipare sau alt mijloc.

Câinii cu vârsta de până la cinci luni vor rămâne în adăposturi până la revendicare sau adopţie, dar nu mai târziu de împlinirea vârstei de 12 luni.

Proiectul de lege mai prevede că, după examinarea de către medicul veterinar, câinii fără stăpân grav bolnavi, incurabili, irecuperabili sau agresivi şi cărora nu le pot fi identificaţi aparţinătorii se eutanasiază în termen de trei zile lucrătoare.

Revendicarea, adoptarea şi returnarea câinilor în teritoriu se vor putea face numai după ce aceştia au fost consultaţi de medicul veterinar de liberă practică, deparazitaţi, vaccinaţi antirabic, sterilizaţi şi identificaţi prin microcipare sau alt mijloc de identificare stabilit de Autoritatea Naţională Sanitară, Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor.



Bogdan Enache





Comentarii

Adaugat de HINGHERU la data 2012-05-17, 3:57

Eutansiati maidanezi sa nu mai ramina picior de javra in romania si impuscati zoofilii si oliogrenii si toti nebuni lasati in libertate de statu roman . http://maidanezi.tb.ro



Adaugat de lilly wallner la data 2011-11-30, 23:36

Multumesc domnule George pt acest comentariu.Ar fi minunat daca ar citi toti si ar invata ceva.Superrrrr



Adaugat de George la data 2011-11-30, 22:45

4,7 milioane de persoane sunt muscate anual de caini in SUA. Acesta este rezultatul eutanasiei dorita de PDL. Iata o statistica din SUA cea mult prea slavita de PDL ca a rezolvat problema cainilor si a muscaturilor de caine prin eutanasie: -4,7 milioane de persoane sunt muscate de caini anual in SUA. -1000 americani ajung la urgenta ZILNIC ca rezultat al muscaturilor de caine. -in 2010 - 34 americani au murit ca urmare a muscaturilor de caine. -peste 12 milioane de caini sunt ucisi anual in SUA. Toate acestea se intampla pentru ca SUA nu este in stare sa aplice un program de sterilizare in masa, unitar la nivelul tuturor statelor, nu au fost in stare sa educe populatia (asta ca tot se intreba Dl. Atanasoaei la ce foloseste educatia si de ce ar fi nevoie sa ne educam populatia sa se poarte civilizat cu animalele) si au aplicat un program ineficient de eutanasie care in niciun caz nu a oprit abandonurile. Cu totul alta este situatia in tarile cu adevarat civilizate, cum ar fi Germania, Italia, UK, unde nu se eutanasiaza, dimpotriva isi educa populatia, obliga la sterilizare din momentul in care pun piciorul in cabinetul veterinar, iar cainii sunt microcipati. in cazul in care este abandonat, proprietarul plateste o amenda usturatoare. Tot in SUA, FBI a prelucrat datele obtinute ca urmare a unui studiu efectuat in puscarii si a rezultat ca peste 70% dintre cei care au comis un viol, o crima, o tahlarie sau abuzuri asupra femeilor si copiilor au maltratat sau ucis cu sadism un animal in copilarie sau adolescenta. Asta nu inteleg cei care nu aplica legea cand un astfel de abuz asupra animalelor este comis, ba mai mult se incurajeaza astfel de comportamente. Daca asa arata o tara civilizata si acesta este exemplul oferit de PDL, ma intreb ce doreste PDL de fapt sa obtin si spre ce doreste sa ne conduca. De mentionat este faptul ca in 2003-2004, in perioada in care eutanasia cainilor era in floare in Romania a fost si momentul in care au fost inregistrate cele mai multe atacuri asupra oamenilor. Eu nu cred in coincidente, mai ales cand studiez statisticile din alte tari care au rezolvat problema prin sterilizare si mai ales cand vad cazurile Oradea sau Cernavoda, unde numarul de muscaturi s-a redus si de 300 de ori. Explicati-mi si mie, ce doreste mai exact PDL? Pentru ca este evident ca nu doreste nici reducerea numarului de caini (altfel apela la masuri eficiente) si nici reducerea numarului de muscaturi (dupa cum dovedeste si statistica din SUA, tara laudata de PDL ca eutanasiaza si este foarte bine) Concluzia este ca PDL doreste solutii "eficiente" ca in SUA, adica un numar crescut de muscaturi de caine si milioane de caini ucisi anual, ba chiar si copii ucisi. Multumim PDL!



Adaugat de No Comment la data 2011-11-30, 17:20

http://fastupload.rol.ro/7a6caa505b843e39ff3cdaf8600fe4e4.html



Adaugat de lillywallner la data 2011-11-30, 15:31

Inca o dovada ca oameni ca voi sunt necivilizati,de exemplu sa foloseasca asemenea cuvinte"proasta" sa injure,sa foloseasca cuvinte injositoare.La asa un nivel nu ma voi cobori ,multumesc.Da am acasa animale si daca as putea l-as lua pe toate.Si doamna Ana donez bani pt asociatiile din Romania cu toate ca sunt in stainatate.Si asa ar trebui si romanii din Romania si de pretutindeni sa ajute prin donatii,cat de putine si atunci nu ar mai exista maidanezi.Sterilizarea e singura sansa pt cainii si pisicile de pe strada.Din pacate oameni ca dumneavoastra trebuie sa invete sa se comporte ca oamenii si nu ca animalele.Trist



Adaugat de Ana la data 2011-11-28, 15:36

Exista un Dumnezeu si toti ce fac asemenea fapte sau numai gandesc vor fi pedepsiti.Cum faci si cum gandesti asa iti vine inapoi.si le doresc din suflet sa aiba acelasi chinuri pe care le au bietele animale.
lilly wallner
Esti vegetariana? sau proasta? scuze. Ca sa maninci o fleasca la gratar trebuie sa omori un animal. Care-i diferenta intre un porc, o vaca sau un ciine? Toate se numesc animale. S-apoi de ce sa fie intretinut un ciine cu banii publici? Ti-s dragi ciinii sau porcii? ok. i-ai acasa si intretine-i din banii tai. De ce sa fiu eu obligata sa-ti intretin animalele? Absurd complet. S-apoi sa nu uitam ca sunt copii de-ai nostri ,a oamenilor, care au nevoie de muuulteee. Si bani nu sunt. Pentru ca din banii statului sunt intretinuti ciini. Trist.



Adaugat de dorin la data 2011-11-27, 18:27

Foarte bine ! Sobolanii pot fi otraviti , pestii pot fi prinsi in navod cu miile, insectele pot fi omorate cu milioanele.... Narozii de iubitori de caini se suie pe tronul lui Dumnezeu si hotarasc in locul Lui care animal poate ucis, si care nu ! Fiinta care trebuie protejata e OMUL !
Cruntu Daniel
Bine spus. Pacat ca oamenii sunt sensibili numai la propriile obsesii si nu ii intereseaza atitudinile rationale.



Adaugat de Cruntu Daniel la data 2011-11-27, 17:45

Foarte bine ! Sobolanii pot fi otraviti , pestii pot fi prinsi in navod cu miile, insectele pot fi omorate cu milioanele.... Narozii de iubitori de caini se suie pe tronul lui Dumnezeu si hotarasc in locul Lui care animal poate ucis, si care nu ! Fiinta care trebuie protejata e OMUL !



Adaugat de lilly wallner la data 2011-11-25, 13:18

Exista un Dumnezeu si toti ce fac asemenea fapte sau numai gandesc vor fi pedepsiti.Cum faci si cum gandesti asa iti vine inapoi.si le doresc din suflet sa aiba acelasi chinuri pe care le au bietele animale.



Adaugat de lilly wallner la data 2011-11-25, 13:15

Felicitari Ligia ai dreptate totul e numai o afacere,se folosesc de banii care sunt trimisi pt bietele animale,in propriul buzunar.Daca s-ar fi dat legea ca fiecare stapan de animale din romania sa-si sterilizeze cainii si pisicile pe cont propriu nu ar mai fi asa de multe .Si impreuna cu primaria si asociatiile de animale ar ajuta cele de pe strada,numai sa le sterilizeze,in cativa ani nu vom avea aceasta problema.



Adaugat de ion la data 2011-11-25, 11:04

Tot noi o sa platim in fata lui Dumnezeu pentru suferinta si spaima prin care o sa treaca aceste animalute pana sa fie omorate nu se stie cum! Tot noi o sa platim asa cum platim de 20 de ani ca ne-am omorat in '89 conducatorul. Niste nemernici cei care conduc aceasta tara , n-au avut liniste pana nu au vazut aceasta lege adoptata inainte de Craciun/



Adaugat de ana la data 2011-11-25, 11:00

Da Asa sa se aplice legea. si cei, ce iubesc ciini, sai duca la ei acasa, sa se mindreasca cu ei in curtea lor. Nu pe strazile capitalei, ne-am facut de risul lumi atunci cind acel om japonez, a fost atacat. Se pare ca a decedat, in urma atacului de ciini, de pe maidanul BUCURESTIULUI...BRAVO CA VATI TREZIT.....CE FACETI CU CONDUCATORI AUTO, CU ACESTI CRIMINALI DE BANI GATA.. CE TE OMOARA CU MASINA LUI TATASO..?????HUIDU MAI DATII O SANSA...
STEVE MIRCEA STEFAN
Ce ordinat poti fi Steve Mircea Stelian, mai bine ar eutanasia oameni ca voi, acel japonez Dumnezeu sa-l ierte nu avea nicio vina, dar ce vina au cainii ca au fost tinuti 20 de ani pe strazi, care a profitat de pe urma lor. sunt caini rai ca si oameni rai si idioti si nemernici care fac din suferinta animalelor o afacere. Mie rusine ca traiesc intr 0 asemenea tara cu oameni care gandesc ca tine!



Adaugat de ana la data 2011-11-25, 10:56

ce ordinara poti fi



Adaugat de Ligia la data 2011-11-25, 10:48

Asa este. Totul este o afacere. in loc sa dea o lege prin care toti stapinii de caini din toata tara sa-si sterilizeze animalele , ei au asteptat 22 de ani , s-au folosit de ei iar acum inca o afacere sa investeasca bani sa-i omoare. Cu acesti bani mai bine ar steriliza toti cainii din tara si nu si-ar bate joc de niste suflete. Sunt caini rai asa cum sunt si oameni rai. sunt caini criminali asa cum sun si oameni criminali. Ce avem cu ceilalti care ne umple sufletul de bucurie si cand ajungem la bloc dau din codita si se bucura ca ne vad?



Adaugat de lilly wallner la data 2011-11-24, 21:06

Super Nic ai dreptate in privinta asta de aceea tarile straine nu ne apreciaza si se uita la noi ca la ultimii de pe planeta asta un popor fara scrupule si fara mila.Mi-e rusine sa spun ca sunt romanca sincer.Dar e super cu internetul pot sa le fac reclama si sa le arat ce oameni "minunati"suntem.



Adaugat de Stefan la data 2011-11-24, 11:09

Jenant! Suntem o tara de tampiti. Peste tot se incearca protectia naturii, numai noi distrugem. "Legea" este rauvoitaore, este facuta impotriva iubitorilor de animale si da posibilitatea neingradita de abuzuri. Se omorau si pana acum maidanezi, ilegal, si nu a patit nimeni nimic; acuma s-au mai si legiferat metodele acestor scursuri bipede care faceau si vor face in continuare asta. Exista suficiente metode sa fie luati maidanezii de pe strada fara sa-i omori prosteste. Nu avem de ce sa ne miram ca se uita toti la romani de parca ar fi ciumati.
Rotarus Radu
Ai o minte perversa , Radule daca protejarea javrelor agresive , care musca cam 14.000 -15.000 de oameni anual numai in Bucuresti si uneori ii mai si omoara , o consideri protectia naturii! De ce crezi tu ca o minoritate de cam 15% din populatie , conform multor sondaje , trebuie sa impuna marii majoritati a romanilor ideile lor ?



Adaugat de Nic la data 2011-11-24, 11:03

Jenant! Suntem o tara de tampiti. Peste tot se incearca protectia naturii, numai noi distrugem. "Legea" este rauvoitaore, este facuta impotriva iubitorilor de animale si da posibilitatea neingradita de abuzuri. Se omorau si pana acum maidanezi, ilegal, si nu a patit nimeni nimic; acuma s-au mai si legiferat metodele acestor scursuri bipede care faceau si vor face in continuare asta. Exista suficiente metode sa fie luati maidanezii de pe strada fara sa-i omori prosteste. Nu avem de ce sa ne miram ca se uita toti la romani de parca ar fi ciumati.
Rotarus Radu
Apreciez spiritul Dvoastra autocritic , Dle. Radu! Dar rezumati-va la persoana Dvoastra si eventual a celor care va impartasesc ideile. Cat despre metodele de a lua maidanezii de pe strada, cam toata lumea s-a saturat de fariseismul si vorbele goale ale asa zisilor iubitori de animale ! Nu v-a oprit si nu va opreste nimeni sa faceti ceva concret ! Din intamplare, din motive de serviciu eram in Japonia cand a fost omorat de cainii vagabonzi turistul japonez. Va spun , in cunostinta de cauza , ca in mass media japoneza efectul a fost total negativ , iar comentariile au fost destul de dure privind prezenta cainilor vagabonzi si agresivi pe strazi! Total invers decat credeti Dvoastra.



Adaugat de Ariana la data 2011-11-24, 11:01

Din pacate tziganii si cainii ne-au invadat mai rau decat bolile infectioase. Eu traiesc in Canada, iar cum spunea cineva mai inainte, cainii sunt parte din famile pentru care platesti o taxa la primarie, iar daca ies pe strada, sunt prinsi si dusi la un shelter, le pune pozele pe site-ul primariei, daca nimeni nu-i revendica ( dupa platirea undei "amenzi" care presupune masina care ii colecteaza, mancarea, veterinarul care il consulta) ii eutanasiaza, sau ii da spre adoptie. Problema este ca majoritatea cainilor care fac parte din familia celor ce iubesc animalele, sunt castrate. Deci nu se inmultesc ca shoarecii sau cainii in Romania. Deci legea eutanasierii exista si in tarile cele mai dezvoltate. Iubitorii de animale, n-au decat sa-i ia de pe strazi si sa aiba grija de ei. Eu iubesc enorm de mult cainii, insa cand am fost in tara, mi-a fost frica sa ies pe strada. Am si caine si pisica in casa, platesc taxa aferenta, iar daca nu am grija de animalele mele, n-am decat sa platesc amenzile aferente. Deci nu mai strigati " huo " la guvernanti. Ei doar vor sa va bage in randul tarilor civilizate: atat. Bravo lor ca au inceput sa adopte legi de bun simt.
Elena
Problema nu e ca sint eutanasiati ciini de pe strada fara stapin dac acest lucru s-ar face civilizat cu o injectie care ii adoarme pe veci intr-o secunda si nu au cind sa sufere. A mai fost aceasta problema si anul trecut sau chiar mai putin in urma cu un. Aceiasi situatie si aceiasi fotografie. Legea s-a executat ciinii au fost adunati si impuscati sau mai rau daca imi aduc aminte am citit cu groaza ca unii au fost loviti sau taiati si schinjiuti, macelariti sau asa ceva. Un hingher s-a imbolnavit pur si simplu de ce a vazut si nevoit sa faca. Deci cineva subtilizeaza banii pentru acele injectii care are trebuie sa le ofere confor bietelor animale in momentul mortii. Traiesc in Australia, am doi ciini pe care ii rasfat si da sint tratati ca mebrii ai familiei. Aici ciinii perduti si gasiti pe strazi sint ridicati si evaluiati si daca nimeni nu ii cauta dupa evaluare (adica sa fie prietenosi, sanatosi si in general sa nu le fie frica de oameni) sint pusi la vedere (internet si ore deschise de vizitare a sheltelor) ptr adoptarea lor. Cei care nu trec examenul de sanatate sint tratati si pusi la somn (asa se spune aici) numai cei care au probleme psichologice - adica le e frica de oameni si nu sint prietenosi. La shelte nu se pun la somn definitiv nici ciinii si nici pisiscile. Doar la RSPCA tot o organizatie de ajutorare a animalelor cu spital - cind nu mai e loc se mai autenasiasza din ele. Intr-adevar aici oamenii in general sint foarte buni cu animalele au un fel de consideratie speciala pentru ca ele sint considerate inocente si australienii sint foarte constienti ca e vina noastra in general ca le-am domesticit si acum le tradam. Legea aici extre extrem de aspra daca esti prins ca faci sa sufere un animal si nu ai grija si respect ptr el.



Adaugat de Rotarus Radu la data 2011-11-24, 10:50

Jenant! Suntem o tara de tampiti. Peste tot se incearca protectia naturii, numai noi distrugem. "Legea" este rauvoitaore, este facuta impotriva iubitorilor de animale si da posibilitatea neingradita de abuzuri. Se omorau si pana acum maidanezi, ilegal, si nu a patit nimeni nimic; acuma s-au mai si legiferat metodele acestor scursuri bipede care faceau si vor face in continuare asta. Exista suficiente metode sa fie luati maidanezii de pe strada fara sa-i omori prosteste. Nu avem de ce sa ne miram ca se uita toti la romani de parca ar fi ciumati.



Adaugat de Ioana la data 2011-11-24, 10:42

sunt pe strazi, sunt ai nimanui, trebuie sa se faca ceva,nu sunt bani pentru spitale, batrini, copii dar trebuie sa avem grija de ciinii abandonati, de cei care se inmultesc fara control si care sunt foarte agresivi; cei care spun ca sunt iubitori de ciini sa-i ia acasa,sa le fac adaposturi, sa-i ingrijeasca; sub masca adaposturilor sunt multe afaceri; de ce cred ei ca noi nu iubim animalele? dar ciini de pe strazi sunt un pericol real



Adaugat de lili la data 2011-11-23, 18:26

Nu am auzit si sunt membra intr-o asociatie o astfel de lege.Sigur un austriac nu va omori un caine sau pisica sau egal ce fel de fiinta daca e sanatoasa.Singurele care sunt eutanasiate sunt cele bolnave care nu mai au sansa sa traiasca si cu aceasta sunt de acord.Decat sa se chinuie si sa aiba dureri mai bine sa fie eutanasiate.Imi pare rau sa va spun dar nu sunteti bine informat.egal ce animal gasit pe strada in Austria se va duce intr-o asociatie de animale va fi srerilizat si daca nimeni nu se anunta va ramane toata viata in asociatia de animale.



Adaugat de Vincentiu la data 2011-11-23, 16:18

IN TARILE STRAINE NU SUNT CAINI PE STRADA PT CA OAMENII SUNT CIVILIZATI SI IUBITORI DE ANIMALE NU CA NOI ROMANII(UNII DINTRE NOI):AU LEGI DE PROTECTIE A ANIMALELOR SI NU DE EUTANASIERE.TRAiesc intr-o tara unde oamenni gandesc cum sa ajute animalele si nu cum sa le omoare(austria).Am discutat cu mai multi austrieci despre aceasta lege si sunt dezamagiti de oamenii din Romania .Mi-E rusine sa spun ca sunt romanca.In loc sa ne unim toti impreuna si sa luptam si sa facem ceva pt.sarmanele suflete,le condamnam la moarte.Poate de aceea e pedepsit poporul roman pt.relele ce le face.
lili
Simata Doamna Lili, si eu traiesc tot in Austria, dar informatiile mele sunt diametral opuse. Intereseaza-te , te rog , dar la autoritati , nu la prieteni si vei avea surpriza sa descoperi ca legislatia austriaca este similara cu prevederile noii legi romanesti. Adica , stipuleaza tot consultarea comunitatilor locale, iar solutia finala in cazul cainilor nerevendicati sau neadoptati , in 30 de zile, este tot eutanasierea. Cu termene mai scurte pentru cainii bolnavi , sau agresivi.



Adaugat de lili la data 2011-11-23, 15:53

IN TARILE STRAINE NU SUNT CAINI PE STRADA PT CA OAMENII SUNT CIVILIZATI SI IUBITORI DE ANIMALE NU CA NOI ROMANII(UNII DINTRE NOI):AU LEGI DE PROTECTIE A ANIMALELOR SI NU DE EUTANASIERE.TRAiesc intr-o tara unde oamenni gandesc cum sa ajute animalele si nu cum sa le omoare(austria).Am discutat cu mai multi austrieci despre aceasta lege si sunt dezamagiti de oamenii din Romania .Mi-E rusine sa spun ca sunt romanca.In loc sa ne unim toti impreuna si sa luptam si sa facem ceva pt.sarmanele suflete,le condamnam la moarte.Poate de aceea e pedepsit poporul roman pt.relele ce le face.



Adaugat de Ciprian la data 2011-11-23, 14:37

pai se pare ca cei care ne conduc nu se gandesc decat sa distruga tot ce este viata in tara asta . eutanasiem animalutele nevinovate , care nu au cum sa se apere ... urmam noi oamenii? ce or sa ne faca ? ne eutanasiaza si pe noi ? ne gazeaza ? tare ii mai deranjam ca populam aceasta tara............
alis
"Animalute nevinovate" erau cainii care l-au omorat pe bietul turist japonez ? Sau asta vara pe femeia din Constanta? Sau cei 14.000 ( da, patrusprezece mii) de bucuresteni muscati anual , desigur ca ei sunt de vina pentru asta! In ceace priveste eutanasierea oamenilor, aici trebuie sa-ti dau dreptate : ar fi un act de dreptate , dar doar in in cazul unor tampite ca tine!



Adaugat de alis la data 2011-11-23, 12:45

pai se pare ca cei care ne conduc nu se gandesc decat sa distruga tot ce este viata in tara asta . eutanasiem animalutele nevinovate , care nu au cum sa se apere ... urmam noi oamenii? ce or sa ne faca ? ne eutanasiaza si pe noi ? ne gazeaza ? tare ii mai deranjam ca populam aceasta tara............



Adaugat de Noemi la data 2011-11-23, 10:41

Sa dea domnu sa fiti voi eutanasiati nu bietele animale....au ajuns in halu asta sa muste lumea pentru ca voi sunteti niste inapti....si ii intaratati...voi ii bateti fara sa va faca cv....ca vin sa va miroasa repede aruncati cu o piatra sau ii loviti....Imi este rusine sa ma numesc ROMAN...HUO
Adrian
In SUA, Suedia, Norvegia si, de fapt , in majoritatea tarilor civilizate , cainii fara stapan , adunati dupa strazi sunt, in final eutanasiati , daca nu-i revendica sau adopta cineva ! Precis ca cetatenilor acestor tari le este rusine ca sunt americani, suedezi, norvegieni, etc !!! Nu crezi ca bati campii, distinse idiot???!!!



Adaugat de Nicki la data 2011-11-23, 10:25

Din pacate tziganii si cainii ne-au invadat mai rau decat bolile infectioase. Eu traiesc in Canada, iar cum spunea cineva mai inainte, cainii sunt parte din famile pentru care platesti o taxa la primarie, iar daca ies pe strada, sunt prinsi si dusi la un shelter, le pune pozele pe site-ul primariei, daca nimeni nu-i revendica ( dupa platirea undei "amenzi" care presupune masina care ii colecteaza, mancarea, veterinarul care il consulta) ii eutanasiaza, sau ii da spre adoptie. Problema este ca majoritatea cainilor care fac parte din familia celor ce iubesc animalele, sunt castrate. Deci nu se inmultesc ca shoarecii sau cainii in Romania. Deci legea eutanasierii exista si in tarile cele mai dezvoltate. Iubitorii de animale, n-au decat sa-i ia de pe strazi si sa aiba grija de ei. Eu iubesc enorm de mult cainii, insa cand am fost in tara, mi-a fost frica sa ies pe strada. Am si caine si pisica in casa, platesc taxa aferenta, iar daca nu am grija de animalele mele, n-am decat sa platesc amenzile aferente. Deci nu mai strigati " huo " la guvernanti. Ei doar vor sa va bage in randul tarilor civilizate: atat. Bravo lor ca au inceput sa adopte legi de bun simt.
Elena
adevarat graiesti...sau inmultit javrele. un exemplu esti chiar tu. daca te-ai fi obosit sa-ti folosesti neuronul si sa te informezi, ai fi aflat de dezastrul care a fost facut de oamenii de bine din diverse administratii locale...genocid nu alta. ce vina au aceste suflete? de ce nu se poate face asa cum am vazut in Pitesti, unde toti cainii sunt castrati, marcati si returnati in teritoriu si asa au reusit sa reduca natural numarul acestor"infractori"...
manix
Mitocanul cand nu are argumente coerente, recurge la insulte! Doamna in cauza si-a spus parerea, in mod civilizat , dar imediat vine un bou care ii raspunde incepand co o jignire! Apropo , eu sunt din Pitesti si situatia nu este de loc atat de roza cum o zugravesti tu, ba as zice ca este chiar invers.



Adaugat de florin64 la data 2011-11-23, 10:14

ca sa lamurim problema din start, va spun ca am doi rotweileri, un mascul si o femela. nu sunt de acord ca problema javrelor care circula libere pe strada sa fie plasata in spatele primariei, ca aceasta sa aloce fonduri pentru adapost si toate celelalte, in conditiile in care nu au fonduri pentru apartinatorii persoanelor cu dizabilitati. Am mai spus-o si o repet, primaria trebuie sa aiba un serviciu specializat care sa ma amendeze pe mine pentru ca nu asigur conditii optime cainelui pe care il am, nu il plimb cu lesa si botnita, daca am o turma de oi, pentru ca nu are jujeu la gat s.a.. in cazul in care gaseste pe strada un caine fara stapan hingherii il duc frumos la asazise-le organizatii nonprofit care se ocupa cu cainii fara stapan, care din partea mea pot sa fie 10 intr-un oras sau una pe judet, si cred ca aceasta problema ar fi rezolvata. Eu o rezolv foarte rapid cu javrele fara stapan, daca ma ataca unul cand ii plimb pe ai mei, le dau jos botnita si ii rog sai explice comunitarului cum sta problema. Ai mei nu sunt antrenati pentru lupte deci nu a omorat nici unul pana cum dar nici nu ma deranjeaza de doua ori aceasi javra.



Adaugat de psycho24 la data 2011-11-22, 23:16

saracia nu ne permite( cum bine se vede in toate orasele tarii) sa tinem cotarlele la nivelul pe care il vor talibanii ce se inchina la caini. Nu se construiesc adaposturi( e mai usor sa postezi virulent si gratis pe site-urile ce au subiect maidanezii),nu se strang fonduri,desi sunt o gramda de organizatii pentru protectia animalelor ce obtin fonduri pentru asta dar nu ii intreaba nimeni ce fac cu banii.In afara faptului ca actioneaza virulent impotriva masurilor legale(hingheri,oficiali,etc) si a faptului ca profita de scaparile legii luand si eliberand inapoi in strada maidanezii marii iubitori de caini nu intreprind nimic concret intru ameliorarea conflictului oameni-maidanezi.Sper ca oficialitatile sa respecte noua lege si sa o puna practica cat mai curand,poate nu vom mai auzi de victime omenesti hacuite de haite salbaticite.Fustratele si fustratii a caror prima iubire au fost cainii ar face bine sa nu comenteze ..pot fi acuzati de molestare si rele tratamente aplicate animalelor.



Adaugat de Mih la data 2011-11-22, 22:54

I-as lua. Nu e asta solutia. Pe ei se vor gasi oameni adevarati sa-i ia acasa, la cate curti sunt in Romania, cate un caine - doi in fiecare curte.... Nu o sa saracim din asta. Pe tine insa, nu te va lua nimeni , niciodata! Poate doar sa te dea la caini!



Adaugat de Mihaela la data 2011-11-22, 22:50

Sincer pe de o parte sunt de acord cu eutanasierea unora..seara mi-e frica sa umblu pe strada ca sunt caini.Mai ales la Valea Oltului sunt o gramada si nu am pe unde sa trec de ei.Am si caine si nu pot sa ies cu el afara ca se dau cainii la mine.Nu ar trebui sa ii eutanasieze pe toti...ar putea sa faca un adapost mai mare ceva...dar deh traim in Romania.



Adaugat de Mih la data 2011-11-22, 22:49

I-as lua. Nu e asta solutia. Pe ei se vor gasi oameni adevarati sa-i ia acasa, la cate curti sunt in Romania, cate un caine - doi in fiecare curte.... Nu o sa saracim din asta. Pe tine insa, nu te va lua nimeni , niciodata! Poate doar sa te dea la caini!



Adaugat de manix la data 2011-11-22, 22:05

Din pacate tziganii si cainii ne-au invadat mai rau decat bolile infectioase. Eu traiesc in Canada, iar cum spunea cineva mai inainte, cainii sunt parte din famile pentru care platesti o taxa la primarie, iar daca ies pe strada, sunt prinsi si dusi la un shelter, le pune pozele pe site-ul primariei, daca nimeni nu-i revendica ( dupa platirea undei "amenzi" care presupune masina care ii colecteaza, mancarea, veterinarul care il consulta) ii eutanasiaza, sau ii da spre adoptie. Problema este ca majoritatea cainilor care fac parte din familia celor ce iubesc animalele, sunt castrate. Deci nu se inmultesc ca shoarecii sau cainii in Romania. Deci legea eutanasierii exista si in tarile cele mai dezvoltate. Iubitorii de animale, n-au decat sa-i ia de pe strazi si sa aiba grija de ei. Eu iubesc enorm de mult cainii, insa cand am fost in tara, mi-a fost frica sa ies pe strada. Am si caine si pisica in casa, platesc taxa aferenta, iar daca nu am grija de animalele mele, n-am decat sa platesc amenzile aferente. Deci nu mai strigati " huo " la guvernanti. Ei doar vor sa va bage in randul tarilor civilizate: atat. Bravo lor ca au inceput sa adopte legi de bun simt.
Elena
adevarat graiesti...sau inmultit javrele. un exemplu esti chiar tu. daca te-ai fi obosit sa-ti folosesti neuronul si sa te informezi, ai fi aflat de dezastrul care a fost facut de oamenii de bine din diverse administratii locale...genocid nu alta. ce vina au aceste suflete? de ce nu se poate face asa cum am vazut in Pitesti, unde toti cainii sunt castrati, marcati si returnati in teritoriu si asa au reusit sa reduca natural numarul acestor"infractori"...



Adaugat de Adrian Silviu Mironescu la data 2011-11-22, 21:45

Foarte bine, foarte bine! Ca prea s-au inmultit javrele in tara asta de nu mai poti tari din cauza lor! :D Are dreptate Elena, saru'mana doamna!
Adrian Silviu Mironescu
" de nu mai poti trai"...am vrut sa spun!



Adaugat de Adrian Silviu Mironescu la data 2011-11-22, 21:43

Foarte bine, foarte bine! Ca prea s-au inmultit javrele in tara asta de nu mai poti tari din cauza lor! :D Are dreptate Elena, saru'mana doamna!



Adaugat de Elena la data 2011-11-22, 21:30

Din pacate tziganii si cainii ne-au invadat mai rau decat bolile infectioase. Eu traiesc in Canada, iar cum spunea cineva mai inainte, cainii sunt parte din famile pentru care platesti o taxa la primarie, iar daca ies pe strada, sunt prinsi si dusi la un shelter, le pune pozele pe site-ul primariei, daca nimeni nu-i revendica ( dupa platirea undei "amenzi" care presupune masina care ii colecteaza, mancarea, veterinarul care il consulta) ii eutanasiaza, sau ii da spre adoptie. Problema este ca majoritatea cainilor care fac parte din familia celor ce iubesc animalele, sunt castrate. Deci nu se inmultesc ca shoarecii sau cainii in Romania. Deci legea eutanasierii exista si in tarile cele mai dezvoltate. Iubitorii de animale, n-au decat sa-i ia de pe strazi si sa aiba grija de ei. Eu iubesc enorm de mult cainii, insa cand am fost in tara, mi-a fost frica sa ies pe strada. Am si caine si pisica in casa, platesc taxa aferenta, iar daca nu am grija de animalele mele, n-am decat sa platesc amenzile aferente. Deci nu mai strigati " huo " la guvernanti. Ei doar vor sa va bage in randul tarilor civilizate: atat. Bravo lor ca au inceput sa adopte legi de bun simt.



Adaugat de flo la data 2011-11-22, 20:52

pai,le-am rezolvat pe toate ,mai ramaneau cainii.o sa ne mai facem niste pacate ,cum ne-am facut cu asasinarea lui ceausescu pe 25 decembrie.nu-i nimic,miseii vor asasina acesti caini,insa vor fi altii care vor aparea.oricum suntem in postul craciunului,si o asemenea "initiativa era binevenita"suntem o tara condusa de ardeleni,prosti,nesimtiti,puturosi si hoti.pacat ca nu am lasat ardealul ungurilor,scapam dracu de laturile astea.oricum legea cainilor este minunata.huooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo,jigodiilor.



Adaugat de danao la data 2011-11-22, 20:32

Corect.Nu e firesc sa nu poti merge pe strada de teama haitelor agresive,Pacat ca s-a amanat situatia incat s-au inmultit bietele animale nevinovate.Dar nu trebuie sa ajungem sa iubim mai mult cainii decat oamenii
nicolescu tamara
corect!!



Adaugat de danao la data 2011-11-22, 20:30

Maidanezii sunt niste catei nevinovati,daca pe oamenii care vor ca cateii sa fie eutanasiati iar eutanasia pe ei ar suferi asa ca si ei sufera!!!!!!!Cea mai buna solutie este ca cateii sa fie adoptati sau dusi la un centru de adapostire
Alina
Da, da... la fel de 'nevinovati' sunt si cei de la ONG-uri, ca au avut grija sa avem atatia catei pe strazi. Ca daca foloseau banii in scopurile pentru care ii primeau (sterilizari), nu mai aveam acum catei, aveam, cel mult, niste caini batrini pe cale de disparitie... Asa ca, astia care sunteti impotriva eutanasierii, luati-va de gat cu cei care au lasat treburile sa ajunga aici, nu cu cei care au fost muscati de caini, care nu-si mai pot lasa copiii in fata blocului din cauza cainilor, ca sa nu mai zic de mizeriile pe care le aduc copiii in casa pe talpi / roti de biciclete etc. Chiar nu vedeti ca a ajuns capitala asta un maidan????



Adaugat de ION la data 2011-11-22, 20:22

Siiiigurrrrr! De caini te-au scapat deputatii. De hoti, pungasi, violatori, criminali, cersetori etc sper ca o sa ne scapi tu. Asta ca sa circulam si noi linistiti pe strazi, nu numai tu! Noroc ca nu-s multi ca tine!
Mih
Te invit sa iei toate javrele acasa daca le iubesti asa mult!



Adaugat de danao la data 2011-11-22, 20:20

Dar atunci cand intretinerea unui caine comunitar costa cat 8 alocatii pentru copii, atunci cand strazile sunt pline de "prajiturele", atunci cand se reped sa inhate, da - sa-i rada pe toti!
Pocaitu
SUBSCRIU!



Adaugat de Danao la data 2011-11-22, 20:18

Andi, daca imi permiti, asa zisele tale "noroace" nu provin numai de la cainii vagabonzi...nu crezi??? cred ca mai avem mult pana ne civilizam si noi romanii posesori de catei...de acord cu partea cu ONG-urile, insa eu nu cred in asa zisa consultare de catre consiliile locale a populatiei cu privire la orice, nu numai la acest lucru...
auranec
Auranec, comentariul era al meu, nu al lui Andi... Dar ai citit pe langa, la fel cum esti si referitor la subiect: PE LANGA!! Era vorba DE CAINII VAGABONZI!! Dar pentru ca ai adus vorba, bineinteles ca ma deranjeaza si atitudinea stapanilor de caini care nu curata dupa ei. Si apropo de civilizatie: am putea incepe chiar cu cainii vagabonzi... nu crezi??? - ca sa te citez :)



Adaugat de Tarzan la data 2011-11-22, 19:54

Categoric sunt impotriva autanasierii. Solutia: consiliile locale sa construiasca adaposturi speciale pentru ei si sa castreze, dar in niciun caz sa fie eutanasiati. In ce tara democratica, civilizata e mai recurge la o asemenea masura ?
Mircea
Intr-o tara democratica si civilizata. ;)



Adaugat de Tarzan la data 2011-11-22, 19:48

cred ca mai bine ar fi eutanasiat niste cocalari. Shame!!!!!! NICIODATA nu m-a muscat vreun maidanez, intodeauna( de doua ori) m-za muscat cate unu care scotea botul pe sub un gard dintr-o curte locuita de OAMENI
una
Pe mine m-au muscat. Si se mai dau la mine si cand sunt pe bicicleta. E rau.



Adaugat de una la data 2011-11-22, 19:30

cred ca mai bine ar fi eutanasiat niste cocalari. Shame!!!!!! NICIODATA nu m-a muscat vreun maidanez, intodeauna( de doua ori) m-za muscat cate unu care scotea botul pe sub un gard dintr-o curte locuita de OAMENI



Adaugat de Alina la data 2011-11-22, 19:18

Maidanezii sunt niste catei nevinovati,daca pe oamenii care vor ca cateii sa fie eutanasiati iar eutanasia pe ei ar suferi asa ca si ei sufera!!!!!!!Cea mai buna solutie este ca cateii sa fie adoptati sau dusi la un centru de adapostire



Adaugat de Alina la data 2011-11-22, 19:18

Maidanezii sunt niste catei nevinovati,daca pe oamenii care vor ca cateii sa fie eutanasiati iar eutanasia pe ei ar suferi asa ca si ei sufera!!!!!!!Cea mai buna solutie este ca cateii sa fie adoptati sau dusi la un centru de adapostire



Adaugat de dorin la data 2011-11-22, 18:59

Tembelii care plang de mila cainilor vagabonzi si pun zeci de comentarii cand apar articole pe tema eutanasierii cainilor, ar trebui sa-si manifeste simtul civic aici si sa protesteze fata de aceasta lege si nu fata de cea de protectie a oamenilor in propriile orase. http://stiri.rol.ro/content.php?id=749904&comm=1 Aceasta e o lege criminala.



Adaugat de liv la data 2011-11-22, 18:53

Romania a semnat un tratat international Conventia de la Strasbourg- legea 60/2004- unde se prevede la art. 13, cap. 3- privind animalele fara stapan- ca se vor sacrifica numai acelea care sufera de boli incurabile"- Autoritatile noastre vor sa eludeze legea si sa faca un adevarat genocid- doar pentru a mai face rost de bani de campanie electorala, cateva sute de milioane de euro- de lumanari sa va fie, sa aveti in nari numai miros de friptura de caine, de Craciun!



Adaugat de Anton la data 2011-11-22, 18:51

BRAVOOOOOOOO CRIMINALILOR, UCIGASI, BARBARI, ati rezolvat si asta !! Sa VA DEA DOMNUL, aceeasi soarta in prag de Sf. Sarbatori, voua si familiilor voaste !!! HUUUUU, incompetentilor.....JOS cu VOI !!!!!!!!!!!! ,, IESITI si voi "pe afara ", in tarile civilizate, poate asa mai invatati ceva, criminalilor !!!!!!!!!! Nu degeaba "CULTURA UNUI POPOR SE CUNOASTE DUPA FELUL CUM NE COMPORTAM CU ANIMALELE", halal TARA ...!!!!!!! Au dreptate...FRANTA< OLANDA, AUSTRIA< FINLANDA.....etc. ca NU NE VOR !!!!!!!! AU PERFECTA DREPTATE !!!
Nik
In tarile civilizate, javrele poarta chip, iar tu ca posesor de caine platesti o taxa. Daca patrupedul e prins pe drum, platesti o amenda. Poti sa-l predai la centre de caini si altcineva il poate lua, daca nu il vrea nimeni, il omoara. Daca si in Romania ar fi fost o practica asemanatoare nu erau haite de caini in toate localitatile. Cine ii iubeste sa-i ia acasa, iar daca nu pot sa plateasca pentru grija lor.



Adaugat de nicolescu tamara la data 2011-11-22, 18:16

Corect.Nu e firesc sa nu poti merge pe strada de teama haitelor agresive,Pacat ca s-a amanat situatia incat s-au inmultit bietele animale nevinovate.Dar nu trebuie sa ajungem sa iubim mai mult cainii decat oamenii



Adaugat de succesul la data 2011-11-22, 17:48

Bravo, macar atat sa faca guvernul asta. Ne-am saturat sa fim la discretia cainilor maidanezi!!!! Dupa al 2-lea razboi mandial trupele engleze au ramas cu o multime de munitie si a curatat Anglia de caini. Doar Romania nu este o stana!!! Bravo parlamentarilor!!!!!!!



Adaugat de NGIURUMEA la data 2011-11-22, 17:38

Bine ca macar s-au hotarat... le-a trebuit 3 ani sa dea o lege ... :( Cei mai suparati vofi cei care toti acesti ani au incasat o gramada de bani pe sterilizari-fantoma ... Daca nu suntem in stare sa gasim alta solutie ceva trebuie facut. Pe de alta parte nu mi se pare normal sa facem adaposturi si sa crestem caini cand sunt multe orfelinate in care mancarea este un lux.. Sa speram ca in curans se vor lua masuri si pentru cainii crescuti in apartamente ... Unii trebuie sa ne mutam pe luna ca lumea a cam luat-o razna...
gigi
Sunt niste biete fiinte pe langa om . Dar ...ne-au coplesit. Omul...cel inteligent, din Romania a ajuns la concluzia ca trebuie sa controlam inmultirea lor. Imi pare rau , tare rau de un catel din fata blocului meu, ne simpatizam, dar nu am ce-i face. In casa la mine nu il iau. Nu-i pot asigura o viata normala. REGRET !



Adaugat de gigi la data 2011-11-22, 17:27

Bine ca macar s-au hotarat... le-a trebuit 3 ani sa dea o lege ... :( Cei mai suparati vofi cei care toti acesti ani au incasat o gramada de bani pe sterilizari-fantoma ... Daca nu suntem in stare sa gasim alta solutie ceva trebuie facut. Pe de alta parte nu mi se pare normal sa facem adaposturi si sa crestem caini cand sunt multe orfelinate in care mancarea este un lux.. Sa speram ca in curans se vor lua masuri si pentru cainii crescuti in apartamente ... Unii trebuie sa ne mutam pe luna ca lumea a cam luat-o razna...



Adaugat de Pedro la data 2011-11-22, 17:24

Un maidanez mi-a lovit masina ,iar reparatia a costat 5563 lei.Norocul meu ca am asigurare casco,si nu am platit decit asigurarea initiala.Acesti tembeli asazisi iubitori de animale ar fi dispusi sa-mi plateasca ei paguba ?Sunt sigur ca nu ,ba mai mult ar fi foarte vocali sa ma acuze ca am ranit bietul animal.Bai dobitocilor, mai prosti decit dobitoacele,asazisi iubitori de animale,ati constientizat vreodata cite pagube,cita suferinta ,cita mizerie si cite vieti umane se pierd din cauza cainilor vagabonzi ?



Adaugat de Alex la data 2011-11-22, 17:24

Cine a votat asa o Lege,sa aiba parte de soarta pe care au pregatit-o acestor animale.Nu au facut nimic,practic,pentru rezolvarea problemei,iar acum,SE SPALA PE MAINI. Alex.



Adaugat de Ticolino la data 2011-11-22, 17:19

In sfarsit, ne apropiem si noi de tarile civilizate. Nu vom mai vedea pe strazi caini omorati de masini si cu matele insirate pe asfalt. E timpul sa inceapa amenajarea spatiilor virane pentru a scapa si de praf si noroi.



Adaugat de Nik la data 2011-11-22, 17:17

BRAVOOOOOOOO CRIMINALILOR, UCIGASI, BARBARI, ati rezolvat si asta !! Sa VA DEA DOMNUL, aceeasi soarta in prag de Sf. Sarbatori, voua si familiilor voaste !!! HUUUUU, incompetentilor.....JOS cu VOI !!!!!!!!!!!! ,, IESITI si voi "pe afara ", in tarile civilizate, poate asa mai invatati ceva, criminalilor !!!!!!!!!! Nu degeaba "CULTURA UNUI POPOR SE CUNOASTE DUPA FELUL CUM NE COMPORTAM CU ANIMALELE", halal TARA ...!!!!!!! Au dreptate...FRANTA< OLANDA, AUSTRIA< FINLANDA.....etc. ca NU NE VOR !!!!!!!! AU PERFECTA DREPTATE !!!



Adaugat de apocas la data 2011-11-22, 17:03

1. asta cu maidanezii comunitari a fost un deziderat al ceausestilor, motivul fiind - infometarea populatiei (de catre maidanezii care mancau ratiile umanoizilor). fara indoiala ca bunastarea va reveni in romania. 2. daca scrii tuciurii cu 3 de i sunt mai deschisi la culoare? 3. si daca tot veni vorba, dece nu se incepe eutanasierea cu minoritarii si nu cu comunitarii?



Adaugat de Sorin la data 2011-11-22, 17:03

sa va eutanasieze pe voi astia care sunteti de acord si pe mamele voastre care v-au facut ,ca oricum sunt niste javre imputite ele si voi nu bietii caini



Adaugat de un roman la data 2011-11-22, 16:59

Poate dragutii nostri de parlamentari, initiaza, dezbat şi votează o lege prin care ei, daca nu sunt revendicati de popor sa fie cipati, castrati sau eutanasiati, după caz, prin grija consiliilor locale. Solutia sterilizarii tuturor cainilor fara stapan ar fi solutia cea mai umana, avand in vedere ca noi oamenii ar fi trebuit sa invatam totusi ceva din neagra noastra istorie: nu ucide!



Adaugat de ss la data 2011-11-22, 16:42

SE APROPIE CRACIUNUL....asa ca aveti grija ce mancati...o toba, un lebar, un carnat.....ehe tata pe vremurile astea merge si-o fripturica latratoare



Adaugat de Oby la data 2011-11-22, 16:41

In sfarsit un pas spre normalitate... Nu sunt neaparat pentru eutanasierea lor, insa nu exista alta metoda pentru a asana orasele de acest flagel. Mai mici sanse de rabie, deci un lucru bun. Mai mici sanse ca micutii si batranii nostri sa fie sfartecati de haitele de caini vagabonzi, deci un lucru bun. Nu mai vorbesc de imbunatatirea imaginii in ochii turistilor care nu vor mai fi in pericol de a fi capsati pe strazile oraselor noastre. Si in plus, nimeni nu-i opreste pe iubitorii de caini vagabonzi sa-i revendice timp de 30 de zile. Insa in momentul in care-i revendica, ar trebui sa fie pusi sa-i vaccineze, sa le faca acte, medalion pentru intrarea in legalitate. La fiecare centru de ecarisaj, ar trebui sa existe aceste servicii. Daca vin "iubitorii" si revendica animalele doar pentru a le da din nou drumul pe strazi, legea nu este eficienta. Macar sa se faca controale la revendicatori dupa un timp de la revendicare, iar in cazul in care maidanezii nu mai sunt in posesie sa fie amendati pentru a se refinanta activitatea de ecarisaj.



Adaugat de Adrian la data 2011-11-22, 16:37

Sa dea domnu sa fiti voi eutanasiati nu bietele animale....au ajuns in halu asta sa muste lumea pentru ca voi sunteti niste inapti....si ii intaratati...voi ii bateti fara sa va faca cv....ca vin sa va miroasa repede aruncati cu o piatra sau ii loviti....Imi este rusine sa ma numesc ROMAN...HUO



Adaugat de Adrian la data 2011-11-22, 16:35

Sa dea domnu sa fiti voi eutanasiati nu bietele animale....au ajuns in halu asta sa muste lumea pentru ca voi sunteti niste inapti....si ii intaratati...voi ii bateti fara sa va faca cv....ca vin sa va miroasa repede aruncati cu o piatra sau ii loviti....Imi este rusine sa ma numesc ROMAN...HUO



Adaugat de emailv la data 2011-11-22, 16:10

Voi cei car sustineti eutanasierea cainilor sunteti viitori criminali. Ar trebui sa fii arestati inainte sa comiteti crime. Sunteti in stare sa va ucideti si proprii copii.
George
Hai nu zau! Juri tu cu mana pe inima? :))) Ce ineptii poti spune. Noi astia care vrem sa sacapam de javrele astea ne-am dori sa scapam si de javrele de oameni ca voi. Dar nu cred ca ai cum sa intelegi. Lipsa de la etajul superior nu va ajuta deloc.



Adaugat de yesyesyes la data 2011-11-22, 16:08

YES!!! In sfarsit, sa scapam odata de ei si poate cu ei scapam si de "dragii" iubitori de caini vagabonzi :D Vin sa va ajut????



Adaugat de George la data 2011-11-22, 16:04

Voi cei car sustineti eutanasierea cainilor sunteti viitori criminali. Ar trebui sa fii arestati inainte sa comiteti crime. Sunteti in stare sa va ucideti si proprii copii.



Adaugat de bumbu la data 2011-11-22, 15:56

Da!!! Deacord.Dar nu cu eutanasierea animalelor.Ci cu eutanasierea tuturor hotilor din parlament,violatorilor,pestisorilor,celor care-si bat sotiile si copii.Dar pe noi cei"UMANI" cand gresim ci ne eutanasiaza?Va tot plangeti ca fac caca dar unde sa-si faca si ei nevoiele?Sunt agresivi?Dar v-ati intrebat vreodata de ce?Ptr ca noi suntem mai agresivi decat ei!!!Mai bine ar aproba alte legi mult mai importante.Cum ar fi adoptia!!Si multe altele...
Dana
esti penala draga Dana. traiti ca in evul mediu si ganditi la fel! ar trebui sa eutanasieze si creierele celor ca voi!



Adaugat de deea la data 2011-11-22, 15:54

Glumiti nu?cum se pot numii oameni cei care au aprobat trimiterea la moarte unor animale fara aparare!cine le da acest drept?despre ce dracu mizerie vorbiti?dar ceea ce fac aurolacii si oamenii fara adapost pe strazi nu vedeti?haideti sa i eutanisiem si pe ei,ca nici ei nu se duc la wc,si ei iti dau in cap pe strada!altceva nu voteaza in parlament?dracu sa i ia de senili!



Adaugat de Silviu la data 2011-11-22, 15:52

Nu va lasam! :D Si... apropo, n-am sesizat nicio gluma.
Cruella
De parca ar conta parerea ta !!! Si cum faci tu sa te opui la vointa unei intregi comunitati locale , decisa prin consultare, referendum, etc?!



Adaugat de Alexa la data 2011-11-22, 15:48

Sa se voteze in parlament si obligatiile posesorilor de caini de companie, ca sunt pline strazile si aleile din parcuri de mizeria acestora.



Adaugat de Gica la data 2011-11-22, 15:45

Daca ii eutanasiaza sa faca sapun din ei, sa-l cumpere babele si toti mizerabilii care se opun masurii, dar in acelasi timp nu si-ar asuma careva raspunderea de a lua un catel in casa. (frate al unei persoane muscate de o haita pentru ca...era imbracat obscen) Sa va eutanasieze si lipsa de educatie si de respect civic taranilor. Ce-ar fi sa nu va mai c_cati atat pe voi cu niste caini (care sunt ai statului la urma urmei), si sa militati pentru salvarea unor milioane de copii care mor de foame.



Adaugat de Cruella la data 2011-11-22, 15:44

Nu va lasam! :D Si... apropo, n-am sesizat nicio gluma.



Adaugat de Dana la data 2011-11-22, 15:44

Da!!! Deacord.Dar nu cu eutanasierea animalelor.Ci cu eutanasierea tuturor hotilor din parlament,violatorilor,pestisorilor,celor care-si bat sotiile si copii.Dar pe noi cei"UMANI" cand gresim ci ne eutanasiaza?Va tot plangeti ca fac caca dar unde sa-si faca si ei nevoiele?Sunt agresivi?Dar v-ati intrebat vreodata de ce?Ptr ca noi suntem mai agresivi decat ei!!!Mai bine ar aproba alte legi mult mai importante.Cum ar fi adoptia!!Si multe altele...



Adaugat de Cristian la data 2011-11-22, 15:40

E foarte bine. Am ajuns sa nu mai iesim pe strada in cauza cainilor. Cei care sunt impotriva sa spunan ce tara mai sunt atatia caini vagabonzi.
xxx
niciuna!
nico
Datorita specificului serviciului meu, circul si stau destul de mult prin majoritatea tarilor europene. Asa ca pot raspunde in cunostinta de cauza : intradevar, in niciuna! Dar cu o corectie totusi : nu "atatia caini vagabonzi" ci deloc caini vagabonzi pe strada!



Adaugat de Ilie la data 2011-11-22, 15:37

...decat sa ne plangem tot timpul ca babele,sa stabilim o data,si populatia care este im-potriva actului barbar votat in parlament,sa iese in strada...nu strigam nimic,decat ucigasilor....!!!!...si atunci vom reusii sa-i mai trezim pe acesti ,,parlamentari'',care-si fac de cap...!!!...RUSINE...!!!
nicu
Doamne cum unii judeca cu....xxx, De ce nu se gandesc "acesti unii"si la oameni cu aceiasi compasiune ca la maidaanezi? DE CE NU ZIC NIMIC de copii muscati si desfigurati de acesti maidanezi? Dar ce nu zic nimic acesti "ocrotitori"de oamenii omorati de cainii vagabonzi????



Adaugat de Tinel la data 2011-11-22, 15:36

...decat sa ne plangem tot timpul ca babele,sa stabilim o data,si populatia care este im-potriva actului barbar votat in parlament,sa iese in strada...nu strigam nimic,decat ucigasilor....!!!!...si atunci vom reusii sa-i mai trezim pe acesti ,,parlamentari'',care-si fac de cap...!!!...RUSINE...!!!
nicu
Din pacate pentru voi, sunteti mult prea putini! Asa cum reamintea cineva mai jos, conform unui sondaj facut de Realitatea TV , cam 15% ! Si emisiunea aia am vazut-o si eu! Cred ca exact de asta nu va place ideea, in esenta extrem de democratica , de consultare a comunitatilor locale!



Adaugat de Grigore la data 2011-11-22, 15:32

Sa li se dea si lor dupa inima si sufletul lor ! Probabil ca, dupa o "consultare" de forma Consiliile Locale se vor lacomi la banii pentru eutanasiere - in loc de injectie letala administrata de un veterinar vor folosi o ranga minuita de idiotul satului - si asa ne vom face de ris in fata lumii. Ciinii nu mai exista astazi in stare salbatica, maidanezii fiind cei mai indreptatiti reprezentanti ai speciei lor. Caricaturile realizate de oameni prin selectie sint viciate ca amterial genetic, insa ne inversunam sa distrugem exact partea viguroasa a speciei. Si in numele acelei selectii mii si zeci de mii de exemplare sint abandonate pe domeniul public, aceasta fiind principala sursa de inmultire a maidanezilor. Gradul de civilizatie al unei societati se apreciaza dupa atitudinea fata de femeie si fata de animale. Cu cit sintem mai aproape de salbaticie cu atit acest doua categorii o duc mai rau . Sa primim fiecare ce meritam: parlamentarii pentru ca nu-si dau seama sau nu le pasa de ceea ce fac iar noi pentru ca ii alegem si ii lasam sa isi bata joc de tot ce e in jurul lor !
milud
Deci consultarea comunitatilor locale nu este buna ! Niste prosti pe acolo ! Ce stiu ei ce e corect si ce nu ? Noroc cu o mana de super inteligente , care fiind detinatorii adevarului absolut , ne vor lumina si pe noi! Lasand gluma la o parte, voi ce ati facut mincinosilor ? Dar concret, nu vorbe ! Nu exista nici in statisticile oficiale nici chiar in cele ale ONG-urilor un singur caz macar de adapost facut si intretinut ulterior din banii asa zisilor iubitori de animale! Ei stiu doar sa dea sfaturi si sa traseze obligatii pentru altii ! Asa ca, mai lasati-ne !



Adaugat de nicu la data 2011-11-22, 15:23

...decat sa ne plangem tot timpul ca babele,sa stabilim o data,si populatia care este im-potriva actului barbar votat in parlament,sa iese in strada...nu strigam nimic,decat ucigasilor....!!!!...si atunci vom reusii sa-i mai trezim pe acesti ,,parlamentari'',care-si fac de cap...!!!...RUSINE...!!!



Adaugat de nico la data 2011-11-22, 15:23

E foarte bine. Am ajuns sa nu mai iesim pe strada in cauza cainilor. Cei care sunt impotriva sa spunan ce tara mai sunt atatia caini vagabonzi.
xxx
niciuna!



Adaugat de xxx la data 2011-11-22, 15:17

E foarte bine. Am ajuns sa nu mai iesim pe strada in cauza cainilor. Cei care sunt impotriva sa spunan ce tara mai sunt atatia caini vagabonzi.



Adaugat de Cosmin la data 2011-11-22, 15:07

Nu va asculta nimeni :-( .....



Adaugat de Tudor la data 2011-11-22, 14:58

CRIMINALILOR! VOI CEI DIN GUVERN SUNTETI CAINI FARA DE STAPAN! PE VOI AR TREBUI SA VA EUTANASIEZE! Cainii sunt animale nobile....mult mai miloase decat oamenii!Voi depasiti orice limita de cruzime! Si tot voi sunteti de vina ca suntem muscati, atunci cand suntem.....
ANGIE
Proasta familiei, legea a fost votata de Parlament, Guvernul nu prea are legatura ! Si explica-ne si noua cat de miloase au fost javrele agresive care l-au omorat pe bietul turist japonez, pe femeia din Constanta si multe, multe, alte cazuri! Sau zecile de mii de oameni muscati anual in Bucuresti , desigur, ei sunt de vina nu cainii cei milosi! De ce am eu senzatia ca esti complet idioata?



Adaugat de NENTO la data 2011-11-22, 14:55

Mai oameni buni ,legea spune clar ca daca in 30 de zile decand ti-a ridicat cainele de pe strada, de langa bloc etc. si tu cetatean milos si iubitor de animale îi simti lipsa te duci si-l revendici ,dar din momentul acela îl ai în întretinere personala nu-l mai poti lasa pe strada sau îl dai la un O.N.G care se ocupa de cainii maidanezi să aiba ei gija de el cu ajutorul tau financiar daca iti convine ,de ce sa suportam cu totii cazarea cainilor ,sterilizarea lor ,hranirea lor eu asa inteleg legea ,asta fiind un prim pas in a fi si noi in randul tarilor civilizate ,apoi vor fi stransi si aurolacii ,cersetorii si asa mai departe dar cu rabdare voi chiar credeti ca Marinescu si cu Vadim sunt mari iubitori de animale ,cauta capital electoral sa vad si eu unul din astia ca au si in casa o pasare ,un pisoi aiurea invrajbesc oamenii pai sa fi luat eu cu mine 10,sau 15 persoane cand intr-o duminica a trebuit sa merg cu o cunostiinta muscata de cainele curtii culmea pe care îl hranise si sa o duc la spital la colentina si dupa aia la chirurgie ca avea o rana mare si cate cazuri stiu ,mie mi s-a întîmplat asta vara am trecut pe langa un parc si dintr-o data din niste tufe a aparut pe la spate si m-a muscat parsiv ,sunt prea multi asta e realitatea iar vina tot noi o avem .



Adaugat de eu la data 2011-11-22, 14:53

NENOROCITILOR! UCIGASILOR! NOI CAND URMAM? DUPA EXTERMINAREA PRIETENILOR NOSTRI? CE ADAPOSTURI? ALEA ERAU ADAPOSTURI? LAGARE DE EXTERMINARE PUTETI SPUNE! CE EUTANASIERE? DATI PRILEJUL TUTUROR CRIMINALILOR SA-SI FACA DE CAP CU NISTE SUFLETE NEVINOVATE!!! RUSINE IMBECILILOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cb
tu urmezi repede . cred ca o sa te duci in raiul cainilor . sa inveti sa latri pana atunci .



Adaugat de eu la data 2011-11-22, 14:52

se scrie tuciuriii , cu 3 i . in ce clasa esti ????



Adaugat de cb la data 2011-11-22, 14:50

NENOROCITILOR! UCIGASILOR! NOI CAND URMAM? DUPA EXTERMINAREA PRIETENILOR NOSTRI? CE ADAPOSTURI? ALEA ERAU ADAPOSTURI? LAGARE DE EXTERMINARE PUTETI SPUNE! CE EUTANASIERE? DATI PRILEJUL TUTUROR CRIMINALILOR SA-SI FACA DE CAP CU NISTE SUFLETE NEVINOVATE!!! RUSINE IMBECILILOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Adaugat de Dan la data 2011-11-22, 14:49

Siiiigurrrrr! De caini te-au scapat deputatii. De hoti, pungasi, violatori, criminali, cersetori etc sper ca o sa ne scapi tu. Asta ca sa circulam si noi linistiti pe strazi, nu numai tu! Noroc ca nu-s multi ca tine!
Mih
Ceace este insa sigur este ca acesti farisei, care doar traseaza altora sarcini, sunt si mai putini ! In Martie-Aprilie Realitatea TV a facut un sondaj printre bucuresteni si au dat pe post rezultatele : aproape 65% din cei intervievati au fost pentru eutanasiere, cam 15% pentru castrare , iar restul nu au avut o opinie clara!



Adaugat de eu la data 2011-11-22, 14:48

CRIMINALILOR! VOI CEI DIN GUVERN SUNTETI CAINI FARA DE STAPAN! PE VOI AR TREBUI SA VA EUTANASIEZE! Cainii sunt animale nobile....mult mai miloase decat oamenii!Voi depasiti orice limita de cruzime! Si tot voi sunteti de vina ca suntem muscati, atunci cand suntem.....
ANGIE
cainii sunt animale nobile , e adevarat , jigodiile nu . confunzi cainele cu jigodiile rapanoase care deverseaza sute de tone de fecale anual pe strazile orasului - fa calculul , daca nu ma crezi. musca mii de oameni , si ocazional mai sunt si ceva oameni ucisi - nu multi , doar 2-3 pe an..............



Adaugat de gabriela la data 2011-11-22, 14:48

Am avut un caine la blocul nostru care era un fel de bona pentru toti copii scarii: pe fiecare in parte ii conducea in fiecare dimineata pana in statia de autobuz iar in orele de joaca se incingeau niste partide de fotbal sau alte jocuri copilaresti in care Bossica era inclus ca partener egal!!! Nu mai spun ca cei care scormoneau prin gunoaie sau "tuciurii" nu erau bine veniti... Nimeni nu l-a invatat sa faca asta si il iubeam odata in plus pentru grija si iubirea lui neconditionata si pentru sentimenul ca puii nostri aveau un plus de siguranta cand se jucau in parcul din fata blocului. Intr-o zi l-au luat hingherii si, desi ne-am dus imediat sa-l cautam, nu l-am mai gasit... Desi au trecut mai bine de 10 ani de atunci, toti ni-l amintim cu drag si cu tristete. Pana oamenii nu vor fi responsabili in ceea ce-i priveste, vom avea pe constiinta sufletele lor nevinovate. Toti spunem ca Guvernul trebuie sa faca dar noi? noi ce facem (concret) pentru ei?? Cati din posesorii de caini nu-i lasa sa faca pui dupa care ii abandoneaza pe langa blocuri in ideea ca se va gasi cine sa-i hraneasca? In strainatate cainii fara stapan sunt dusi in adaposturi in care sunt evaluati apoi dati spre adoptii sau eutanasiati (cei agresivi). Poate un program de sterilizare gratuit, extins si in sate si in orase, ar mai reduce din numarul lor. Nu sunt de acord cu eutanasierea decat a exemplarelor agresive. Cat priveste rahateii de pe strada - sa fim seriosi!!! Ati vazut vreodata vreun proprietar de caine (care si-a scos exemplarul sa-si faca nevoile afara) sa stranga mizeria lasata de cainii lor? Daca nu se vor aplica amenzi usturatoare pt. asta vom calca mult si bine in murdarie.



Adaugat de antidogul la data 2011-11-22, 14:45

nu e o solutie sa fie zeci de mii de caini pe strazi. e clar ca dupa lasarea intunericului numai ai curaj sa mergi pe jos sau sa faci jogging prin cartier , este exact ca in jungla , poate mai periculos . Niste prieteni straini ma intrebau daca e adevarat ca umbla cainii liberi prin bucuresti..... fara covrigi in coada , insa . Dimineata trebuie sa faci slalom printre rahati , seara te uiti in urma sa nu te inhate parsiveste de picior.....am deprins niste reflexe de animal vanat.



Adaugat de Una la data 2011-11-22, 14:45

Pentru bucuresteni. Stati linistiti! Stiti cati angajati are serviciul de ecarisaj? Ha-ha!



Adaugat de ANGIE la data 2011-11-22, 14:45

CRIMINALILOR! VOI CEI DIN GUVERN SUNTETI CAINI FARA DE STAPAN! PE VOI AR TREBUI SA VA EUTANASIEZE! Cainii sunt animale nobile....mult mai miloase decat oamenii!Voi depasiti orice limita de cruzime! Si tot voi sunteti de vina ca suntem muscati, atunci cand suntem.....



Adaugat de lanton la data 2011-11-22, 14:44

Sa li se dea si lor dupa inima si sufletul lor ! Probabil ca, dupa o "consultare" de forma Consiliile Locale se vor lacomi la banii pentru eutanasiere - in loc de injectie letala administrata de un veterinar vor folosi o ranga minuita de idiotul satului - si asa ne vom face de ris in fata lumii. Ciinii nu mai exista astazi in stare salbatica, maidanezii fiind cei mai indreptatiti reprezentanti ai speciei lor. Caricaturile realizate de oameni prin selectie sint viciate ca amterial genetic, insa ne inversunam sa distrugem exact partea viguroasa a speciei. Si in numele acelei selectii mii si zeci de mii de exemplare sint abandonate pe domeniul public, aceasta fiind principala sursa de inmultire a maidanezilor. Gradul de civilizatie al unei societati se apreciaza dupa atitudinea fata de femeie si fata de animale. Cu cit sintem mai aproape de salbaticie cu atit acest doua categorii o duc mai rau . Sa primim fiecare ce meritam: parlamentarii pentru ca nu-si dau seama sau nu le pasa de ceea ce fac iar noi pentru ca ii alegem si ii lasam sa isi bata joc de tot ce e in jurul lor !
milud
Nu cred ca spus nimeni sa eutanasieze femeile :-P



Adaugat de Boris la data 2011-11-22, 14:43

Pentru cea care semneaza Andreea ATONESCU: mai femeie biciclista daca te-ar fluiera si te-ar alerga cativa bipezi ti-ar place cu siguranta. Cat despre rahatii de pe strada, ai dreptate sunt tot ai BIPEZILOR din care si tu faci parte. Cainii nu latra pe oricine. La tine simt un miros mai aparte. Ia, vezi, controleaza-te ! Ceva nu este regula !
IONUT
Mitocan!
Andreea Antonescu
Nici tie nu ti-ar strica un control, mitocane ! Dar la cap, in cazul tau!



Adaugat de lanton la data 2011-11-22, 14:43

Corect pe termen scurt este singura masura de a reduce drastic numarul cainilor comunitari da ei sunt nevinovati dar altfel nu se poate. Ulterior se pot lua masuri de sterilizare.



Adaugat de Nicole la data 2011-11-22, 14:40

Mie mi se pare foarte corect si democratic ca fiecare comunitate locala sa poata hotara pentru zona ei. Cu ce drept vor unii sa le impuna sa gandeasca la fel ca ei? Asta numai la nenorocitii de comunisti era valabil!



Adaugat de milud la data 2011-11-22, 14:38

Sa li se dea si lor dupa inima si sufletul lor ! Probabil ca, dupa o "consultare" de forma Consiliile Locale se vor lacomi la banii pentru eutanasiere - in loc de injectie letala administrata de un veterinar vor folosi o ranga minuita de idiotul satului - si asa ne vom face de ris in fata lumii. Ciinii nu mai exista astazi in stare salbatica, maidanezii fiind cei mai indreptatiti reprezentanti ai speciei lor. Caricaturile realizate de oameni prin selectie sint viciate ca amterial genetic, insa ne inversunam sa distrugem exact partea viguroasa a speciei. Si in numele acelei selectii mii si zeci de mii de exemplare sint abandonate pe domeniul public, aceasta fiind principala sursa de inmultire a maidanezilor. Gradul de civilizatie al unei societati se apreciaza dupa atitudinea fata de femeie si fata de animale. Cu cit sintem mai aproape de salbaticie cu atit acest doua categorii o duc mai rau . Sa primim fiecare ce meritam: parlamentarii pentru ca nu-si dau seama sau nu le pasa de ceea ce fac iar noi pentru ca ii alegem si ii lasam sa isi bata joc de tot ce e in jurul lor !



Adaugat de Olga la data 2011-11-22, 14:34

Ce aproape e ziua cand cineva ii va da foc Parlamentului...
Annm
S-ar putea ! Dar inainte de asta s-ar putea sa li se dea foc la prosti sau proaste ca tine!



citeste ultimele comentarii adaugate pe site






Alte Stiri

Cele mai citite azi

















Kunden Broker



Ultima Ora

14:44 Donatiile de campanie pentru partide au depasit 2 milioane euro, USL cumuleaza aproape jumatate

Donaţiile de campanie pentru alegerile locale au atins, la două săptămâni ...

14:08 Macovei: Ponta sa demisioneze, a creat o schema cu premeditare pentru a-i scapa pe USL-isti

Vicepreşedintele PDL Monica Macovei a cerut, vineri, demisia premierului Victor Ponta pe motiv ...

13:39 Directorul Spitalului "Dimitrie Gerota" din Bucuresti, Doru Badescu, a fost numit sef al CNAS

Directorul general al Spitalului de Urgenţă "Dimitrie Gerota" din Bucureşti ...

13:33 Basescu il numeste pe Funeriu in locul lui Turcan in Consiliul de conducere al ICR

Preşedintele Traian Băsescu l-a numit, vineri, pe Daniel Funeriu în locul lui Valeri ...

13:27 Trafic aerian record pe cele doua aeroporturi din Bucuresti la finala Europa League 2012

Aeroporturile Henri Coandă Bucureşti (Otopeni) şi Aurel Vlaicu (Băneasa) au &ici ...

13:05 Sute de gospodarii au fost inundate in intreaga tara

Un număr de 15 localităţi din judeţul Bacău au fost afectate de inundaţ ...

12:50 IGPR: Gregorian Bivolaru nu se mai afla in Suedia

Liderul MISA, Gregorian Bivolaru, judecat pentru perversiune sexuală, act sexual cu un minor &# ...

12:10 Emisiile radioactive de la Fukushima, echivalente cu o sesime din cele de la Cernobil - TEPCO

Compania de electricitate japoneză Tokyo Electric Power (TEPCO) a publicat joi o nouă eval ...

12:01 OTV poate emite pana la 1 aprilie 2013, daca pana atunci nu se termina procesele dintre CNA si post

OTV poate să funcţioneze până la 1 aprilie 2013, dacă până atun ...

11:35 Gorj: Ancheta a Colegiului Medicilor dupa ce o gravida a murit in urma unei operatii

Colegiul Medicilor din Gorj va declanşa o ancheta in cazul unei femei insarcinate in tr ...










Bancul Zilei

De ziua unui vames, colegii se sfatuiesc ce cadou sa-i faca. - Hai ...


Poza Zilei

Ai conduce asa ceva?


Clipul Zilei

Gafa jurnalistica: Furtuna de nisip la malul marii


Horoscop Zilnic

Berbec

Taur

Gemeni

Rac

Balanta

Leu

Fecioara

Scorpion

Capricorn

Sagetator

Varsator

Pesti


Subiecte HOT


















Anunturi ImobiliareOferte TuristiceScoala Romaneasca | jocuri online UTILE: Taguri | Cautari | index tv | index | calendar | ieri | azi | imobiliare | horoscop zilnic |

SUBIECTE HOT: Frumusetea in aceasta primavara: Cum sa te machiezi si ce sa porti | Cum sa obtii un abdomen perfect plat | Cele mai bune si cele mai rele alimente pentru digestie | Louis Vuitton, noua colectie de genti "Epi is magic" | Ce cred barbatii despre culoarea rujului tau | Cea mai mare teama a femeilor? Sa fie vazute fara machiaj | Extrem? Dieta KEN: slabeste cu un tub nazal si doar lichide timp de zece zile | Exercitiile fizice necesare oricarei femei
HOROSCOP: Horoscop zilnic: Horoscop zilnic | Horoscop saptamanal | Horoscopul primaverii | Horoscop Berbec Horoscop Taur Horoscop Gemeni Horoscop Rac Horoscop Leu Horoscop Fecioara Horoscop Balanta Horoscop Scorpion Horoscop Sagetator Horoscop Capricorn Horoscop Varsator Horoscop Pesti
Download: download internet explorer 10 | Download Yahoo Messenger 10 | Download WinRar 4 | Download Firefox 4


Maidanezii pot fi eutanasiati. Legea a fost adoptata! CUM COMENTATI?