De ce respinge USL varianta guvernului de uniune nationala: speranta unui PDL sub 20% in caz de anticipate Stiri.rol.ro


Adaugat: Marti, 07 februarie


De ce respinge USL varianta guvernului de uniune nationala: speranta unui PDL sub 20% in caz de anticipate
USL nu sustine instalarea niciunui nou guvern, indiferent daca este tehnocrat sau de uniune nationala. Atat PSD, cat si PNL sunt interesate de declansarea anticipatelor, tocmai de aceea validarea de catre Opozitie a unui guvern contrazice tocmai ideea de anticipate, a declarat purtatorul de cuvant al PNL, Mihai Voicu.

 

Intrebat daca reprezentantii USL ar putea lua in calcul eventualiatatea sprijinirii infiintarii unui guvern de uniune nationala care sa organizeze alegeri anticipate, Voicu a apreciat ca ideea in sine se contrazice cu ideea de alegeri anticipate.

"Nu este nevoie sa discutam un astfel de scenario pentru ca orice ipoteya de guvern, fie el tehnocrat fie de uniune nationala se contrazice cu ideea de anticipate. Noi suntem pentru alegeri anticipate, nu pentru alegerea unui guvern. A oricarui fel de guvern", a completat Voicu.

El a dat asigurari ca in sedintele USL de astazi, problema participarii la guvernare nu a fost luata in discutie, nefiind considerata o solutie pentru declansarea anticipatelor.

Potrivit unor surse politice, in sanul PDL s-ar fi discutat si posibilitatea venirii cu o oferta de guvern de uniune nationala catre liderii USL.

"Tot pe surse va comunic ca noi suntem pentru anticipate", a comentat, mustacind ironic, pentru EVZ, si liderul PNL, Crin Antonescu.

Sperantele USL: Anticipate si un PDL la 18%

Conform unor surse participante la sedinta USL, atat Victor Ponta , cat si Crin Antonescu cred ca prin blocarea oricarei tentative de validarea in Parlament a unui nou Guvern, imaginea PDL ca partid , va avea de suferit.

"Ei se lauda acum ca vor lua la alegeri peste 20%. Daca viitorul guvern va pica de doua ori in Parlament, se vor trezi la 17-18%", au declarat, pentru EVZ, surse din conducerea PNL.

De altfel, in timpul sedintei USL, cei doi lideri USL au facut glumite pe seama modului in care PDL gestioneaza situatia numirii unui nou premier.

Anuntul numirii lui Catalin Predoiu, fost liberal, ca prim-ministru interimar a smuls o exclamatie ironica de pe buzele lui Antonescu: "Nici nu ar mai trebui sa mergem azi la Cotroceni", ar fi spus el, facand aluzie la stilul sefului statului de a lua decizii inainte dea se consulta cu partidele politice.



» vezi articolul original


sursa:


 






  • Taguri:


Comentarii

Adaugat de stelian la data 2012-02-12, 1:13

Boc si-a dat demisia asa cum au dorit cei din USL. Acum a fost numit Ungureanu care inteleg ca ar fi un tip destept. Dar aseara urmaream la televizor cum Antonescu mai avea putin si dadea in apoplexie iar Ponta tacea ca prostul. Si toate astea doar pentru ca mai trebuie sa astepte inca 60 de zile ca sa puna mana pe ciolan. Erau transfigurati ca sunt tratati ca niste gunoaie ( cum de altfel sunt, fara suparare). Ungureanu a fost destul de bun sa fie PNL-ist cand le-a convenit lor dar nu mai este bun acum. Acesti bipezi ( Antonescu si Ponta) se gandesc la popor si la binele nostru sau cum sa puna mana mai repede pe ciolan si sa-si scape gasca de dosarele de la procuratura? Nu pot spune de ce Ungureanu nu e bun dar exclud din capul locului orice propunere pentru acest post. Acelasi lucru au facur si cu ceva timp in urma cand Basescu a facut niste nominalizari ptr postul de PM , propuneri refuzate de opozitie, dupa care Basescu l-a propus pe Boc ( din nou!). Iar opozitia a "urlat" din toti plamanii ca Basescu e de vina. De vina sunt ei ca nu se gandesc decat la ciolan si la binele lor. Eu sunt de acord cu alegeri anticipate ( daca asa doreste clasa politica) dar cu un amendament : toti, fara exceptie, care au facut parte din politica sa nu mai aiba dreptul sa candideze! Urmatoarele alegeri vor fi un balci in conditiile in care Dan Diaconescu creste in sondaje precum aluatul. Oricum, de bine pentru noi nu cred ca putem vorbi.
alice
Spui tu : " Eu sunt de acord cu alegeri anticipate ( daca asa doreste clasa politica) " . Cea mai mare greseala si mai ales o intelegere eronata a democratiei. Clasa politica ar trebui sa fie de acord cu ce spun cetatenii. Sunt in multe privinte de acord cu tine . Nu le voi enumera ,dar voi enumera punctele in care NU sunt: 1) Nu prea exista dosare la procuratura sau cele care sunt ,sunt "subtiri". 2) BASESCU a refuzat numirea unui prim ministru in 2009 cind se facuse dovada majoritatii PNL+PSD+ PC, (buna sau rea cum era)si apoi l-a coptat pe Oprea ,pe cel pe care il categorisise ca SEF AL MAFIEI PERSONALE A LUI BOMBONEL . A incropit o majoritate pe care la motiunile de cenzura trebuia sa o lege cu lanturi in banci ca sa nu aiba surprize. Asta e democratia pentru care au murit oameni? Eu zic ca NU !P.S. Oare de ce romanii sunt asemeni elefantului " prind greu si uita repede"? Oare de ce uitam ca BASESCU a fost coleg de partid cu ILIESCU ? Oare de ce uitam ca BASESCU a fost ministru in guvernul CDR 96-2000 . Oare de ce uitam ca toate scandalurile au inceput de la CHIORUL asta? Oare de ce uitam ca privatizarea Petrom a fost angajata i 98 de BASESCU? Pe unde a fost el a fost numai scandal .De asta de ce nu vorbeste nimeni? Si CHIORUL este la fel cu ceilelti. Isi dadu el casuta in Mihaileanu? Da. Isi facu odrasla europarlamentar? Da. Sta pe o caruta mare de bani? Da. Vinovat cu FLOTA? DA .Si atunci intradevar ne intrebam : "eu cu cine votez monser?



Adaugat de stelian la data 2012-02-12, 0:30

nu am de spus decat cateva cuvinte si anume: peste 10 ani cred ca o sa se faca lumina in guvernarea Boc si abia atunci o sa vada lumea efectul masurilor dure luate acum si o sa traga concluziile si o sa judece asa ca nu i-mi ramane decat sa spun ca Ponta si Antonescu = mascarici politici si niste marionete de prima mana...mi-e scarba de ei.
solomon
Si mie mi-e scarba de asemenea specimene. Culmea este ca membrii de partid ii sustin; niciunul nu judeca decat cu capetele infierbantate a acestor doi mascarici. Pai daca ajunge USL la putere, Voiculescu si altii ca el scapa de urmariri penale, tara ce conteaza, doar bogatii lor s-o duca bine si sa-si faca mendrele.
cuci
Care urmariri penale fratilor ca ele nu sunt nici incepute ? de ce ? Pentru ca Voiculescu stie tot atitea despre Basecu cit stie acesta despre el. Daca era altfel credeti-ma Voiculescu era la puscarie. Sunteti doar niste bieti naivi. Tarii asteia i se intipla ce i se intimpla pentru ca e o tara de naivi in care 8% cred un CHIOR iar 65% cred o uniune politica. Problema mare este ca in ticalosia lor nu exista diferentele din sondaje . Sunt egale sau aproximativ egale . Totusi eu inclin sa cred ca CHIORUL este cel mai ticalos.



Adaugat de stelian la data 2012-02-12, 0:23

nu am de spus decat cateva cuvinte si anume: peste 10 ani cred ca o sa se faca lumina in guvernarea Boc si abia atunci o sa vada lumea efectul masurilor dure luate acum si o sa traga concluziile si o sa judece asa ca nu i-mi ramane decat sa spun ca Ponta si Antonescu = mascarici politici si niste marionete de prima mana...mi-e scarba de ei.
solomon
Subscriu la acest comentariu al d-lui Solomon,ptr. ca in putine cuvinte spune foarte multe pe cand altii,nu vreau sa dau nume,vorbesc mult si nu spun nimic!PS.S-au luat cateva masuri grele ptr. noi toti dar daca nu ar fi fost luate cred ca ajungeam rau de tot! Apreciez comentariu lui ALEGATOR!
Mircea
Mai mult decit a subscrie ,va puteti si pupa. Gura va miroase la fel , a rahat portocaliu.



Adaugat de stelian la data 2012-02-12, 0:21

Dar de ce vrea USL alegeri anticipate ? Fiindca cineva , probabil ca Alin Teodorescu care e platit de Vantu, le-a facut niste sondaje care sa-i avantajeze, si asa de avantajoase pt. USL, le-a facut , ca si ei au ajuns sa creada in ele. Dar de ce oare sa aiba ei asemenea sondaje ? - pt. ca n-au decat sloganuri: Jos unul, Jos altul; - pt. ca lipsesc de la serviciu(Parlament) pe f.f.multi bani ai nostri - pt. ca scot oamenii , unii amararati, in strada pe care-i platesc cu 50 lei /zi si in loc de democratie vor anarhie; Pt. aceasta au asemenea sondaje ? Bravo romani, daca sunt cumva reale , asa societate ne trebuie noua ?
alegator
Gresit , nu USL vrea alegeri anticipate . Le vrea tara, pentru ca sondajele spun : PDL are 12% UDMR 4% iar UNPR nimic. Basescu ? Aici e mai grav ,8% Crede cineva ca un guvern care are 16-18% ,sustinere populara mai poate fi credibil? Hai sa fim seriosi ,chiar si voi postacii portocalii . Voi nu vedeti ca PDL nici nu mai are curajul sa comande sondaje? Pentru cei care contesta vreau sa imi dati si mie ultimul sondaj comandat de PDL !



Adaugat de mda la data 2012-02-07, 23:37

nu am de spus decat cateva cuvinte si anume: peste 10 ani cred ca o sa se faca lumina in guvernarea Boc si abia atunci o sa vada lumea efectul masurilor dure luate acum si o sa traga concluziile si o sa judece asa ca nu i-mi ramane decat sa spun ca Ponta si Antonescu = mascarici politici si niste marionete de prima mana...mi-e scarba de ei.
solomon
Vor fi distrusi amandoi sa afle ca nu sunt pe placul unui individ care scrie "i-mi". Nu exista nici o situatie in care "imi" se scrie cu cratima, acesta nefiind sau/s-au; ati/a-ti ... Gramatica strica reputatia! Cum naiba veniti sa va dati cu parerea despre chestiuni politice, economice, cand voi nici nu stiti sa scrieti in limba materna? Pe cine ar putea influenta parerea unor indivizi care nici macar sa invete sa scrie n-au fost in stare? Va obositi degeaba, nimeni nu va ia in seama!



Adaugat de MAR cica la data 2012-02-07, 21:35

cei doi PROSTANACI spera ca vor fi alesi ei daca ar fi alegeri anticipate !..cat mai repede ....pe fondul nemultumirii unora....ha ! deoarece in viitorul apropiat,sper , se vor vedea si rezultatele sacrificiilor noaste !nu ale lor '''ei fac greva dar incaseaza "onorariile"(salarii,diurne..etc).....iar oamenii isi vor da (poate) seama(sper) cine si ce a facut!......sunt ca HOTII "de toamna" care vin si fura recoltele taranilor de pe camp trudite -nu mai ei stiu cat de greu(noi)....DAR......aceasta arata ca uselistii stiu prea bine ca BOC a facut bine ce a facut si forteaza acum pentru ca rezultatele ...sa si le insuseasca ei!... NESIMTIII !!! NEMERNICIII!... MI-E SCARBA DE EI ! sper ca si cei care mai au "indoieli"sa isi deschida bine "mintea" si sa se gandeasca la VIITOR, la COPII !...nu va mai luati dupa cei care incita si vor instabilitate ptr ca ASTA e mediul lor de desfasurare!



Adaugat de Mircea la data 2012-02-07, 20:21

nu am de spus decat cateva cuvinte si anume: peste 10 ani cred ca o sa se faca lumina in guvernarea Boc si abia atunci o sa vada lumea efectul masurilor dure luate acum si o sa traga concluziile si o sa judece asa ca nu i-mi ramane decat sa spun ca Ponta si Antonescu = mascarici politici si niste marionete de prima mana...mi-e scarba de ei.
solomon
Subscriu la acest comentariu al d-lui Solomon,ptr. ca in putine cuvinte spune foarte multe pe cand altii,nu vreau sa dau nume,vorbesc mult si nu spun nimic!PS.S-au luat cateva masuri grele ptr. noi toti dar daca nu ar fi fost luate cred ca ajungeam rau de tot! Apreciez comentariu lui ALEGATOR!



Adaugat de Alice la data 2012-02-07, 16:35

Multumesc celor ce mi-au apreciat comentariile. Sper sa ne trezim la realitate inainte de alegeri ca daca nu o sa ramanem doar cu comentariile de pe net si o sa traim din ce in ce mai prost.



Adaugat de alegator la data 2012-02-07, 16:20

Dar de ce vrea USL alegeri anticipate ? Fiindca cineva , probabil ca Alin Teodorescu care e platit de Vantu, le-a facut niste sondaje care sa-i avantajeze, si asa de avantajoase pt. USL, le-a facut , ca si ei au ajuns sa creada in ele. Dar de ce oare sa aiba ei asemenea sondaje ? - pt. ca n-au decat sloganuri: Jos unul, Jos altul; - pt. ca lipsesc de la serviciu(Parlament) pe f.f.multi bani ai nostri - pt. ca scot oamenii , unii amararati, in strada pe care-i platesc cu 50 lei /zi si in loc de democratie vor anarhie; Pt. aceasta au asemenea sondaje ? Bravo romani, daca sunt cumva reale , asa societate ne trebuie noua ?



Adaugat de cuci la data 2012-02-07, 16:03

nu am de spus decat cateva cuvinte si anume: peste 10 ani cred ca o sa se faca lumina in guvernarea Boc si abia atunci o sa vada lumea efectul masurilor dure luate acum si o sa traga concluziile si o sa judece asa ca nu i-mi ramane decat sa spun ca Ponta si Antonescu = mascarici politici si niste marionete de prima mana...mi-e scarba de ei.
solomon
Si mie mi-e scarba de asemenea specimene. Culmea este ca membrii de partid ii sustin; niciunul nu judeca decat cu capetele infierbantate a acestor doi mascarici. Pai daca ajunge USL la putere, Voiculescu si altii ca el scapa de urmariri penale, tara ce conteaza, doar bogatii lor s-o duca bine si sa-si faca mendrele.



Adaugat de dana la data 2012-02-07, 15:59

Boc si-a dat demisia asa cum au dorit cei din USL. Acum a fost numit Ungureanu care inteleg ca ar fi un tip destept. Dar aseara urmaream la televizor cum Antonescu mai avea putin si dadea in apoplexie iar Ponta tacea ca prostul. Si toate astea doar pentru ca mai trebuie sa astepte inca 60 de zile ca sa puna mana pe ciolan. Erau transfigurati ca sunt tratati ca niste gunoaie ( cum de altfel sunt, fara suparare). Ungureanu a fost destul de bun sa fie PNL-ist cand le-a convenit lor dar nu mai este bun acum. Acesti bipezi ( Antonescu si Ponta) se gandesc la popor si la binele nostru sau cum sa puna mana mai repede pe ciolan si sa-si scape gasca de dosarele de la procuratura? Nu pot spune de ce Ungureanu nu e bun dar exclud din capul locului orice propunere pentru acest post. Acelasi lucru au facur si cu ceva timp in urma cand Basescu a facut niste nominalizari ptr postul de PM , propuneri refuzate de opozitie, dupa care Basescu l-a propus pe Boc ( din nou!). Iar opozitia a "urlat" din toti plamanii ca Basescu e de vina. De vina sunt ei ca nu se gandesc decat la ciolan si la binele lor. Eu sunt de acord cu alegeri anticipate ( daca asa doreste clasa politica) dar cu un amendament : toti, fara exceptie, care au facut parte din politica sa nu mai aiba dreptul sa candideze! Urmatoarele alegeri vor fi un balci in conditiile in care Dan Diaconescu creste in sondaje precum aluatul. Oricum, de bine pentru noi nu cred ca putem vorbi.
alice
Alice esti blonda?
Vasile
de ce vrei sa stii asta? pentru ca nu sunt iubitoare de USL? PS pentru ca sa-ti imbogatesti "cultura" ( desi nu cred ca te ajuta prea mult acesta informatie ) sunt roscata. Acum sper ca o sa poti dormi bine la noapte!
alice
Deci Alice nu este blonda ! Dar tu, Vasile , precis esti blond dupa cat de prost pari!
Oana
Si nu numai ca e roscata, dar e si isteata. O combinatie faina :)



Adaugat de sici la data 2012-02-07, 15:58

Boc si-a dat demisia asa cum au dorit cei din USL. Acum a fost numit Ungureanu care inteleg ca ar fi un tip destept. Dar aseara urmaream la televizor cum Antonescu mai avea putin si dadea in apoplexie iar Ponta tacea ca prostul. Si toate astea doar pentru ca mai trebuie sa astepte inca 60 de zile ca sa puna mana pe ciolan. Erau transfigurati ca sunt tratati ca niste gunoaie ( cum de altfel sunt, fara suparare). Ungureanu a fost destul de bun sa fie PNL-ist cand le-a convenit lor dar nu mai este bun acum. Acesti bipezi ( Antonescu si Ponta) se gandesc la popor si la binele nostru sau cum sa puna mana mai repede pe ciolan si sa-si scape gasca de dosarele de la procuratura? Nu pot spune de ce Ungureanu nu e bun dar exclud din capul locului orice propunere pentru acest post. Acelasi lucru au facur si cu ceva timp in urma cand Basescu a facut niste nominalizari ptr postul de PM , propuneri refuzate de opozitie, dupa care Basescu l-a propus pe Boc ( din nou!). Iar opozitia a "urlat" din toti plamanii ca Basescu e de vina. De vina sunt ei ca nu se gandesc decat la ciolan si la binele lor. Eu sunt de acord cu alegeri anticipate ( daca asa doreste clasa politica) dar cu un amendament : toti, fara exceptie, care au facut parte din politica sa nu mai aiba dreptul sa candideze! Urmatoarele alegeri vor fi un balci in conditiile in care Dan Diaconescu creste in sondaje precum aluatul. Oricum, de bine pentru noi nu cred ca putem vorbi.
alice
Perfect comentariu!!!
Observator
Excelenta analiza a starii de fapt



Adaugat de dana la data 2012-02-07, 15:55

Boc si-a dat demisia asa cum au dorit cei din USL. Acum a fost numit Ungureanu care inteleg ca ar fi un tip destept. Dar aseara urmaream la televizor cum Antonescu mai avea putin si dadea in apoplexie iar Ponta tacea ca prostul. Si toate astea doar pentru ca mai trebuie sa astepte inca 60 de zile ca sa puna mana pe ciolan. Erau transfigurati ca sunt tratati ca niste gunoaie ( cum de altfel sunt, fara suparare). Ungureanu a fost destul de bun sa fie PNL-ist cand le-a convenit lor dar nu mai este bun acum. Acesti bipezi ( Antonescu si Ponta) se gandesc la popor si la binele nostru sau cum sa puna mana mai repede pe ciolan si sa-si scape gasca de dosarele de la procuratura? Nu pot spune de ce Ungureanu nu e bun dar exclud din capul locului orice propunere pentru acest post. Acelasi lucru au facur si cu ceva timp in urma cand Basescu a facut niste nominalizari ptr postul de PM , propuneri refuzate de opozitie, dupa care Basescu l-a propus pe Boc ( din nou!). Iar opozitia a "urlat" din toti plamanii ca Basescu e de vina. De vina sunt ei ca nu se gandesc decat la ciolan si la binele lor. Eu sunt de acord cu alegeri anticipate ( daca asa doreste clasa politica) dar cu un amendament : toti, fara exceptie, care au facut parte din politica sa nu mai aiba dreptul sa candideze! Urmatoarele alegeri vor fi un balci in conditiile in care Dan Diaconescu creste in sondaje precum aluatul. Oricum, de bine pentru noi nu cred ca putem vorbi.
alice
Perfect comentariu!!!
Observator
Un comentariu realist!



Adaugat de Observator la data 2012-02-07, 14:27

Boc si-a dat demisia asa cum au dorit cei din USL. Acum a fost numit Ungureanu care inteleg ca ar fi un tip destept. Dar aseara urmaream la televizor cum Antonescu mai avea putin si dadea in apoplexie iar Ponta tacea ca prostul. Si toate astea doar pentru ca mai trebuie sa astepte inca 60 de zile ca sa puna mana pe ciolan. Erau transfigurati ca sunt tratati ca niste gunoaie ( cum de altfel sunt, fara suparare). Ungureanu a fost destul de bun sa fie PNL-ist cand le-a convenit lor dar nu mai este bun acum. Acesti bipezi ( Antonescu si Ponta) se gandesc la popor si la binele nostru sau cum sa puna mana mai repede pe ciolan si sa-si scape gasca de dosarele de la procuratura? Nu pot spune de ce Ungureanu nu e bun dar exclud din capul locului orice propunere pentru acest post. Acelasi lucru au facur si cu ceva timp in urma cand Basescu a facut niste nominalizari ptr postul de PM , propuneri refuzate de opozitie, dupa care Basescu l-a propus pe Boc ( din nou!). Iar opozitia a "urlat" din toti plamanii ca Basescu e de vina. De vina sunt ei ca nu se gandesc decat la ciolan si la binele lor. Eu sunt de acord cu alegeri anticipate ( daca asa doreste clasa politica) dar cu un amendament : toti, fara exceptie, care au facut parte din politica sa nu mai aiba dreptul sa candideze! Urmatoarele alegeri vor fi un balci in conditiile in care Dan Diaconescu creste in sondaje precum aluatul. Oricum, de bine pentru noi nu cred ca putem vorbi.
alice
Perfect comentariu!!!



Adaugat de gata cu vorbaria la data 2012-02-07, 13:32

meritocratia salveaza romania : www.numacalca.ro



Adaugat de alice la data 2012-02-07, 13:29

Potrivit gandul, lista ministrilor propusi sunt: Ministerul Dezvoltarii - Cristian Petrescu; Ministerul Transporturi - Alexandru Nazare; Ministerul Comunicatii - Razvan Mustea; Ministerul Muncii - Claudia Boghicevici; Ministerul Educatiei - Catalin Baba; Ministerul Internelor - Gabriel Berca; Ministerul Finantelor - Bogdan Dragoi; Ministerul Agriculturii - Stelian Fuia; Ministerul Economiei - Andreea Paul Vass. Deci se poate sa avem si oameni destepti in functii cheie. potrivit "goagal" domnul Ungureanu a " zbarcit-o" doar la educatie unde a anumit un individ a carui nume e atat de popular ( in sens negativ) pe internet ca eu una nu l-as fi numit nici daca era ruda cu Papa de la Roma. In schimb domnul Ungureanu compenseaza "scaparea" prin numirea la Finante a unui tanar care conform " gogal" e mai mult decat destept. Pe Udrea nu trebuie sa o schimbe ci doar sa-i taie fondurile sau ii dea voie sa faca plati doar cu aprobarea Ministerului de Finante.



Adaugat de alice la data 2012-02-07, 12:45

Desi in sinea mea ma asteptam la altceva de la domnul Ungureanu sincer nu ma mira propunerile facute pentru noul cabinet. Tinand cont ca opozitia a spus clar ca nu o sa voteze un nou guvern ( indiferent de cat de sonore ar fi numele propuse) actualul PM nu poate decat sa faca un " joc de glezne" pe loc ( asa cum faceam noi la ora de sport :)) si sa astepte anticipatele. este evident ca acolo se va ajunge tinand cont ca opozitia doreste puterea si "eliberarea" de dosarele de la procuratura a prietenilor. deja unii au fost condamnati si orice intarziere ii poate costa libertatea. asa ca "domnii" Ponta, Antonescu si piticul ala mic de la PC vor face orice ca sa fie ca ei si nu ca Basescu. In toata aceasta ecuatie in schimb acesti oligofreni politici nu tin cont de ceva. Sondajele arata una iar la alegeri se pot pricopsi cu altceva si nu in bine pentru ei. Am o nelamurire : Ce se intampla daca Dan Diaconescu capata in jur de 15-18 procente la alegeri? El a spus clar ca nu merge cu altcineva de mana la guvernare. Deci? PDL-ul va fi undeva la 18-20% ( toti scuipam in PDL dar eu cred ca PDL-ul o sa fie votat pentru simplul motiv ca " rau cu rau dar mai rau fara rau"). UNPR-ul si minoritatile vor ramane langa PDL pentru simplul motiv ca pe langa ei vor roade si ei un osisor politic pe cand alaturi de USL nu ar primi nimic ( UNPR-istii sunt "dezertorii "din PSD+PC+PNL). In plus in ultima vreme am vazut parlamentari de la opozitie care au trecut la PDL. De ce si-ar taia creanga ( politica :)) un parlamentar facand acest gest? pai numai daca ar avea informatii ca actuala conducere o sa castige alegerile. UDMR-ul o sa mearga de mana cu cine e la putere ca asa fac curvele politice. In concluzie : fara majoritate care sa poata da un guvern o sa avem alegeri din nou? Nice! Si o sa ajungem unde zicea Basescu : alegerile normale. Oare gresesc prea mult? Daca da, imi poate spune cineva cum o sa arate noua randuire politica? Poate ma luminez pana la alegeri ca sincer sunt intro situatie " ala Caragiale" : si eu cu cine votez, neicusorule?



Adaugat de Observator la data 2012-02-07, 12:06

Boc si-a dat demisia asa cum au dorit cei din USL. Acum a fost numit Ungureanu care inteleg ca ar fi un tip destept. Dar aseara urmaream la televizor cum Antonescu mai avea putin si dadea in apoplexie iar Ponta tacea ca prostul. Si toate astea doar pentru ca mai trebuie sa astepte inca 60 de zile ca sa puna mana pe ciolan. Erau transfigurati ca sunt tratati ca niste gunoaie ( cum de altfel sunt, fara suparare). Ungureanu a fost destul de bun sa fie PNL-ist cand le-a convenit lor dar nu mai este bun acum. Acesti bipezi ( Antonescu si Ponta) se gandesc la popor si la binele nostru sau cum sa puna mana mai repede pe ciolan si sa-si scape gasca de dosarele de la procuratura? Nu pot spune de ce Ungureanu nu e bun dar exclud din capul locului orice propunere pentru acest post. Acelasi lucru au facur si cu ceva timp in urma cand Basescu a facut niste nominalizari ptr postul de PM , propuneri refuzate de opozitie, dupa care Basescu l-a propus pe Boc ( din nou!). Iar opozitia a "urlat" din toti plamanii ca Basescu e de vina. De vina sunt ei ca nu se gandesc decat la ciolan si la binele lor. Eu sunt de acord cu alegeri anticipate ( daca asa doreste clasa politica) dar cu un amendament : toti, fara exceptie, care au facut parte din politica sa nu mai aiba dreptul sa candideze! Urmatoarele alegeri vor fi un balci in conditiile in care Dan Diaconescu creste in sondaje precum aluatul. Oricum, de bine pentru noi nu cred ca putem vorbi.
alice
Perfect comentariu!!!



Adaugat de Ghe la data 2012-02-07, 12:03

Boc si-a dat demisia asa cum au dorit cei din USL. Acum a fost numit Ungureanu care inteleg ca ar fi un tip destept. Dar aseara urmaream la televizor cum Antonescu mai avea putin si dadea in apoplexie iar Ponta tacea ca prostul. Si toate astea doar pentru ca mai trebuie sa astepte inca 60 de zile ca sa puna mana pe ciolan. Erau transfigurati ca sunt tratati ca niste gunoaie ( cum de altfel sunt, fara suparare). Ungureanu a fost destul de bun sa fie PNL-ist cand le-a convenit lor dar nu mai este bun acum. Acesti bipezi ( Antonescu si Ponta) se gandesc la popor si la binele nostru sau cum sa puna mana mai repede pe ciolan si sa-si scape gasca de dosarele de la procuratura? Nu pot spune de ce Ungureanu nu e bun dar exclud din capul locului orice propunere pentru acest post. Acelasi lucru au facur si cu ceva timp in urma cand Basescu a facut niste nominalizari ptr postul de PM , propuneri refuzate de opozitie, dupa care Basescu l-a propus pe Boc ( din nou!). Iar opozitia a "urlat" din toti plamanii ca Basescu e de vina. De vina sunt ei ca nu se gandesc decat la ciolan si la binele lor. Eu sunt de acord cu alegeri anticipate ( daca asa doreste clasa politica) dar cu un amendament : toti, fara exceptie, care au facut parte din politica sa nu mai aiba dreptul sa candideze! Urmatoarele alegeri vor fi un balci in conditiile in care Dan Diaconescu creste in sondaje precum aluatul. Oricum, de bine pentru noi nu cred ca putem vorbi.
alice
Alice esti blonda?
Vasile
Vasilica, tata, tu nu esti "blonda" dar esti prost de-a binelea. Pacat ca Romania e plina de prosti cu creier mititel care nu cred decat ceea ce li se povesteste si nu casa ochii imprejur. Nu o sa traiti niciodata bine!



Adaugat de solomon la data 2012-02-07, 12:03

nu am de spus decat cateva cuvinte si anume: peste 10 ani cred ca o sa se faca lumina in guvernarea Boc si abia atunci o sa vada lumea efectul masurilor dure luate acum si o sa traga concluziile si o sa judece asa ca nu i-mi ramane decat sa spun ca Ponta si Antonescu = mascarici politici si niste marionete de prima mana...mi-e scarba de ei.



Adaugat de Oana la data 2012-02-07, 11:00

Boc si-a dat demisia asa cum au dorit cei din USL. Acum a fost numit Ungureanu care inteleg ca ar fi un tip destept. Dar aseara urmaream la televizor cum Antonescu mai avea putin si dadea in apoplexie iar Ponta tacea ca prostul. Si toate astea doar pentru ca mai trebuie sa astepte inca 60 de zile ca sa puna mana pe ciolan. Erau transfigurati ca sunt tratati ca niste gunoaie ( cum de altfel sunt, fara suparare). Ungureanu a fost destul de bun sa fie PNL-ist cand le-a convenit lor dar nu mai este bun acum. Acesti bipezi ( Antonescu si Ponta) se gandesc la popor si la binele nostru sau cum sa puna mana mai repede pe ciolan si sa-si scape gasca de dosarele de la procuratura? Nu pot spune de ce Ungureanu nu e bun dar exclud din capul locului orice propunere pentru acest post. Acelasi lucru au facur si cu ceva timp in urma cand Basescu a facut niste nominalizari ptr postul de PM , propuneri refuzate de opozitie, dupa care Basescu l-a propus pe Boc ( din nou!). Iar opozitia a "urlat" din toti plamanii ca Basescu e de vina. De vina sunt ei ca nu se gandesc decat la ciolan si la binele lor. Eu sunt de acord cu alegeri anticipate ( daca asa doreste clasa politica) dar cu un amendament : toti, fara exceptie, care au facut parte din politica sa nu mai aiba dreptul sa candideze! Urmatoarele alegeri vor fi un balci in conditiile in care Dan Diaconescu creste in sondaje precum aluatul. Oricum, de bine pentru noi nu cred ca putem vorbi.
alice
Alice esti blonda?
Vasile
de ce vrei sa stii asta? pentru ca nu sunt iubitoare de USL? PS pentru ca sa-ti imbogatesti "cultura" ( desi nu cred ca te ajuta prea mult acesta informatie ) sunt roscata. Acum sper ca o sa poti dormi bine la noapte!
alice
Deci Alice nu este blonda ! Dar tu, Vasile , precis esti blond dupa cat de prost pari!



Adaugat de pontiliescu la data 2012-02-07, 10:58

TRAIASCA ILIESCU SI MINERII .PNL a uita trecutul si a te asocia cu comunisti=moartea partidului .CRINULE unde a-i fost cind ILIESCU comanda minerii in piata.INTERESE INTERESE INTERESE.....



Adaugat de Alexa la data 2012-02-07, 10:58

Boc si-a dat demisia asa cum au dorit cei din USL. Acum a fost numit Ungureanu care inteleg ca ar fi un tip destept. Dar aseara urmaream la televizor cum Antonescu mai avea putin si dadea in apoplexie iar Ponta tacea ca prostul. Si toate astea doar pentru ca mai trebuie sa astepte inca 60 de zile ca sa puna mana pe ciolan. Erau transfigurati ca sunt tratati ca niste gunoaie ( cum de altfel sunt, fara suparare). Ungureanu a fost destul de bun sa fie PNL-ist cand le-a convenit lor dar nu mai este bun acum. Acesti bipezi ( Antonescu si Ponta) se gandesc la popor si la binele nostru sau cum sa puna mana mai repede pe ciolan si sa-si scape gasca de dosarele de la procuratura? Nu pot spune de ce Ungureanu nu e bun dar exclud din capul locului orice propunere pentru acest post. Acelasi lucru au facur si cu ceva timp in urma cand Basescu a facut niste nominalizari ptr postul de PM , propuneri refuzate de opozitie, dupa care Basescu l-a propus pe Boc ( din nou!). Iar opozitia a "urlat" din toti plamanii ca Basescu e de vina. De vina sunt ei ca nu se gandesc decat la ciolan si la binele lor. Eu sunt de acord cu alegeri anticipate ( daca asa doreste clasa politica) dar cu un amendament : toti, fara exceptie, care au facut parte din politica sa nu mai aiba dreptul sa candideze! Urmatoarele alegeri vor fi un balci in conditiile in care Dan Diaconescu creste in sondaje precum aluatul. Oricum, de bine pentru noi nu cred ca putem vorbi.
alice
Alice esti blonda?
Vasile
de ce vrei sa stii asta? pentru ca nu sunt iubitoare de USL? PS pentru ca sa-ti imbogatesti "cultura" ( desi nu cred ca te ajuta prea mult acesta informatie ) sunt roscata. Acum sper ca o sa poti dormi bine la noapte!
alice
ALICE, CAND VEZI CA PE UNUL IL CHEAMA VASILE, NU RASPUNZI LA PROVOCARI, CLAR? CA VASILE E NUME DE PROST. MI-A PLACUT CUM COMBATI.



Adaugat de gata cu vorbaria la data 2012-02-07, 10:51

meritocratia salveaza romania: www.numacalca.ro



Adaugat de alice la data 2012-02-07, 9:58

Boc si-a dat demisia asa cum au dorit cei din USL. Acum a fost numit Ungureanu care inteleg ca ar fi un tip destept. Dar aseara urmaream la televizor cum Antonescu mai avea putin si dadea in apoplexie iar Ponta tacea ca prostul. Si toate astea doar pentru ca mai trebuie sa astepte inca 60 de zile ca sa puna mana pe ciolan. Erau transfigurati ca sunt tratati ca niste gunoaie ( cum de altfel sunt, fara suparare). Ungureanu a fost destul de bun sa fie PNL-ist cand le-a convenit lor dar nu mai este bun acum. Acesti bipezi ( Antonescu si Ponta) se gandesc la popor si la binele nostru sau cum sa puna mana mai repede pe ciolan si sa-si scape gasca de dosarele de la procuratura? Nu pot spune de ce Ungureanu nu e bun dar exclud din capul locului orice propunere pentru acest post. Acelasi lucru au facur si cu ceva timp in urma cand Basescu a facut niste nominalizari ptr postul de PM , propuneri refuzate de opozitie, dupa care Basescu l-a propus pe Boc ( din nou!). Iar opozitia a "urlat" din toti plamanii ca Basescu e de vina. De vina sunt ei ca nu se gandesc decat la ciolan si la binele lor. Eu sunt de acord cu alegeri anticipate ( daca asa doreste clasa politica) dar cu un amendament : toti, fara exceptie, care au facut parte din politica sa nu mai aiba dreptul sa candideze! Urmatoarele alegeri vor fi un balci in conditiile in care Dan Diaconescu creste in sondaje precum aluatul. Oricum, de bine pentru noi nu cred ca putem vorbi.
alice
Alice esti blonda?
Vasile
de ce vrei sa stii asta? pentru ca nu sunt iubitoare de USL? PS pentru ca sa-ti imbogatesti "cultura" ( desi nu cred ca te ajuta prea mult acesta informatie ) sunt roscata. Acum sper ca o sa poti dormi bine la noapte!



Adaugat de Vasile la data 2012-02-07, 9:46

Boc si-a dat demisia asa cum au dorit cei din USL. Acum a fost numit Ungureanu care inteleg ca ar fi un tip destept. Dar aseara urmaream la televizor cum Antonescu mai avea putin si dadea in apoplexie iar Ponta tacea ca prostul. Si toate astea doar pentru ca mai trebuie sa astepte inca 60 de zile ca sa puna mana pe ciolan. Erau transfigurati ca sunt tratati ca niste gunoaie ( cum de altfel sunt, fara suparare). Ungureanu a fost destul de bun sa fie PNL-ist cand le-a convenit lor dar nu mai este bun acum. Acesti bipezi ( Antonescu si Ponta) se gandesc la popor si la binele nostru sau cum sa puna mana mai repede pe ciolan si sa-si scape gasca de dosarele de la procuratura? Nu pot spune de ce Ungureanu nu e bun dar exclud din capul locului orice propunere pentru acest post. Acelasi lucru au facur si cu ceva timp in urma cand Basescu a facut niste nominalizari ptr postul de PM , propuneri refuzate de opozitie, dupa care Basescu l-a propus pe Boc ( din nou!). Iar opozitia a "urlat" din toti plamanii ca Basescu e de vina. De vina sunt ei ca nu se gandesc decat la ciolan si la binele lor. Eu sunt de acord cu alegeri anticipate ( daca asa doreste clasa politica) dar cu un amendament : toti, fara exceptie, care au facut parte din politica sa nu mai aiba dreptul sa candideze! Urmatoarele alegeri vor fi un balci in conditiile in care Dan Diaconescu creste in sondaje precum aluatul. Oricum, de bine pentru noi nu cred ca putem vorbi.
alice
Alice esti blonda?



Adaugat de alice la data 2012-02-07, 9:30

Boc si-a dat demisia asa cum au dorit cei din USL. Acum a fost numit Ungureanu care inteleg ca ar fi un tip destept. Dar aseara urmaream la televizor cum Antonescu mai avea putin si dadea in apoplexie iar Ponta tacea ca prostul. Si toate astea doar pentru ca mai trebuie sa astepte inca 60 de zile ca sa puna mana pe ciolan. Erau transfigurati ca sunt tratati ca niste gunoaie ( cum de altfel sunt, fara suparare). Ungureanu a fost destul de bun sa fie PNL-ist cand le-a convenit lor dar nu mai este bun acum. Acesti bipezi ( Antonescu si Ponta) se gandesc la popor si la binele nostru sau cum sa puna mana mai repede pe ciolan si sa-si scape gasca de dosarele de la procuratura? Nu pot spune de ce Ungureanu nu e bun dar exclud din capul locului orice propunere pentru acest post. Acelasi lucru au facur si cu ceva timp in urma cand Basescu a facut niste nominalizari ptr postul de PM , propuneri refuzate de opozitie, dupa care Basescu l-a propus pe Boc ( din nou!). Iar opozitia a "urlat" din toti plamanii ca Basescu e de vina. De vina sunt ei ca nu se gandesc decat la ciolan si la binele lor. Eu sunt de acord cu alegeri anticipate ( daca asa doreste clasa politica) dar cu un amendament : toti, fara exceptie, care au facut parte din politica sa nu mai aiba dreptul sa candideze! Urmatoarele alegeri vor fi un balci in conditiile in care Dan Diaconescu creste in sondaje precum aluatul. Oricum, de bine pentru noi nu cred ca putem vorbi.



Adaugat de Diez la data 2012-02-07, 9:25

Trei,Doamne, si toti trei Ajuta-ne sa scapam si de ei!!!



Adaugat de yes la data 2012-02-07, 9:18

cei trei arhangheli,unui brailean,altui bucurestean si cel laturean,iti vine sa razi in hohote cand se aranjeaza pentru conferinta de presa in,,scara magarului''care mai de care mai trufas si fara nici o promisiune concreta,in afara de alegeri anticipate.Trebuie sa priveasca retroactiv sa vada cum i-au belit pe romani ai lor in toti anii care au guvernat,cum au furat banii din banci,cum au vindut fabricile,cum au determinat prin politica dusa de acestia sa se prabuseasca tot in tara nostra,cum au facut rost de cartabosi si multe,multe,de care acuma au amnezie totala.Concluzie :Toti,chiar toti,de la Petre R si Iliescu i si pana la cei din ziua de azi,toti ne-au prigonit si ne-au oropsit,am fost masa de manevra,am fost figuranti in filmul realtatii,al vietii noastre care din pacat a cam trecut si asta pentru ca NU A RASPUNS NICI IN POLITICIAN,in fata poporului de felul in care au luat dezii in numele nostru.Deci... sa-i,, belim pe toti ''sa alegem altii,si organe care sa-i traga la raspundere, penal si material,daca ei sant mai presus de lege.Asa sa ne ajute D-zeu.Amin.



citeste ultimele comentarii adaugate pe site






Alte Stiri

Cele mai citite azi

















Kunden Broker



Ultima Ora

18:35 Voinescu: Vom reveni la guvernare mai repede decat ne asteptam, in maximum trei ani

Purtătorul de cuvânt al PDL, deputatul Sever Voinescu, consideră că PDL va ...

18:25 CNA, la 20 de ani de activitate: In Romania functioneaza 750 de televiziuni si 633 de radiouri

CNA sărbătoreşte, vineri, 20 de ani de la înfiinţarea sa, perioadă ...

17:57 Tren cu 150 de pasageri, blocat la Onesti din cauza inundatiilor

Un tren în care se află aproximativ 150 de pasageri a rămas blocat, joi după-am ...

17:24 Ponta infiinteaza un comitet care are ca "obiective" combaterea saraciei si cresterea natalitatii

Premierul Victor Ponta a decis înfiinţarea unui comitet interministerial pe probleme soci ...

16:46 Doina Parcalabu a fost revocata de Ponta de la conducerea Casei Nationale de Pensii

Doina Parcalabu a fost revocata de la conducerea Casei Nationale de Pensii, prin decizie semnata de ...

15:32 Becali, achitat in dosarul schimbului de terenuri cu Armata

Gigi Becali, Victor Babiuc, fiica acestuia, Ioana, şi Dumitru Cioflină au fost achita ...

15:19 Campeanu: Va trebui pana la urma sa hotaram suspendarea presedintelui, ar fi trebuit sa demisioneze

Preşedintele de onoare al PNL, Radu Câmpeanu, a declarat, joi, în Argeş, cu ...

14:13 Lazescu: Vom solicita ANAF reesalonarea datoriilor TVR pentru a debloca functionarea televiziunii

Alexandru Lăzescu, preşedintele-director general al SRTv, a declarat că Televiziune ...

14:03 Noua replica a cutremurului de marti, produsa in cursul noptii in Bulgaria

O replică seismică produsă la sud de Sofia a fost resimţită în toat ...

13:49 Basescu, in mesajul de Ziua Eroilor: Sa privim cu respect catre trecut, sa aducem un omagiu eroilor

Preşedintele Traian Băsescu arată, într-un mesaj transmis joi, că Ziua E ...










Bancul Zilei

Doi prieteni se intilnesc pe strada. Unu era cam abatut asa ca celal...


Poza Zilei

Fata de spate?


Clipul Zilei

Prestatia Romaniei in semifinala Eurovision 2012


Horoscop Zilnic

Berbec

Taur

Gemeni

Rac

Balanta

Leu

Fecioara

Scorpion

Capricorn

Sagetator

Varsator

Pesti


Subiecte HOT


















Anunturi ImobiliareOferte TuristiceScoala Romaneasca | jocuri online UTILE: Taguri | Cautari | index tv | index | calendar | ieri | azi | imobiliare | horoscop zilnic |

SUBIECTE HOT: Frumusetea in aceasta primavara: Cum sa te machiezi si ce sa porti | Cum sa obtii un abdomen perfect plat | Cele mai bune si cele mai rele alimente pentru digestie | Louis Vuitton, noua colectie de genti "Epi is magic" | Ce cred barbatii despre culoarea rujului tau | Cea mai mare teama a femeilor? Sa fie vazute fara machiaj | Extrem? Dieta KEN: slabeste cu un tub nazal si doar lichide timp de zece zile | Exercitiile fizice necesare oricarei femei
HOROSCOP: Horoscop zilnic: Horoscop zilnic | Horoscop saptamanal | Horoscopul primaverii | Horoscop Berbec Horoscop Taur Horoscop Gemeni Horoscop Rac Horoscop Leu Horoscop Fecioara Horoscop Balanta Horoscop Scorpion Horoscop Sagetator Horoscop Capricorn Horoscop Varsator Horoscop Pesti
Download: download internet explorer 10 | Download Yahoo Messenger 10 | Download WinRar 4 | Download Firefox 4


De ce respinge USL varianta guvernului de uniune nationala: speranta unui PDL sub 20% in caz de anticipate