Bauturile carbogazoase maresc cu 43% riscul de a face atac cerebral
Un nou studiu facut pentru a determina efectul bauturilor carbogazoase asupra sanatatii a aratat ca pana si consumul unei singure cutii de suc pe zi creste riscul de a face infarct sau atac cerebral.
Mai mult, bautura ataca ficatul, dar si vezica. Uneori, ea poate fi vinovata de aparitia diabetului. Cercetarii de la Universitatea Miami Miller School of Medicine sustin ca oamenii care beau sucuri acidulate sunt cu 43% mai predispusi si aiba probleme vasculare.
Chiar daca bauturile racoritoare fara zahar sunt considerate mai sanatoase, nici acestea nu sunt privite cu ochi buni de medici care considera ca indulcitorii artificiali din produs sunt chiar mai nocivi decat zaharul.
Citeste mai multe pe www.modista.ro
Sursa: vezi articolul original


































