PDL vrea sa-si schimbe denumirea in PNTCD Stiri.rol.ro


Adaugat: Miercuri, 09 decembrie 2009


PDL vrea sa-si schimbe denumirea in PNTCD
Potrivit unor surse democrat-liberale, PNTCD-ul condus de Marian Petre Milut se pregateste sa fuzioneze cu PDL. Mai mult decat atat, liderii democrat-liberali sunt dispusi sa renunte la denumirea de PDL in favoarea celei de PNTCD.

Daca aceasta miscare se materializeaza, atunci tot patrimoniul PNTCD va deveni proprietatea partidului condus de Boc. Cu alte cuvinte, infrastructura si istoria PNTCD vor intra, de fapt, in proprietatea actualului PDL.

PDL si PNTCD - aripa Milut au semnat in data de 9 noiembrie un protocol de colaborare care stabilea ca PNTCD sa-l sustina pe Traian Basescu la presedintie. Protocolul prevede si unificarea partidelor de centru-dreapta din Romania, ceea ce ar putea deschide calea unui fuziuni intre cele doua partide. La vremea respectiva, Emil Boc declara ca protocolul politic semnat promoveaza colaborari viitoare pentru alegerile locale, parlamentare si europarlamentare�. De mentionat faptul ca PNTCD este scindat in prezent in doua factiuni, una condusa de Milut, care l-a sustinut pe Traian Basescu la prezidentiale, si alta condusa de Radu Sarbu si Gheorghe Ciuhandu, aripa ce l-a sustinut pe Crin Antonescu si, ulterior, in turul al doilea, pe Mircea Geoana. Aripa Sarbu sustine ca l-a exclus pe Milut din partid, desi acesta, anterior, il exclusese si el din PNTCD pe Radu Sarbu. Tot in 9 noiembrie, conducerea PNTCD-aripa Radu Sarbu a dezavuat protocolul. "In numele PNTCD, respingem categoric orice incercare de preluare a brandului PNTCD de catre PD-L si Traian Basescu, printr-o probabila fuziune prin absorbtie�, se arata intr-un comunicat difuzat, la vremea respectiva, de PNTCD-aripa Sarbu. In acest context delicat pentru taranisti, PNTCD Cluj a anuntat zilele trecute ca Ion Caramitru si Alexandru Herlea au demisionat din conducerea factiunii PNTCD conduse de Radu Sarbu, ca urmare a "rusinoasei tradari� a valorilor anticomuniste ale PNTCD din 1 decembrie de la Timisoara. "Aceste decizii au fost determinate de rusinoasa tradare a valorilor anticomuniste ale PNTCD din 1 decembrie 2009 de la Timisoara. De asemenea, ii solicitam domnului Ciuhandu sa prezinte scuze publice electoratului timisorean pentru faptul de a fi calcat in picioare valorile Timisoarei, oras simbol al luptei anticomuniste�, se precizeaza intr-un comunicat de presa al PNTCD Cluj. PNTCD Cluj mai spune ca saluta decizia lui Caramitru si Herlea de a demisiona din conducerea factiunii PNTCD conduse de Radu Sarbu.
Alexandru Mihai

» vezi articolul original


sursa:


 






  • Taguri:

Comentarii

Adaugat de timiseu la data 2009-12-15, 0:01

ptr. ,,fara drept la vot''. ma mir ca o tii tare ca ,,fara drept la vot'',sunt vreo cateva categorii,mai bine zis 2 care nu au drept de vot,nu l-e enumar. dar ,in anumite privinte iti dau dreptate in ce priveste guvernarea lui iliescu, dar hai sa n-e uitam in spate. in ce guvernare au trait romanii bine si nu sa furat? sa incercat ceva timid prin constantinescu,dar a ramas cum am stabilit. revin la basescu,am ce-am cu el,fiindca a mintit si minte in continuare poporul roman,si culmea sunt o gramada de dobitoci sa-l si creada. hai sa puname un pariu,prin faptul ca de acum in 5 ani romania va merge din criza in criza,cu guverne sacrificate pe placul ,,chiorului'',dar mai e o speranta,ca,criza sa afecteze atata stomacele maimutelor portocalii,incat sa iasa singure instrada sa-si de-a jos alesul.si acest lucru se va intimpla in maximum 5-6 luni. primele binefaceri basesciene se vad deja in tara,profesorii se pare ca nu vor lua salariu pe decemrie,nu toti dar in mare parte. se vorbeste mai des cum ca cele 10 zile fortate de libere se vor extinde lunar. la chenzina pe luna noiembrie cadrelor din min. sanatatii cele 10 zile fortate sau rezumat la minus 4.5 milioane lei la salariu. fmi,numai vrea sa de-a un ban,tara consuma nu produce,vin primele rate de achitat la fmi,daca iarna e lunga cum o trece bietul roman ? dar exista un licar de speranta:rasul ,,chiorului'',care am spus-o de nenumarate ori: ,,rasul chiorului,saracia natiunii''. si mai nou,videanu rade cu gura pina la burta,berceanu,la fel,blaga idem ce sa mai zic de cei 20 de milioane .......... e dureros,f.dureros si ma duc cu gandul la vorba aia: ,,munti nostrii aur poarta,noi cersim din poarta-n poarta'',diaspora romana !



Adaugat de fara drept de vot. la data 2009-12-13, 10:50

domnule timiseu , ce pacat ca romanii au memoria scurta dar probabil esti tinar (sau poate nu ??!) si nu sti ce au facut comunistii din romania, insa ceva tot trebuie sa sti ca nu ulimi 5 ani cu basescu presedinte au fost dezastru pentru romania (din care 2 ani au fost ai psd cu tariceanu si pnl). dezastru defapt au fost cei 10 ani a lui iliescu si psd cind toate masurile luate au fost populistre (neocomuniste). dar problema care trebuie sa o ai in vedere nu cred ca este nici psd-ul nici pdl-ul nici iliescu nici basescu ci ura din sufletul tau. patima care de fapt este o ramasita (cine nu este cu noi este impotriva noastra) si defapt fiecare are dreptul la opinie chiar daca nu este pe placul majoritati sau a minoritati si inca ceva: nu stiu daca simt bine dar dupa atitudine si vocabular cred ca esti parte din sistem, citind cum scri parca il vad pe vangelie la tv dar parca ceva mai inteligent. Sa sti ca eu nu fac parte din sistem si nu am drept de vot. nu am nici o preferinta politica, pentru ca romania scumpa mea tara la ora asta nu are adevarati oameni politici care sa se gindeasca in primul rind la tara si dupa aceia la propriile interese. aici daca esti sus poti sa iti faci partea din cauza asta este lupta atit de crincena. pacat ca cei care ar putea schimba destinul romaniei nu vor sa se implice si ii lasa pe cei care conduc romania de 20 de ani (chiar daca din umbra)sa mai suga ce mai este de supt. gindestete la tine si la patima ta si dupa aceea judeca pe altii daca mai poti.



Adaugat de tedy la data 2009-12-12, 14:48

aceasta schimbare de nume in pntcd nu popate fii ceva rau pr noi taranistii dar trebue facuta numai cu acordul unui congres pntcd dle milut lupu mai in forta ca noi taranistii suntem multi si f puternici clanul comunist ne tine cu 1% noi pntcd avem la aceasta ora cel putin 5%



Adaugat de timiseu la data 2009-12-11, 13:34

ptr. ,,inca odata si inca odata''. sa spun ,,dormi in pace popor roman,diaspora vegheaza asupra ta''. asistam azi la cel mai prostesc fapt in viata romaniei, adica minoritatea se impune majoritatii. toate cele scriu aici mi le asum,precum si injuraturile tale.cred, dar nu cred sunt sigur ca esti un rebut atat in diaspora precum ai fost in tara. cat despre priveghiul vostru,noi cei de acasa ne-am lamurit de mult. cand tara este in ananghie o mai zburlesc vreo cateva mii de ,,veghetori''.ce sai faci asta-i viata,asta-i omul cand ai nevoie de el ia-l de unde nu-i.stiu ca multi stau prost cu increderea ,si cuvantul dat. este f. usor sa latri in cusca de cat pe strada. merg mai departe ati spune ca departe de mine de a fi comunist,nu am fost si nu voi fi niciodata in gasca lor,dar trebuie acceptat si ce-au facut bine tarii. inca azi vorbim de spirtale comuniste,de drumuri si strazi comuniste,de scoli si universitati comuniste,de calea ferata comuniste, de statiuni balneo climaterice comuniste de statiuni montane si cele de pe litoral comuniste, despre ferme comuniste ce au mai ramas,despre lacasuri de cultura comuniste,si multe altele. in contrapondere cu ultimii 5 ani de rai ,,basescian'':sate parasite,agricultura de subzistenta,milioane de terenuri parloage,gari dezafectate(orsova taiat curentul),erducatie fara caldura si profesori-fara scoli noi,drumuri si autostrazi -zero,cfr in prag de faliment,spitale fara medicamente si personal de specialitate,inca un milion de romani plecati in bejenie,oare acest fapt nu va spune nimic,chiar nimic. vorbind mai departe de securisti. basescu sef de agentie la anvers,oare sa fi fost calugarita,sau securist de incredere. oarte minerii nu au fost adusi de zelosul min. transport. basescu. oare flota sa volatilizat tot pe timplu lui,oare mihaileanu,buticul de arme a le lui fratesu,haiasam,ziaristi,mafii locale pdliste care vaneaza orice om normal la cap si care vrea binele comunitatii daca nu este pdlist,telefoane ascultate,si cate si mai cate mizerii..... nu contest faptul ca in ,,diaspora'' sunt romani de buna calitate,omenosi,onesti. dar majoritatea fac ce fac si batranii occidentali ai simt foarte bine pe acasa,prin piete,prin metrou. despre occident te asigur ca-l cunosc destul de bine,in masura ,,turistica'',mentionez,nu sub alte forme,bine intretinute acolo de ,,diaspora''. si inchei cu nicolae iorga:,,inainte sa cunosti strainataturile,mai bine cunoateti tarisoara ta''. ma simt extrem de protejat cu gandul ca ,,diaspora vegheaza'',extrem de protejat.



Adaugat de didi la data 2009-12-11, 11:49

pt Neagoe: Vreau sa va intreb daca in ziua de azi mai sunt intreprinderi mari de stat? Daca da, nu credeti ca e insignificanta influenta asa zisilor activisti si tu in fata buletinului de vot poti sa pui stampila unde doresti? Credeti ca te mai poate obliga cineva sa votezi cum vor altii si nu cum vrei tu? Ca profesor in timpul lui Ceausescu participam la comisiile de votari... mai precis la una cea de cand cu Brasovul, crezi ca mai numara cineva 'invectivele' si 'adjectivele' de pe buletinele de vot sau buletinele de vot in sine din acea vreme? Cred ca inca nu stiti incotro ne indreptam...Credeti ca suntem impartiti in doua tabere ANTICOMUNISTI si COMUNISTI? D-voastra sunteti comunist convins? Daca da, comentati de ce era mai bine in Comunism si de ce nu e bine in 'Capitalism'. Va dau un punct de sprijin. Romania ultimilor 20 de ani inca nu se afla in zona Capitalismului. Poate imi spuneti de ce si unde se afla acum Romania? Cat la suta din timp a fost condusa de comunisti sau neocomunisti in ultimii 20 de ani? Ganditi-va si raspundeti.



Adaugat de NOCH MAL UND NOCH MAL la data 2009-12-11, 0:06

si acum ...'INTELECTUALUL' linge cur de comunist Dl. 'timiseu' Ce te-ai oparit frate asa de tare??? te consideri destept??? ca slujesti comunstilor si muncesti ca fraierul pe nimic??? oooo ...sau poate gresesc!!!!! esti cumva nepotul lui vantu de iti merge asa bine in romania??? sau faci paienjeni la cur de foame si te manaca invidia ca unii au ajuns in occident???? FRAIERE daca ti-e foame linge cururi psd-iste ca sa o duci mai bine. dar daca nu ti-e foame iti pun o intrebare: Ti-a murit imbecilu-le vre-o ruda la revolutie???? Noi daca am plecat afara si muncim cinstit si suntem rasplatiti cum se cuvine nu avem nici o vina ca voi ii lingeti in cur pe comunistii si sunteti slugile lor. Se pare ca daca nu ti-e asa de foame inseamna ca ti-a ajuns telefonul mobil al lui vanghelie. Handicapy din munca noastra a prostilor de afara mai intra in buzunarul vostru al slugilor comuniste cateva mii de dolari si avem tot dreptul sa ne dam girul pentru cel mai competent dintre toti necompetentii, lingaii si lipitorile politice din tata aia. Tu te crezi destept ca ai ramas acolo din singurele 2 motive: fie lingi cururi comuniste, fie esti vai de steaua ta si te roade invidia. Alta alternativa nu e fraiere sa castigi in tara aia si sa fii multumit. asa ca inainte sa ne dai noua limbi in cur celor de afara, reevalueaza-ti caracterul si vezi in ce categorie te afli. Bai 'uniforma rosie' cum esti tu rasplatit in tara aia??? ai vreun drept in afara sa bati campii pe net??? care sunt fraiere drepturile romanilor din Romania????? aveti vre-unul fara mita si prostitutie???? aveti vre-un post la birou fara asa ceva???? tu vorbesti de occident??? ai fost vreodata in batranul occident??? si daca da, ai cumva experienta la snadwich-urile din tomberoane si spalari de wc-uri de cunosti atat de bine practicile astea???? Iar acum o davada clara ca sugi si lingi la psd-isti: afirmatia ta: 'dar cred ca este ultima data cand toate gunoaiele de dincolo o sa mai voteze'. E clar ca esti la troc cu PSd-istii , comunisti pana la unul, altfel nu faceai afirmatia asta. Ai cumva conostinta ca geoana o sa schimbe constitutia pe 20 de ani asa cum a afirmat si unul din articole va fi afirmatia ta??????!!!! FOARTE INTERESANT!!!!!! Deci nu esti un nescai nimeni prin romania de iti permiti asemenea afirmatii 'democratice' si detii astfel de informatii pretioase. Iar acum mizerie comunista ce esti, nu e asta dovada clara ce vrea taticul iliescu sa faca din tara aia???? el ne-a scapat de ceusescu ca sa ne vanda lui putin. FRUMOs!!!! si mai ai si tupeul sa ne batjocoresti pe noi cei ce castigam cinstit afara. V-am stricat planurile cumva de urati Diaspora atat??? Acum mai vre-un dubiu paiata comunista ca Toti de afara sunt prosti si muritori de foame?????!!!!! Fratilor cei care cititi aici, si romani adevarati, despicati in patru ce am scris si 'spalati-va creierul' de comunism cu sampon tricolor, si alegeti din doua rele pe cea mai putin rea. ATENTIE MARITA!!!! Astfel de indivizi cu astfel de expuneri comuniste trebuiesc exterminati. Aveti incredere in Diaspora ca VEGHEAZA si va e aproape, ne doare de tara noastra in care nu am putut trai cu durerea fata de tinerii nostri care au murit degeaba pentru democratie, o forma 'democratica' de comunism, o varianta noua a lui Ceausescu. PACAT!!! si RUSINE celor care au uitat cum timp de 12 ani ai lui iliescu am fost mintiti si infometati, vanduti si batjocoriti. Daca voua va merge bine in Romania, Comunisti imputiti , va merge bine si aveti bani din moartea a mii de tineri revolutionari care au murit ca voi sa furati si sa aveti conturi grase. RUSINE celor 3 HANDICAPATI mentionati mai sus care habar nu au sau nu le pasa (fiindca le merge bine) de saracul roman care munceste din greu sa vina iliescu si vantu sa le fure banul din buzunar prin Caritas si FNI, ca sa isi poata plati slugile ce vorbesc pe aici si pe toate posturile de televiziune pe care le-au acaparat. V-a placut stimabililor 'prostia' din Diaspora??????



Adaugat de timiseu la data 2009-12-10, 22:19

o intrebare ptr. ,,diaspora'' sau pribegitii de dincolo. asa ca tot il pupati pe base in dos,imi permit sa va intreb catzi de-ai vostrii isi permit sai cumpere odraslei(ioana)un chilipir de vila de 500000 de mii de euro si sa o mai utileze cu vreo 300000 de euro? numai un om normal la cap nu crede ca banii au provenit pe cai cinstite,dar cum voi lucrati pe euro.....si cum banul e ochiul dracului. eu va doresc tuturor maimutelor portocalii de dincolo ca la anul care vine toti sa aveti puterea financiara sa va luati un chilipir de casa cu 500000 de euro.



Adaugat de tia la data 2009-12-10, 21:53

PENTRU ANONIMUL CARE SE IA DE DIDI mai da educat mai esti!!!!! Semnul de inapoiere mintala vina din partea ta se pare care daca ai fi citit mai mult ai fi stiut ca WEST se scrie si in limba germana si dupa stiinta mea inseamna tot vest. Dar ca sa iesi si tu ca paduchele in frunte te-a apucat educatia si gramatica pe net. Dar cum e vorba romanului : 'PROSTUL NU E PROST DESTUL; DACA NU E SI FUDUL' ai uitat fraiere sa te corectezi sau poate nici habar nu ai ca in dictionarul limbii romane nu exista cuvantul 'ierbivor' ci 'erbivor', chiar daca vine de la iarba ce o ai in cap. Asta asa ca sa vezi ca noi poate am mai uitat cate ceva din limba romana dar tu si multi ca tine nici macar nu au invatat-o cand a trebuit. Ai vazut 'ierbivorule' (in traducerea romana 'BOU') ce ti-o iei peste bot cand te apuci sa faci analiza pe text, si ai mai si ramas in romania si vorbesti limba romana in fiecare zi..... dar din pacate pt tine nu ai invatat-o corect la scoala......rusinica, rusinica, rusinica!!!!



Adaugat de neagoe la data 2009-12-10, 20:54

apropo, cati dintre comentatorii de aici au curaj sa isi dea numele adevarat? poate le e frica de faptul ca base , asa cum era el capitan de petrolier, nu putea fi decat si securist. altfel cum sipraveghea el toti oamenii din echipaj?



Adaugat de neagoe la data 2009-12-10, 20:50

mai sus zice cineva ca pdl a ramas singur in lupta impotriva comunismului. am o intrebare catre toti care se declara anticomunisti. cati ati trait pe vremea aia? stiti cum isi desfasurau activitateA ACTIVISTII DE PARTID? ATI VAZUT VREUNUL CU SE LUPTAU DIRECTORII PUSI POLITIC IN MARILE INTREPRINDERI SA CONVINGA OAMENII SA IL VOTEZE PE BASESCU? DACA ATI VAZUT CU ADEVARQAT, ATUNCI VA VETI DA SEAMA SINGURI CA ACTIVISTII DE PARTID DE ACUM 20 DE ANI ERAU MICI COPII PE LANGA PDL-ISTII DE ACUM. IN PRIMUL RAND STITI DE CE? PT CA COMUNISTII NU PUTEAU SA TE SANTAJEZE CU LOCUL DE MUNCA , ASA CUM O FAC PDL-ISTIII DE AZI. ORICUM SUNTEM UN POPOR DE OPRTUNISTI SI DE PROFITORI, ASA CA NU STIU IN CE MASURA VOI FI INTELES.



Adaugat de didi la data 2009-12-10, 16:05

pentru cel care nu are nume sau ii e rusine ca-l are: Da, vad ca ne impotmolim in a corecta ortografie si uitam esentialul. Am sa-ti trimit si eu unele gandulete. Daca tot ti-ai cumparat si tu internet, invata si tu un pic de limbaj si daca tot ti-ai cumparat si calculator si scri in Word, (dupa cum vezi se scrie cu W) vezi ca intre cuvant si urmatorul semn de punctuatie nu se 'bate' spatiu. In ce priveste viitorul imperativ a verbului 'a apuca' intradevar ai dreptate dar suntem in internet si grabiti si avem si alte lucruri de facut. Ma scuzati tovarasu' se mai intampla. Cat despre abilitatile mele, eu nu le cunosc pe ale dumneavoastra stimabile incat sa discutam aiurea si sa batem campii cum o faceti d-voastra, nu are rost. Lectiile de politica se dau in alta parte. Cert e un lucru: se vede de departe cat de departe ati ramas de valorile civice europene. Si vezi ca daca tot mergi spre vest sar putea sa ajungi tot in est dar cu un bagaj de cunostinte mai bogat, in schimb sa stai pe loc sau sa mergi spre est cred ca nu e solutia cea mai stralucita, in cazul acesta ma gandesc la strabunicii nostri, nu stiu daca si ai tai, care s-ar zvarcoli in mormant. Asa ca stai si mesteca sau rumega ca poate ti-o cadea din Luna ceva minte sau 'stai pe pod in targ si scuipa-n vale' si nu fa nimic, ca vad ca stai prost cu intelesul mesajelor. Iti iert nerusinarea pt ca eu cel putin am invatat ce e respectul. Nu stiu 'cate prune ai in traista' dar cel putin ai decenta de judeca lucrurile inainte de a scrie in necunoscut, pentru ca aici chair daca nu te vezi la fata esti totusi citit si daca tot vrei sa schimbi impresii schimba-le cu decenta. In schimb daca vrei sa faci pe nebunul sau pe desteptul improscand in stanga si dreapta pt a te ... nu stiu zau pt ce...ca zau nu vad nici un castig, nici moral dar nici material, doar sa zici, 'Ba i-am zis-o lu' ala!' du-te draguta si corecteaza-te putin pt ca nu m-am pus sa scriu pentru idioti ca tine.



Adaugat de Corsin la data 2009-12-10, 15:57

Mai oameni buni Hai ca unii au luat-o razna de tot ! Sa ne amintim un pic 1. Conventia de la Helsinki 1975 : Orice om este liber sa paraseasca orice tara in clusiv a sa si sa se stabileasca acolo unde doreste si simte ca poate fi util. Cuvantul diaspora este a fost reinventat de comunistoizii romani pentru a inlocuii pe exilatii romani plecati dintr-o tara ce nu le ofera nici cele mai elementare drepturi. Acest exil insa isi iubeste tara si cand este chemat era dreptul sa se exprime cac i este cu o sfartaie mai desteptat decat prapaditii care isi dau votul pe o bere o perche de cisme sau pe te miri ce ! 2. Voi care aveti o carte de identitate Romana nu cumva aveti si o CARTE de ALEGATOR ? Daca vza credeti atat de destepti i-a raspundeti la ce foloseste acel carton (plastifiat cu fotografie ? Vi l-a cerut cineva vreodata din 2000 incoace ? Ctredeti ca o Carte de alegatur tine loc de cartela de paine ?(s-ar putea dupa cum se arata vremurile ca poate de aia i-au pus patratele pe spate ca sda va puna stampila ca v-ati luat ratia !!!) Chir(' nu va mira pe nici unul ca de atata timp si mai ales acum cand se invoca frauda electorala ni,eni, dar absolut nimeni nu vorbeste de menirea cartii de alegator - de parca ar fi intelesi ! Pai de ce sa vorbeasca daca e mai simplu sa-ti piuna un abtipild pe CI pe care il scoti si p^leci in excursie platita si mai votezi ca un virgin inca odata ? 3. Nici un partid nu vrea carte de alegator pe care sa scrie si sectia de votare unde esti arondat ! Ca atunci nu s-ar mai putea vota multiplu. Cartea de ID este ca sa te identifici dar cartea de alegator pe care se pune si o stâmpila ''votat'' este chiar pentru asta facuta . Numai ca prin intelegerea hotilor care fura mai mult ca printr-o minune Cartea de alegator in Romania aa ajuns ca si o carte de fost fumator de Carpati. 4. Sa mai va spun ca ma gasit-o pe mama si pe tata (ei fiind la Bellu in deal) pe listele electorale si tare matem ca au venit si au si votat !! 5. Bai romanasiolor de va dati mari auzitara-ti voi cumvasilea ca in Europa se folosesc iurne din plastic transparent prevazute cu urdinis si cu contor actionat de o maneta si ca e unul care deschide maneta in vazulcelorlalti tu iti bagi singurul tau buletin el striga a votat si inchiude urdinisul pana la urmatorul. Pai ce credeti ca avcolo se poate intampla sa fie mai multe votuiri in urna decat ce scrie pe contor ???? Eu zic ca si peste 20 de ani o sa votati tot int-o lada pavoazata cu pamblica ca oile si habar n-o sa va pese ca astia va iau de berbeci sau oi turma. 6 Vai de capul vostru de propaditi. Dar ai dracului rai si invidiosi pe ai ce si-au luat lumea in cap aia stii ti al dreak uluii sa fiti. Ramaneti dar cu paduchiosii vostri ce va dau de o bere odata la 4 ani sau ziceti ca nu va intereseaza politica. lasati-i pe ei ca pe ei asta ii intereseaza si tare le-ar^place sa mai dormiti vreun secol Hai pa ca ''Time is money'' Mai puneti si voi mana de cititi. Cat de alde Ciuhandru, Becali, Vadim , Gioana, herebengiuk Vanghelie voi vi i-ati pus in frunte. Ca va plac ai dreakului. Problema e ca asa cum va sunt bacii asa sunteti si voi. Cine dreak sa va respectee ca natie.?



Adaugat de pentru Didi la data 2009-12-10, 9:39

As vrea sa-ti transmit cateva ganduri : In primul rand , la noi se scrie Vest nu West ca la tine . Semn de inapoiere evident. Tot legat de scris as vrea sa convenim sa scriem 'apucati-va' ca sa vorbim aceasi limba ( cea romana in caz ca i-ai uitat numele ) si nu cum ai scris tu in mesajul tau . Ar mai fi de spus si ca lecturile despre exploatarea morilor de vant nu iti imbunatatesc abilitatile de a intelege viata politica din tara ( Romania ) . Cat despre master , cineva , la inceputul secolului trecut , compara rezultatele unui asemenea demers cu genurile aceluiasi ierbivor . In rest , vant din spate pe directia Est-Vest .



Adaugat de tia la data 2009-12-09, 23:54

DREPTUL LA REPLICA (GARANTAT DE COMUNISTI???!!!) 'MAI DRAGA' n.g.near, gigi si timiseu, hai sa v-o servesc asa la fileu din diasporasa SA va intaresc si mai mult convingerea caT suntem NOI DE prosti. pe rand ca la gradinita ca sa puteti intelege: 1. pt. gigi: Mai 'creier nespalat' ca tot zici ca nu ai creierul spalat, de aia gandesti fraiere in reluare. Daca-ti spalai creierul mai des poate scapai si tu ca noi toti de umbra lui Iliescu si iti improspatai gandirea. In felul asta puteai sa anticipezi ca ceea ce am spus eu se va intampla sau s-a intamplat deja. Dar pt ca ai creierul puturos e prea complicat pt tine sa intelegi (nu sa crezi) ceea ce am spus eu. Oricum inteligenta ta infantila o sa te ajute peste vre-o 20 de ani sa pricepi ce se intampla acum in tara aia. Tu ai dreptate fraiere noi astia care spunem adevarul ne-am spalat creierul de comunsim de multa vreme. Cu tine am terminat si nu vreau sa te jignesc prea tare pt gandesti incet si poate nu pricepi acum, poate vei pricepe mai tarziu. a!!! si o intrebare usoara , ca pentru tine: cum se numesc cei ce gandesc in reluare???? eeee....hai ca te ajut: HANDY!!!! 2. pt. n.g.near: Tu glumetu-le, daca tot iti plac jocurile de cuvinte hai sa ne jucam: iti pun o intrebare ca la reclama: tU CU CE SAMPON ITI SPELI 'CREIERUL'???? raspunsul tau acum: ' CU SAMPON ROSUUUUU!!! HA HA HA' EEEE creieras spalat cu sampon rosu, Daca-ti spalai creierul cu sampon tricolor, cu siguranta creierul tau regenera. Amaratul de tine nu vreau sa te jignesc prea tare pentru ca ai fost mai decent decat alti 'intelectuali' comunisti de pe aici. si acum ...'INTELECTUALUL' linge cur de comunist Dl. 'timiseu' Ce te-ai oparit frate asa de tare??? te consideri destept??? ca slujesti comunstilor si muncesti ca fraierul pe nimic??? oooo ...sau poate gresesc!!!!! esti cumva nepotul lui vantu de iti merge asa bine in romania??? sau faci paienjeni la cur de foame si te manaca invidia ca unii au ajuns in occident???? FRAIERE daca ti-e foame linge cururi psd-iste ca sa o duci mai bine. dar daca nu ti-e foame iti pun o intrebare: Ti-a murit imbecilu-le vre-o ruda la revolutie???? Noi daca am plecat afara si muncim cinstit si suntem rasplatiti cum se cuvine nu avem nici o vina ca voi ii lingeti in cur pe comunistii si sunteti slugile lor. Se pare ca daca nu ti-e asa de foame inseamna ca ti-a ajuns telefonul mobil al lui vanghelie. Handicapy din munca noastra a prostilor de afara mai intra in buzunarul vostru al slugilor comuniste cateva mii de dolari si avem tot dreptul sa ne dam girul pentru cel mai competent dintre toti necompetentii, lingaii si lipitorile politice din tata aia. Tu te crezi destept ca ai ramas acolo din singurele 2 motive: fie lingi cururi comuniste, fie esti vai de steaua ta si te roade invidia. Alta alternativa nu e fraiere sa castigi in tara aia si sa fii multumit. asa ca inainte sa ne dai noua limbi in cur celor de afara, reevalueaza-ti caracterul si vezi in ce categorie te afli. Bai 'uniforma rosie' cum esti tu rasplatit in tara aia??? ai vreun drept in afara sa bati campii pe net??? care sunt fraiere drepturile romanilor din Romania????? aveti vre-unul fara mita si prostitutie???? aveti vre-un post la birou fara asa ceva???? tu vorbesti de occident??? ai fost vreodata in batranul occident??? si daca da, ai cumva experienta la snadwich-urile din tomberoane si spalari de wc-uri de cunosti atat de bine practicile astea???? Iar acum o davada clara ca sugi si lingi la psd-isti: afirmatia ta: 'dar cred ca este ultima data cand toate gunoaiele de dincolo o sa mai voteze'. E clar ca esti la troc cu PSd-istii , comunisti pana la unul, altfel nu faceai afirmatia asta. Ai cumva conostinta ca geoana o sa schimbe constitutia pe 20 de ani asa cum a afirmat si unul din articole va fi afirmatia ta??????!!!! FOARTE INTERESANT!!!!!! Deci nu esti un nescai nimeni prin romania de iti permiti asemenea afirmatii 'democratice' si detii astfel de informatii pretioase. Iar acum mizerie comunista ce esti, nu e asta dovada clara ce vrea taticul iliescu sa faca din tara aia???? el ne-a scapat de ceusescu ca sa ne vanda lui putin. FRUMOs!!!! si mai ai si tupeul sa ne batjocoresti pe noi cei ce castigam cinstit afara. V-am stricat planurile cumva de urati Diaspora atat??? Acum mai vre-un dubiu paiata comunista ca Toti de afara sunt prosti si muritori de foame?????!!!!! Fratilor cei care cititi aici, si romani adevarati, despicati in patru ce am scris si 'spalati-va creierul' de comunism cu sampon tricolor, si alegeti din doua rele pe cea mai putin rea. ATENTIE MARITA!!!! Astfel de indivizi cu astfel de expuneri comuniste trebuiesc exterminati. Aveti incredere in Diaspora ca VEGHEAZA si va e aproape, ne doare de tara noastra in care nu am putut trai cu durerea fata de tinerii nostri care au murit degeaba pentru democratie, o forma 'democratica' de comunism, o varianta noua a lui Ceausescu. PACAT!!! si RUSINE celor care au uitat cum timp de 12 ani ai lui iliescu am fost mintiti si infometati, vanduti si batjocoriti. Daca voua va merge bine in Romania, Comunisti imputiti , va merge bine si aveti bani din moartea a mii de tineri revolutionari care au murit ca voi sa furati si sa aveti conturi grase. RUSINE celor 3 HANDICAPATI mentionati mai sus care habar nu au sau nu le pasa (fiindca le merge bine) de saracul roman care munceste din greu sa vina iliescu si vantu sa le fure banul din buzunar prin Caritas si FNI, ca sa isi poata plati slugile ce vorbesc pe aici si pe toate posturile de televiziune pe care le-au acaparat. V-a placut stimabililor 'prostia' din Diaspora??????



Adaugat de jurma tiberiu la data 2009-12-09, 23:17

Vai ,Vai Vai dragi romani, citesc si nu pot sa cred, m-am sters la ochi crezind ca nu vad bine. Oare conditia umana sa fi decazut atat de mult incat sa nu va mai puteti respecta pentru niste convingeri politice ? fiti toleranti pentru dumnezeu. cistgati mai mult ! nu stiu cine sunteti si nici nu vreau sa stiu din ce parte a romaniei probabil din bucuresti dar nu are importanta. eu sunt din timisoara si in noapea de 16 decembrie am fost pe strazile orasului printre primi, poate 150 de tineri eram cel mai in virsata aveam 41 de ani si am vrut sa fac ceva pentru ca voi sa puteti scrie aceasta posta electronica. apoi am vazut ce sa ales din visele mele si ale acelor tineri care au murit linga mine. dupa cinci ani de neo comunism am hotarit sa plec si m-am stabilit in germania cu familia. am o meserie frumoasa si sunt multumit de ceia ce fac am doi copii care au terminat studiile in germania baitul chirurg cardiolog fata lucreaza ca si sociolog. suntem o familie fericita si raminem romani chear daca sotia mea este de origine germana. si o parere: nu conteaza unde traesti si ce faci daca esti multumit cu munca ta si daca faci curatenie sau cureti vc-urile si munca asta trebuie sa o faca cineva. asa ca inainte de a da cu parul ginditi-va daca voi sunteti mai buni. daca nu aveti nimic sa va reprosati chiar daca nu ati plecat din tara. cu respect si toleranta un roman din germania.



Adaugat de IC la data 2009-12-09, 22:55

Bai fir'as al dracului.Acum ca a iesit Don basescu presedinte,incepeti sa impartiti romanii intre romanii nationali si romanii straini? Nu conteaza unde suntem,suntem tot romani oriunde'am fi.cine si'a ales drumul strainatatii a facut asta nu ca sa fuga de responsabilitati si de munca.A plecat peste hotare pt o viata mai buna pt un loc de munca mai bine platita.Bai timiseu (dupa porecla esti tigan nu roman),lebedele le'au mancat natia voastra tiganeasca,la semafoare au fost tiganii,nu romanii;sub podurile de aici din strainatate stau tiganii in baraci din carton,plastic,etc.Sa'ti mai zic diferente intre tiganii ca tine si romanii adevarati care isi rup spatele sa aduca bani in tara,ca sa mearga si la neamuri bine,nu numai la astia care suntem plecati peste hotare.Asa ca 'timiseu' inainte sa vb fara sa stii,inainte intereseaza'te.Stii ca era o vorba: 'NU TOT CE TRECE PRIN CAP TREBUIE SA IASA PE GURA,DAR TOT CE IESE PRIN GURA TREBUIE SA TREACA PRIN CAP', la tine cred ca materia cenusie iti lipseste (creierul in caz ca nu stiai).Vezi'ti de munca ta in tara si nu te mai lega de romanii nostrii de peste hotare (cred din ce in ce mai mult ca esti rrom si nu roman) ei stiu ce'i munca de calitatate platita ca atare.Nimeni nu fura ca cei ca tine,si napadesc Tara Romaneasca cu manele si toate porcariile care le faceti voi aici in strainatate,zicand ca sunteti romani nu rrom.Bine ca ceva parte din straini fau inceput sa faca diferenta intre romani si tigani(scuze,rromi). Iar cu chestia cu schimbatul numelui din PDL in PNTCD sunt de acord cu 'un cetatean'



Adaugat de un cetatean la data 2009-12-09, 16:51

Nu cred ca ar fi o schimbare si o miscare inteligenta,domnilor dela pdl!!!!!v-am votat, dar nu cred ca e bine ce vreti sa faceti!!! ginditi de 10 ori inainte de a face astfel de schimbari! n-are importanta care pnt(ati vazut ce au facut la timisoara,pnt-istii)Ramineti singuri si demni.Ginditi-va ce aveti de facut!!! nu faceti aliante ,de dragul aliantei!!! ati vazut cum sunt vazuti si ce rez au avut pnl. dupa aliatea macabra!!! Cred ca va trebuie intr-adevar un prim ministru INDEPENDENT!!!! Nu faceti prostii!!!nu dati cu bita in balta. E greu ,sa faci un guvern, singur, dar asezati-va la masa ratativelor(ca adevarati politicieni) si vedeti cu cne si unde aveti puncte comune!!! am impresia ca ne cam lipsesc POLITICIENI adevarati! Noroc si minte multa.



Adaugat de ANTI COMUNISTUL la data 2009-12-09, 14:54

timiseu esti un pshihopat,romania nu are nevoie de niste imbecili ca tine,dar din pacate ca tine sunt multi si .....prostia la voi nu doare.



Adaugat de timiseu la data 2009-12-09, 14:25

se vede cum participati voi la reforme. cand tara este la greu,voi ati sters-o,in loc sa ramaneti sa facem ,,reforme''. ce fel de oameni sunteti de nu se poate baza tara pe voi,va spun eu : ,,oameni de nimic''. sa se spele pe cap cu voi straini ca noi ne-am saturat de voi. sa veniti inapoi cand v-o chema ,,decebal''. nu ati vrea sa stiti parerea romanilor de acasa despre voi !!!!!!



Adaugat de timiseu la data 2009-12-09, 14:19

raman pe aceiasi pozitie. daca erati buni ramaneati acasa. pai daca te uiti in lumea larga ce fac romanii dincolo:mananca lebede,spargeri,violuri de babe,furaciuni,etc. suntem renumiti la capitolul asta. strainatatea sa saturat de ,,diaspora'' ,spalatori de dosuri italiene si nemtesti,precum si desfundatori de wc. ce va e teama sa recunoasteti asta. toti care ajungeti dincolo,dupa 2zile uitati sa vorbiti romaneste ,doar cu accent,si cica fac ,,masters''. ce dracu,toti sunteti manageri,si masteranzi,ha,ha,ha. banii cei trimiteti in tara sunt de la capsunari si constructori ,oameni onesti si care nu fac politica, iar cei ce scriu aici sunteti acel specimen amintit mai sus. daca erati buni,ramaneati acasa. puteati fi respectati la voi in tara nu sa fiti presurile strainilor. mie unul mie rusine cu voi,oriunde ati fi.



Adaugat de Didi la data 2009-12-09, 13:23

Nu pot sa nu intervin cand vad cat de intunecate va sunt mintile, dragilor. Nu stiu cum indrazniti sa credeti ca noi cei de afara o ducem asa de prost si pe deasupra mai avem si mintile spalate... De cine? de cei din West sau de cei din Est? Cine ne-au spalat mintile? MAI DRAGA, .... nu-ti spun nimic cuvintele astea? ar fi bine sa va treziti macar in al 13-lea ceas si sa cumpaniti bine ce scoateti pe gaura gurii si mai si scrieti. N-am sa vin sa ma laud cu munca mea de aici, pt ca voi inca nici nu ati apucat sa plantati mori de vant, de cum sa le si exploatati... asta ca o paranteza ca sa vezi ca pe aici romanii nu cauta prin gunoaie ci se mai si specializeaza, mai fac si cate un master de care voi nici n-ati auzit ca ati ramas inapoiati din cauza franarilor PSD-isti care se ocupa numai de 'preluari de putere'. Va plang de mila si nimic altceva. Macar nu ma faceti sa-mi para rau ca sunt roman si comportati va decent. Cat despre schimbarea numelui e ceva normal. Un partid nu e format numai dintr-un om si PDL-ul nu se numeste Basescu. Faptul ca PNTCD-ul e scindat e pt ca PSDR-ul la vreme lui a avut grija sa-si bage oameni peste tot si sa incerce sa acapareze cat mai multa 'scaune', asa s-ascindat si PNL-ul si alte si alte partide. Sunt 20 de ani si puteti vedea un pic evolutia istorica a pliticilor duse in Ro. Fiti buni si apucativa de treaba...ca aveti multa de tot.



Adaugat de ANTI COMUNISTUL la data 2009-12-09, 12:59

SCUZA-TI,MEA-CULPA,ESTE VORBA DE 6,7 MILIARDE SI NU MILIOANE.



Adaugat de ANTI COMUNISTUL la data 2009-12-09, 12:46

FELICITARI TIA PENTRU COMENTARIU.PENTRU CEI CARE TE-AU CONTRAZIS,MA REFER LA REACTIILE PRIVIND DIASPORA,ATI UITAT STIMABILILOR COMUNISTI NOSTASLGICI CATI BANI AU TIRMIS IN TARA ROMANI CARE AU PLECAT DE CAUZA MIZERIEI CREATE DE PSD,SUNT PESTE 6,7 MIL € ANUAL.FARA ALTE COMENTARII PENTRU CA SUNT DE PRISOS.



Adaugat de MAMA LUI fANE la data 2009-12-09, 11:58

MARE DOBITOC SI INVIDIOS TREBUIE SA FIE CEL CARE CREDE CA TOTI ROMANII PLECATI O DUC RAU SI FAC MUNCI PROST PLATITE! SI MAI DOBITOC ESTI DACA CREZI CA AFARA ROMANII SE PRSTESC SI NU INVATA NIMIC! NU ESTI DOCUMENTAT DAR VORBESTI DIN PROSTIE SI INVIDIE, SI IN MOD SIGUR ESTI LA FEL DE PRSOT LA MUNCA SAU LA INTELECT!' DE ACEEA A-TI VOTAT PSD IN TOTI ACESTI ANI NENOROCITILOR SI IN PROSTIA VOASTRA ASTEPTATI SA FIE BINE! TARA ARE NEVOIE DE REFORME SI REFORMELE SE FAC CU SACRIFICII, IAR GRASII CARE STAU IN PARLAMENT SI PE ALTE POZITII NU VOR SA PIARDA CIOLANUL! ESTE ASA DE GREU DE INTELES?



Adaugat de timiseu la data 2009-12-09, 11:27

ptr.tia ! degeaba stai in afara tarii,ca tot proasta ai ramas. daca iti mergea mintea ramaneai acasa,asa ca te-ai dus ori sa fii boschetar sau sluga la altii,ori sa te prostituezi ptr. un sandwich luat de la tomberan. toti care ati plecat dincolo,sunteti acei romani care nu v-a placut munca in tara,daramite acolo. este o vorba romaneasca de demult:,,daca te uiti intr-o balta,intotdeauna,la suprafata se vede ,,rahatul'' iar cei bun sta la fund''. nu ma sperii,ca-mi spui ca esti din ,,diaspora'',fiindca stiu ca trageti foame acolo,dar cred ca este ultima data cand toate gunoaiele de dincolo o sa mai voteze,fiindca vezi tu tia,voi nici cu scoala nu stati prea bine,dar sa-ti mai dam si pixul in mana. tragic dar adevarat handicapatilor din diaspora.



Adaugat de n.g.near la data 2009-12-09, 11:23

Nicu si tia, 2 indoctrinati, spalati pe creier cu sampon portocaliu. Mi-e sila de TOT parlamentul, guvernul, csm-ul si ceilalti nehaliti kr nu mai stiu cum sa se calce pe picioare sa ajunga la ciolan si sa-l inhate bine cu colti de hiene si gheare de lilieci, in timp ce oracaie k niste broaste raioase puhave despre cum fura 'ceilalti'. Romania, trezeste-te!!!



Adaugat de nicu la data 2009-12-09, 10:51

O mutare inteligenta...pdl-ul este singur impotriva tuturor,in cea ce priveste lupta impotriva comunismului pe care,spre surprinderea mea,a renuntat pntcd-ul condus de asa zisul Ciuhandru si pnl-ul asa zis anticomunist...sa vazut pe fata ca ideologia celor doua partide istorice,au fost vandute pentru o punga de bani,precum sa hamesit si Iuda.....E bine daca se va face fuzionarea,fiindca vom avea un partid pe fata de dreapta si o alinta pe fata de stanga...!!!...si e bine ca reapare pe piata politica ideologia vechilor taranisti...probabil si regretatul domnu Copos,va fi fericit in cealalta lume,ca mai este cineva care sa lupte impotriva comunistilor...si domnul Basescu a creat un partid care cat de cat vor ca aceasta tara sa se reformeze si sa devina un stat modern,precum sunt statele din U.E...!!!...FELICIT ACEASTA DECIZIE daca se va lua...!!!



Adaugat de Gigi la data 2009-12-09, 9:39

Draga Tia, Poate ca sunt handicapat asa cum zici tu dar nu am creierul spalat, sa cred toate tampeniile pe care le spui. Ce vrea sa faca PDL cu PNTD, nu ma surprinde, face parte din gandirea si comportamentul lor, care sunt inconfundabile. Fura tot ce se poate, imagine publica, alegeri, patrimoniu si chiar si partide daca interesele o cer. Dupa ce au facut de batjocora numele de PDL, ar fi bine cred sa-si schimbe imaginea printro alta denumire, acea de PNTCD. Succes si la mai mare !



Adaugat de DIDA la data 2009-12-09, 9:01

Niste Arici si atat. Denumirea cred ca nici nu mai conteaza; importanti sunt oamenii din spate. O miscare care nu-mi dau seama daca poate sau nu sa schimbe in vre-un fel impresiile formate asupra unor oameni, asupra unui popor. Si noi Romanii suntem Europeni , dar ne comportam oare ca atare ?



Adaugat de o romanca la data 2009-12-09, 7:40

VOI POLITICIENII SUNTETI NISTE NEMERNICI INCOMPETETI CARE O DUCETI F.BINE,RUPTI TOTAL DE REALITATE SI CARE ATI DISTRUS romania si pe noi!DATI-VA DEMISIA IN BLOC SI LASATI-NE IN PACE.rOMANIA MERGE INAINTE SI FARA VOI.pe ceausescu l-ati impuscat ca a subminat economia,dar voua,care ati distrus-o,ce trebuie sa va facem?



Adaugat de Emanuel-Adrian Ilie la data 2009-12-09, 5:52

Daca in ce priveste alianta pentru alegerile prezidentiale intre PNL si PSD, se spunea ca se rasuceste in mormant I.C.Bratianu, dar la gandul 'unui Milut' care fuzioneaza cu PDL, cu siguranta striga din mormant Coposu. o alianta conjuncturala intre PNL si PSD era imorala, avand in vedere 'originea' comunisto-securista a lui Geoana, dar este morala intre un 'Milut-micut' la care eu nu-i cunosc 'originea' politica, fiind un personaj nesimnificativ in viata politica, si un 'Boc-poc' si nomenclaturistul-securist Traian, ... se incearca compromiterea si desfintarea valorilor politice de catre oameni fara moralitate politica...daca sunteti 'tari' pentru ca sunteti la putere, acceptati 'punctul 8 de la Timisoara'...vorba lui Caragiale: '...bravas natiune, halal sa-ti fie...'



citeste ultimele comentarii adaugate pe site






Alte Stiri

Cele mai citite azi





















construimcatedrala.ro


Ultima Ora

20:29 Cine este Mihai Razvan Ungureanu, discretul sef al SIE, nominalizat la conducerea Guvernului

Mihai Răzvan Ungureanu, nominalizat, luni, de Traian Băsescu la conducerea Guvernului, r ...

20:20 USL sustine, la anticipate, reducerea cu 5% a CAS la angajator, blocarea PNDI si TVA diferentiata

Preşedintele PSD, Victor Ponta, a declarat, luni, că dacă se va ajunge la alegeri a ...

19:26 Mihai Razvan Ungureanu, nominalizat de Basescu pentru formarea noului guvern

Şeful SIE, Mihai Răzvan Ungureanu, a fost nominalizat de presedintele Traian Basescu pen ...

19:11 Blaga: in aceasta seara discutam in coalitie, maine la ora 10.00 in Colegiul Director al PDL

Preşedintele Senatului, Vasile Blaga, a anunţat că luni seară va avea loc o di ...









Bancul Zilei

El … blocat in trafic … se gandeste: "Sefu&...


Poza Zilei

Stai cuminte si-o sa fii frumos!!!


Clipul Zilei

Madonna - Give Me All Your Luvin' (Feat. M.I.A. and Nicki Minaj)


Horoscop Zilnic

Berbec

Taur

Gemeni

Rac

Balanta

Leu

Fecioara

Scorpion

Capricorn

Sagetator

Varsator

Pesti




Anunturi ImobiliareOferte TuristiceScoala Romaneasca | jocuri online UTILE: Taguri | Cautari | index tv | index | calendar | ieri | azi | imobiliare | horoscop zilnic |

SUBIECTE HOT: Accesorii sic si calduroase pentru iarna 2011-2012 | Tendinte botine toamna-iarna 2011 | Cum sa porti jeansii colorati | Incep reducerile in magazine! Fa shopping inteligent | Cum sa porti capele in acest sezon | Pensule esentiale pentru trusa de machiaj | Mituri total neadevarate despre ingrijirea parului | Regim de frumusete pentru iarna
HOROSCOP: Horoscop zilnic: Horoscop zilnic | Horoscop saptamanal | Horoscop noiembrie 2011 | Horoscop Berbec Horoscop Taur Horoscop Gemeni Horoscop Rac Horoscop Leu Horoscop Fecioara Horoscop Balanta Horoscop Scorpion Horoscop Sagetator Horoscop Capricorn Horoscop Varsator Horoscop Pesti
Download: download internet explorer 10 | Download Yahoo Messenger 10 | Download WinRar 4 | Download Firefox 4 |


PDL vrea sa-si schimbe denumirea in PNTCD