3 obiceiuri sănătoase pe care să le începi în carantină

Perioada carantei este dificilă pentru mulți dintre noi. Ieșirile în oraș ne sunt restricționate, astfel că acum cumpărăturile în supermarket au devenit aproape singurele ocazii în care ne este permis să părăsim locuința. Totuși, izolarea la domiciliu are și beneficii pe care nu le putem contesta. 

Acum avem mai mult timp de petrecut alături de familie și, de asemenea, carantina ne oferă un prilej să adoptăm acele obiceiuri sănătoase care să ne îmbunătățească stilul de viață. Iată, deci, cum poți profita de această pauză de la rutina cotidiană pentru a obține efecte benefice!

Mănâncă sănătos 

Carantina îți oferă libertatea de a mânca sănătos, mai ales pentru că acum, cel mai probabil lucrezi de acasă, deci ești foarte aproape de bucătărie! Prin urmare, în această perioadă poți profita de timpul pe care îl ai la dispoziție să îți disciplinezi programul de alimentație. Poți găti frecvent mâncare proaspătă în porții mici, în funcție de ingredientele pe care le ai la îndemână. Pentru a-ți consolida imunitatea, specialiștii recomandă să consumăm multe fructe și legume, pe care le poți pregăti pe grătar, la abur, sub formă de suc sau pe care le poți servi crude, în salate. 

Și, pentru zilele în care vrei să lenevești la seriale, nu te abate de la principiile alimentației sănătoase. Apelează la aplicațiile de food-delivery care sunt extrem de generoase din punct de vedere al preparatelor pe care le oferă. De exemplu, dacă vrei o masă rapidă, pe care să o savurezi alături de o cafea pe terasa din curte, să știi că cei de la Subaway au cel mai bun sandwich!

Fă mișcare 

Alimentația sănătoasă face casă bună cu sportul, mai ales dacă vrei să te menții în formă atunci când deplasările în afara casei sunt foarte limitate. Nu ai nevoie de echipamente speciale, nici de foarte mult spațiu pentru a experimenta diverse exerciții menite să-ți antreneze condiția fizică. În plus, reglementările pe timp de carantină permit ieșirile în proximitatea locuinței pentru a face sport. Așadar, fie că alergi în jurul blocului, fie că dispui de o curte în care poți să faci diverse tipuri de antrenamente, sau că ai la dispoziție doar livingul, izolarea la domiciliu este o bună ocazie de a face mișcare. 

Odihnește-te suficient 

Îți amintești acele momente în care îți doreai să iei o pauză de la job și să nu te mai trezească alarma telefonului în zori de zi? Ei bine, acum dorința ta s-a îndeplinit! Ai suficient timp liber să te odihnești, deci e indicat să o faci. Chiar dacă ești tentat să te uiți la seriale până dimineața, încearcă să adormi înainte de ora 23. Spun medicii, în acest mod organismul se va reface foarte eficient după o zi de activitate, deoarece somnul va fi mai odihnitor. De asemenea, ai grijă să dormi cel puțin 8 ore pe noapte.

Carantina este o perioadă grea, dar reprezintă totodată o ocazie pentru a deveni mai disciplinați din punct de vedere alimentar. În plus, pentru că stai foarte mult acasă, te poți odihni în voie și poți face mișcare. 

 

loading...
loading...